Forget-me-not~Setjes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Forget-me-not~Setjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Aldrei
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimema 18 nov 2013 - 20:55








Welkom bij mijn setjes shopje Forget me not (yeah deuzige naam ik weet het) Natuurlijk kunnen de meeste hier al wat bewerken maar als je er even geen zin in heb, of wil zien wat een ander met je plaatje kan, kan je hier je aanvraag plaatsen. Ik werk niet met slotjes en dat wil ik ook zo houden, maar begrijp wel dat als er heel veel aanvraagjes zijn het wat langer kan duren. Ook heb ik school en een privéleven dat voor gaat, dus ik doe mijn best (wacht je al heel lang kan je altijd een pm sturen) Ik werk met Picmonkey en upload met TinyPic.

Wat voorbeeldjes, voor meer kan je ook naar mijn accountjes kijken:
Setjes:

Kaders:
Hier zijn wat meeneemsetjes, als je wilt kan ik er nog altijd een naam en tekst op zetten. Als je er een wilt, eerst vragen, niet stelen ^^:
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

14:

15:

16:

17:

18:

Als je een setje wilt aanvragen vul dan even dit lijstje in, ik wil duidelijke en grote plaatjes waar ik mee kan werken. Anders wil ik zelf ook wel een plaatje zoeken maar zet dit er even bij:

Code:

[i]>>Ik wil een Ava<<[/i]

[b]Naam Char + Erop: [/b]
[b]Plaatje:[/b]
[b]Andere tekst:[/b]
[b]Rand:[/b] Zwart/Dubbele rand doorzichtig/Normaal doorzichtig
[b]Extra:[/b]

Code:

[i]>>Ik wil een Os<<[/i]

[b]Naam Char + Erop: [/b]
[b]Plaatje:[/b]
[b]Andere tekst:[/b]
[b]Rand:[/b] Zwart/Dubbele rand doorzichtig/Normaal doorzichtig/Buiten
[b]Extra:[/b]

Code:

[i]>>Ik wil een Kader<<[/i]

[b]Naam Char + Erop: [/b]
[b]Plaatje:[/b]
[b]Andere tekst:[/b]
[b]Soort kader:[/b] Normaal/Hover/Avatar
[b]Extra:[/b]


Laatst aangepast door Lone-one op zo 23 maa 2014 - 20:08; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimema 18 nov 2013 - 21:28

het plaatje van setje 2 is al bezet door Roseheart...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 15:39

Ik verander het wel ^^ Bedankt dat je het even zei
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelkit*
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Le AA(Amy)
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♦6 Moons ♦
Gender:
Rank:
Squirrelkit*
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 15:47

Je hebt door dat je ava's een beetje te groot zijn hé?.. ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 16:07

Ja maar dat verandert al wanneer je ze instelt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Denise
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons old ~
Gender:
Rank:
Amy
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 16:17

Ik wil een Sheet

Naam Char: Eilsha
Plaatjes:Linkje
Eventuele naam: Ja graag
Eventuele andere tekst: Sometimes I just don't care what other cats think
Soort sheet: Speciaal
Extra: Vast bedankt!


Laatst aangepast door Eilsha op di 19 nov 2013 - 16:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
'Goldenpaw
StarClan
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Eµµ∂
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: º1 Moonº
Gender:
Rank:
'Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 16:25

Ik wil een Sheet
Naam Char: Goldenkit
Plaatjes:
http://floflo.deviantart.com/art/Time-to-go-out-400493249
http://hybridgothica.deviantart.com/art/Sauron-135700653
Eventuele naam: Goldenkit
Eventuele andere tekst:
“All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;"
- J.R.R. Tolkien
Soort sheet: Normaal/Hover
Extra: Mag je twee aanvragen? Ik kan niet kiezen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 17:23

  • Notes: Tekst
  • Tag: Tekst
  • Mood: Tekst
Sometimes I just don't care what other cats think


//Eilsha
Hier is ie dan ^^ Ik hoop dat je hem leuk vind anders verander ik hem wel.
Code:
<center><link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Tulpen+One|Amatic+SC|Open+Sans+Condensed:300' rel='stylesheet' type='text/css'><style type="text/css">.actualpost::-webkit-scrollbar { height: 100px; width:7px; }.actualpost::-webkit-scrollbar-thumb {background: #484939; width:7px; height:10px; } #pinfo {position:absolute; left:-80px; top:70px;}#pinfo ul {list-style-type:none; text-align:left;}#pinfo li{opacity:0.8;width:200px; -webkit-transition: all 1s linear; background-color:#242424; margin-bottom:2px; color:#fff; font:15px 'open sans condensed'; padding:2px 0px 2px 10px} #pinfo li:hover {width:250px; opacity:1;}</style><div style="width:400px;background-color:#333333; padding:15px;"><div style="background-image:url(http://oi39.tinypic.com/33jpbv5.jpg);position:relative;width:400px;height:200px;border-top: 5px solid #484939; text-align:left;margin:0px 0px 10px 0px; padding:0px;"><div id="pinfo"><ul><li>Notes: Tekst </li><li>Tag: Tekst </li><li>Mood: Tekst </li></div></div><div style="margin-top:-20px; margin-bottom:10px; font:20px 'Amatic SC'; text-transform:uppercase;background-color:#ffffff; display:block;padding-left:30px;opacity:0.8;text-shadow: 1px 1px 0px #ffffff; text-align:justify; color:#666;"></div><div style="margin-top:-20px; margin-bottom:10px; font:30px 'Tulpen One'; background-color:#484939;color:#fff;display:block;opacity:0.8;text-shadow: 1px 1px 0px #a07145; text-align:center;border-bottom:10px solid #000;">Sometimes I just don't care what other cats think</div><div style="color:#555; width:350px;text-align:justify;font-family:georgia;background-color:#CCCCCC;font-size:10px;text-shadow: 1px 1px 0px #ffffff;padding:30px;line-height:120%; overflow:auto; height:340px;" class="actualpost">
Tekst
</div></div><div>
//Goldenkit Natuurlijk kan je er twee ^^ Dus als ik het goed begrijp een normal sheet met het eerste plaatje en een hover sheet met het tweede? En die andere tekst geheel bij beide? -Sorry als ik te veel doordenk- XD


Terug naar boven Ga naar beneden
Amy
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Denise
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons old ~
Gender:
Rank:
Amy
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 18:00

  • Notes: Much...
  • Tag: tekst
  • Mood: happy
Sometimes I just don't care what other cats think

Hij is erg mooi! Dankje ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
'Goldenpaw
StarClan
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Eµµ∂
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: º1 Moonº
Gender:
Rank:
'Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 18:26

Lone-one schreef:
  • Notes: Tekst
  • Tag: Tekst
  • Mood: Tekst
Sometimes I just don't care what other cats think


//Eilsha
Hier is ie dan ^^ Ik hoop dat je hem leuk vind anders verander ik hem wel.
Code:
<center><link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Tulpen+One|Amatic+SC|Open+Sans+Condensed:300' rel='stylesheet' type='text/css'><style type="text/css">.actualpost::-webkit-scrollbar { height: 100px; width:7px; }.actualpost::-webkit-scrollbar-thumb {background: #484939; width:7px; height:10px; } #pinfo {position:absolute; left:-80px; top:70px;}#pinfo ul {list-style-type:none; text-align:left;}#pinfo li{opacity:0.8;width:200px; -webkit-transition: all 1s linear; background-color:#242424; margin-bottom:2px; color:#fff; font:15px 'open sans condensed'; padding:2px 0px 2px 10px} #pinfo li:hover {width:250px; opacity:1;}</style><div style="width:400px;background-color:#333333; padding:15px;"><div style="background-image:url(http://oi39.tinypic.com/33jpbv5.jpg);position:relative;width:400px;height:200px;border-top: 5px solid #484939; text-align:left;margin:0px 0px 10px 0px; padding:0px;"><div id="pinfo"><ul><li>Notes: Tekst </li><li>Tag: Tekst </li><li>Mood: Tekst </li></div></div><div style="margin-top:-20px; margin-bottom:10px; font:20px 'Amatic SC'; text-transform:uppercase;background-color:#ffffff; display:block;padding-left:30px;opacity:0.8;text-shadow: 1px 1px 0px #ffffff; text-align:justify; color:#666;"></div><div style="margin-top:-20px; margin-bottom:10px; font:30px 'Tulpen One'; background-color:#484939;color:#fff;display:block;opacity:0.8;text-shadow: 1px 1px 0px #a07145; text-align:center;border-bottom:10px solid #000;">Sometimes I just don't care what other cats think</div><div style="color:#555; width:350px;text-align:justify;font-family:georgia;background-color:#CCCCCC;font-size:10px;text-shadow: 1px 1px 0px #ffffff;padding:30px;line-height:120%; overflow:auto; height:340px;" class="actualpost">
Tekst
</div></div><div>
//Goldenkit Natuurlijk kan je er twee ^^ Dus als ik het goed begrijp een normal sheet met het eerste plaatje en een hover sheet met het tweede? En die andere tekst geheel bij beide? -Sorry als ik te veel doordenk- XD


Kan je ook beide plaatjes bij beide gebruiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crunchykit
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Amy But cal me AA
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm a cute newborn kitten
Gender:
Rank:
Crunchykit
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 18:34

Je avatars zijn veel te hoog. De maximum afmeting is 150px breedte en 200px hoog. Dat is dus niet toegestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 19:04

Ik wil een Ava
Naam Char: Goldenpaw
Plaatjes: http://thiscandleflickers.deviantart.com/art/Golden-180139617 of
http://jane-gallagher.deviantart.com/art/golden-167617958
Eventuele naam: Goldenpaw
Eventuele andere tekst: /
Extra: alvast bedankt ^^

Ik wil een OS
Naam Char: Goldenpaw
Plaatjes: http://thiscandleflickers.deviantart.com/art/Golden-180139617
http://jane-gallagher.deviantart.com/art/golden-167617958
Eventuele naam: Goldenpaw
Eventuele andere tekst: The sun in front, the shadow behind
Extra: alvast bedankt ^^

Ik wil een Sheet
Naam Char: Goldenpaw
Plaatjes: http://thiscandleflickers.deviantart.com/art/Golden-180139617
http://jane-gallagher.deviantart.com/art/golden-167617958
Eventuele naam: Goldenpaw
Eventuele andere tekst: You don't know what's hiding under the Gold...
Soort sheet: Speciaal :3
Extra: alvast bedankt ^^

@Goldenkit: (beetje oftopic xD) Je hebt geluk dat Goldenpaw net apprentice geworden is, dan hoef je geen puntje ofzo achter je naam x3


Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 19:08

//Goldenkit
Ja hoor ^^ dat kan gewoon. Zou ik dat dan doen bij een hover en normal sheet?

//Crunchykit
Als je ze invoert krijgen ze de goede hoogte, aangezien ik ze ook altijd met die formaten maak maar ze groter uitkomen als ik ze upload.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 19:09

ik vind dat die Sheets verdacht veel op die van Isa lijken....
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 19:11

//Shadekit
Kan best, ik heb deze codes een tijd geleden op verschillende forms gevonden. Als iemand het erg vind dat zij er eerst mee was wil ik best na deze mensen ermee stoppen of er credit onder zetten. Dat maakt mij niet uit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 19:22

Ik wil een Sheet
Naam Char: Stormypaw
Plaatjes: Klikerdeklik
Eventuele naam: ja graag
Eventuele andere tekst: nope
Soort sheet: /Hover/
Extra: Nope


Ik wil een Sheet
Naam Char: Flamesoul
Plaatjes: Klikje
Eventuele naam: ja graag
Eventuele andere tekst: A burning soul, thats my soul
Soort sheet: Speciaal
Extra: dankje ^^


Laat maar, Isa vindt het niet goed.


Laatst aangepast door Stormypaw op wo 20 nov 2013 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
'Goldenpaw
StarClan
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Eµµ∂
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: º1 Moonº
Gender:
Rank:
'Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 20:19

Lone-one schreef:
//Goldenkit
Ja hoor ^^ dat kan gewoon. Zou ik dat dan doen bij een hover en normal sheet?

//Crunchykit
Als je ze invoert krijgen ze de goede hoogte, aangezien ik ze ook altijd met die formaten maak maar ze groter uitkomen als ik ze upload.
Graag ja ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 20:55

//Goldenkit
Hier zijn ze dan, ik hoop dat je ze wat vind. Ik had moeite met de kitten en dat oog te combineren. Sorry als dit niet was wat je in gedachten had ^^' Zeg maar als je wat anders wilt

Hover:

Normal:

//De rest
Ik begin nu aan jullie aanvragen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
'Goldenpaw
StarClan
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Eµµ∂
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: º1 Moonº
Gender:
Rank:
'Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 20:58







Ze zijn supermooi!


[/
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
Forget-me-not~Setjes DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 21:33

//Dyingpaw
Hier zijn ze al ^^ Als je wat anders wilt hebben, zeg et maar.
Setje:

Kader:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Forget-me-not~Setjes   Forget-me-not~Setjes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forget-me-not~Setjes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: