Algemene Onzin Topic - Pagina 49

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
Mousefur
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:00

Thanks Babs!

@Rebecca, bij je profiel > voorkeuren > houdt me op de hoogte van reacties afvinken. Daarna alle abonnementen verwijderen. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ternpaw
Member
Babs
92
Actief

CAT'S PROFILE
Ternpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:01

Euh, je gaat naar notificaties toe en dan zie alle notificaties, dan kun je het uitzetten. ^^
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:02

Wat ik me ineens afvroeg: zijn er misschien ergens screenshots oid te vinden van hoe Warrior Cats er "vroeger" uitzag? Ik zag net in het From old to new-topic Firestars sig met bruine achtergrond, dus ik ga er vanuit dat Warrior Cats ooit bruin is geweest? Nu ben ik heel benieuwd hoe dat er uit heeft gezien Razz
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:05

^^ WC heeft al verschillende Lays gehad. Vanaf ik hier was is dit ongeveer de... 4e (?)
Smokeberry
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Smokeberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:08

ik weet die bruine lay-out nog haha! wc heeft echt vetmooie layouts altijd

babs; woah, die signs zijn zo nice!
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:11

Silverthorn schreef:
Wat ik me ineens afvroeg: zijn er misschien ergens screenshots oid te vinden van hoe Warrior Cats er "vroeger" uitzag? Ik zag net in het From old to new-topic Firestars sig met bruine achtergrond, dus ik ga er vanuit dat Warrior Cats ooit bruin is geweest? Nu ben ik heel benieuwd hoe dat er uit heeft gezien Razz
Bruine lay-out kan ik zo 1-2-3 niet vinden, maar ik heb hier wel de eerste banner!
Spoiler:

Ahh, goede tijden <33

Laatst aangepast door Mousefur op di 26 nov 2013 - 17:11; in totaal 1 keer bewerkt
Ternpaw
Member
Babs
92
Actief

CAT'S PROFILE
Ternpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:11

Bedankt! ^-^

Hmm, misschien heb ik ergens nog een screenshot van de oude lay. Moet ik even zoeken though.
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:12

Hier heeft iemand een filmpje gemaakt van WC met de oude lay-out denk ik
https://www.warriorcatsnl.com/t951-wedstrijd
Squirrelkit*
Member
Le AA(Amy)
109
Actief

CAT'S PROFILE
Squirrelkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:14

HET IS ME GELUKT!!

Algemene Onzin Topic - Pagina 49 295fl1i
Het is niet erg netjes en zo. Maar ik kan met GIMP een afbeelding én een gif in de zelfde afbeelding blenden!
Ternpaw
Member
Babs
92
Actief

CAT'S PROFILE
Ternpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:14

Oh, moet eten, zoek later verder.

En mooi gedaan!
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:17

Ah, tof, dankjulliewel ^^ Ik ken Warrior Cats alleen met "witte" skin. Als ik het goed heb werd de huidige skin ingesteld op de dag dat ik me hier aanmeldde. XD
Squirrelkit*
Member
Le AA(Amy)
109
Actief

CAT'S PROFILE
Squirrelkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:22

^ Vroeger was het ook vrij wit, alleen ietsje bruiner. Die van Rusty was gewoon heel bruin er omheen als in dit filmpje tenminste de eerste layout staat, maar dat lijkt me sterk
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:23

Squirrelkit* schreef:
^ Vroeger was het ook vrij wit, alleen ietsje bruiner. Die van Rusty was gewoon heel bruin er omheen als in dit filmpje tenminste de eerste layout staat, maar dat lijkt me sterk
Nee, was niet de eerste, was de tweede geloof ik, maar ben niet zeker xD
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:23

Haha, ik mis de bruine lay best wel nog steeds..
Maar deze lay vind ik wel de allermooiste na de bruine c:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:29

Silverthorn schreef:
Ah, tof, dankjulliewel ^^ Ik ken Warrior Cats alleen met "witte" skin. Als ik het goed heb werd de huidige skin ingesteld op de dag dat ik me hier aanmeldde. XD
Die hele oude, ergens zijn er nog wel screens van, maar k kan ze nie vinden xD
De tweede is deze, met die banner die je in da filmpje kon zien:
Spoiler:

En de derde was geloof k eerst deze:
Spoiler:

Laatst aangepast door Firestar op di 26 nov 2013 - 17:31; in totaal 1 keer bewerkt
Smokeberry
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Smokeberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:30

ik vond die ene met die kitten die zat, doorzichtig, met blauwe.. dingen écht heel mooi haha, volgensmij die voor deze? ;w;
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:32

Ja dat was die voor deze ja.
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:33

Nice! Dankje! Moet zeggen dat ik de niet-bruine skins wel mooier vind dan de bruine, haha, maarja, kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk. ^^
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:34

Dat waren ook de latere xD Kan het ook aan liggen natuurlijk. De eerste was nog helemaal door mij gemaakt, dus dat was veel faal xD
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 17:36

Haha, dat zal het zijn ja Razz Nee, ik denk dat bruin me gewoon niet zo aanspreekt ofzo. Idk. Ik vind de oude skin niet falen hoor XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 49 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: