|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:00 | |
| Thanks Babs!
@Rebecca, bij je profiel > voorkeuren > houdt me op de hoogte van reacties afvinken. Daarna alle abonnementen verwijderen. c: |
|
| |
Babs 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:01 | |
| Euh, je gaat naar notificaties toe en dan zie alle notificaties, dan kun je het uitzetten. ^^ |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:02 | |
| Wat ik me ineens afvroeg: zijn er misschien ergens screenshots oid te vinden van hoe Warrior Cats er "vroeger" uitzag? Ik zag net in het From old to new-topic Firestars sig met bruine achtergrond, dus ik ga er vanuit dat Warrior Cats ooit bruin is geweest? Nu ben ik heel benieuwd hoe dat er uit heeft gezien |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:05 | |
| ^^ WC heeft al verschillende Lays gehad. Vanaf ik hier was is dit ongeveer de... 4e (?) |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:08 | |
| ik weet die bruine lay-out nog haha! wc heeft echt vetmooie layouts altijd
babs; woah, die signs zijn zo nice! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:11 | |
| - Silverthorn schreef:
- Wat ik me ineens afvroeg: zijn er misschien ergens screenshots oid te vinden van hoe Warrior Cats er "vroeger" uitzag? Ik zag net in het From old to new-topic Firestars sig met bruine achtergrond, dus ik ga er vanuit dat Warrior Cats ooit bruin is geweest? Nu ben ik heel benieuwd hoe dat er uit heeft gezien
Bruine lay-out kan ik zo 1-2-3 niet vinden, maar ik heb hier wel de eerste banner! - Spoiler:
Ahh, goede tijden <33
Laatst aangepast door Mousefur op di 26 nov 2013 - 17:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Babs 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:11 | |
| Bedankt! ^-^
Hmm, misschien heb ik ergens nog een screenshot van de oude lay. Moet ik even zoeken though. |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:12 | |
| |
|
| |
Le AA(Amy) 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:14 | |
| HET IS ME GELUKT!! Het is niet erg netjes en zo. Maar ik kan met GIMP een afbeelding én een gif in de zelfde afbeelding blenden! |
|
| |
Babs 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:14 | |
| Oh, moet eten, zoek later verder.
En mooi gedaan! |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:17 | |
| Ah, tof, dankjulliewel ^^ Ik ken Warrior Cats alleen met "witte" skin. Als ik het goed heb werd de huidige skin ingesteld op de dag dat ik me hier aanmeldde. XD |
|
| |
Le AA(Amy) 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:22 | |
| ^ Vroeger was het ook vrij wit, alleen ietsje bruiner. Die van Rusty was gewoon heel bruin er omheen als in dit filmpje tenminste de eerste layout staat, maar dat lijkt me sterk |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:23 | |
| - Squirrelkit* schreef:
- ^ Vroeger was het ook vrij wit, alleen ietsje bruiner. Die van Rusty was gewoon heel bruin er omheen
als in dit filmpje tenminste de eerste layout staat, maar dat lijkt me sterk Nee, was niet de eerste, was de tweede geloof ik, maar ben niet zeker xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:23 | |
| Haha, ik mis de bruine lay best wel nog steeds.. Maar deze lay vind ik wel de allermooiste na de bruine c: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:29 | |
| - Silverthorn schreef:
- Ah, tof, dankjulliewel ^^ Ik ken Warrior Cats alleen met "witte" skin. Als ik het goed heb werd de huidige skin ingesteld op de dag dat ik me hier aanmeldde. XD
Die hele oude, ergens zijn er nog wel screens van, maar k kan ze nie vinden xD De tweede is deze, met die banner die je in da filmpje kon zien: - Spoiler:
En de derde was geloof k eerst deze: - Spoiler:
Laatst aangepast door Firestar op di 26 nov 2013 - 17:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:30 | |
| ik vond die ene met die kitten die zat, doorzichtig, met blauwe.. dingen écht heel mooi haha, volgensmij die voor deze? ;w; |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:32 | |
| Ja dat was die voor deze ja. |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:33 | |
| Nice! Dankje! Moet zeggen dat ik de niet-bruine skins wel mooier vind dan de bruine, haha, maarja, kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk. ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:34 | |
| Dat waren ook de latere xD Kan het ook aan liggen natuurlijk. De eerste was nog helemaal door mij gemaakt, dus dat was veel faal xD |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:36 | |
| Haha, dat zal het zijn ja Nee, ik denk dat bruin me gewoon niet zo aanspreekt ofzo. Idk. Ik vind de oude skin niet falen hoor XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|