Algemene Onzin Topic - Pagina 39

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 15:56

Smokeberry schreef:
Shrewstar schreef:
Al die kittens accepteren Dank u voor het klikken op het 'Lid worden' knopje mensen ;____;
is daar een knopje voor? o:
Als je naar de ShadowClan groep gaat, heb je daar een knop voor, zodat ik niet al die namen hoef in te vullen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeberry
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Smokeberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 15:56

Shrewstar schreef:
Smokeberry schreef:
Shrewstar schreef:
Al die kittens accepteren Dank u voor het klikken op het 'Lid worden' knopje mensen ;____;
Als je naar de ShadowClan groep gaat, heb je daar een knop voor, zodat ik niet al die namen hoef in te vullen ^^
oh! wait, dan zal ik dat knoppie ook even aandrukken met time haha ;w;
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 15:57

Smokeberry schreef:
Shrewstar schreef:
Smokeberry schreef:
Shrewstar schreef:
oh! wait, dan zal ik dat knoppie ook even aandrukken met time haha ;w;
Thanks! (: Het is normaal gezien niet zo veel werk, maar nu het gewoon vier of vijf accounts zijn is het wat veel x'D
Timekit,
Member
» yowsah!
19
Actief

CAT'S PROFILE
Timekit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 15:59

Shrewstar schreef:
Thanks! (: Het is normaal gezien niet zo veel werk, maar nu het gewoon vier of vijf accounts zijn is het wat veel x'D
ja haha, dat kan ik begrijpen ;w;
Arcanewish
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:02

@Soof, waar staat die knop dan xD Want ik weet dat ie der is maar weet niet waar ik ook al weer moest kijken xDD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:03

Cherrypelt
Member
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:04

Asjlfdg
Ik moest dus een verbolabo maken tegen morgen (wist t al van vorige week vrijdag).
Was die klaar (32 VOLLE PAGINA'S!!), vreugde~~~! Wil ik 'm wegstoppen in m'n kaft, zie ik dat dat niet de verbolabo was maar gewoon weetikveelwat. Moest ik nog verdomde 22 pagina's maken ;u;
Ben wel klaar nu, maar geen frans meer vandaag, IK KAN HET NIET MEER AANZIEN.
Smokeberry
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Smokeberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:07

ah chi, da's echt balen woah o:

--

haha oh man, misschien moet ik ook een setjesshopje gaan openen. ik denk alleen dat ik daar te ongeduldig & perfectionist voor ben haha xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:08

Cherrypelt schreef:
Asjlfdg
Ik moest dus een verbolabo maken tegen morgen (wist t al van vorige week vrijdag).
Was die klaar (32 VOLLE PAGINA'S!!), vreugde~~~! Wil ik 'm wegstoppen in m'n kaft, zie ik dat dat niet de verbolabo was maar gewoon weetikveelwat. Moest ik nog verdomde 22 pagina's maken ;u;
Ben wel klaar nu, maar geen frans meer vandaag, IK KAN HET NIET MEER AANZIEN.
Poor Chi! D: *schouderklopje*
Ik zal maar even niet zeggen dat we een film kijken en vanaf donderdag ons alleen maar gaan concentreren op onze uitwisseling x'D

Nu ik het erover heb!Ik was zo dom bij het invullen van het formulier voor die uitwisseling! D: D:
Je moest zo je hobby's invullen en je favoriete boeken en shizz. Ik was dus een beetje beschaamd over het feit dat ik Warrior Cats las, omdat, tja.. het zijn mensen waar ik bij moet slapen en die ik niet ken, dus heb ik dat weggelaten. Nu zag ik bij een van de brieven van die Franse studenten, ja je raadt het al, Warrior Cats staan.. Het was een jongen dus de kans was sowieso al klein dat wij bij elkaar werden ingedeeld, maar toch ;____; He could've been my Warrior buddy! D:
Smokeberry
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Smokeberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:09

Shrewstar schreef:
Poor Chi! D: *schouderklopje*
Ik zal maar even niet zeggen dat we een film kijken en vanaf donderdag ons alleen maar gaan concentreren op onze uitwisseling x'D

Nu ik het erover heb!Ik was zo dom bij het invullen van het formulier voor die uitwisseling! D: D:
Je moest zo je hobby's invullen en je favoriete boeken en shizz. Ik was dus een beetje beschaamd over het feit dat ik Warrior Cats las, omdat, tja.. het zijn mensen waar ik bij moet slapen en die ik niet ken, dus heb ik dat weggelaten. Nu zag ik bij een van de brieven van die Franse studenten, ja je raadt het al, Warrior Cats staan.. Het was een jongen dus de kans was sowieso al klein dat wij bij elkaar werden ingedeeld, maar toch ;____; He could've been my Warrior buddy! D:
wow, really? da's echt balen! ik moet echt nog even de boeken gaan lezen haha, ik heb er nu 2 gelezen alleen zijn ze bijna nergens meer te koop. boek 2 heb ik per toeval in ameland in een of andere ANWB winkel gevonden haha
Wolftooth
Member
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:11

xP

@Smokeberry, ik heb daarstraks een shopje geopend, maar ik kan er toch niks van Razz

Nog balen, de nieuwe Warrior cats komt pas is december uit Sad
Cherrypelt
Member
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:12

Idd, da was echt balen ;__; En straks nog Wiskunde. Vaststelling: Ik ga nooit meer naar huis als de leerkrachten me dan taken kunnen geven, afsljd.
@Soof, uitwisseling brief? o;
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:14

Ik heb Majora's Mask :'D
Op een emulator >D
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:15

Je moest een heel profiel voor je invullen, of je allergieën hebt of ergens niet tegen kan, maar ook hoe je bent en waar je van houdt. Omdat je dan een match krijgt met iemand van die school in Frankrijk, want die komt bij jou slapen en jij bij weer bij diegene. Maar ik heb echt het gevoel dat mijn match helemaal fout gaat komen x'D

@Smokeberry;;
I know ;__; && ik heb hier naast me echt het 3e Nederlandse boek staan en dan nog de rest van serie 1 & heel serie 2&3 x'D
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:16

Hoezee. Ik heb standaard op maandag maar 1 uur les en dat uur valt uit. Dus wat doe ik? Ik ga gezellig voor drie 'tussenuren' naar school toe :'D
Arcanewish
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:39

Arcanekit is af Very Happy
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:43

Arcanekit schreef:
She's beautiful<3
Eaglepaw.
Member
»Quinty«
58
Actief

CAT'S PROFILE
Eaglepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:48

Arcanekit schreef:
Zusje :'D
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:50

*Leest net p. 44 van het AOT* Ik weet het Cees, ik bén gewoon een genius xD Ik moest toch íets bedenken voor de ganzenopdracht?^^"C=

Nu heb ik m'n nek en ruggengraat geblesseerd... Doet verschrikkelijk veel pijn! Straks naar de dokter x$
Grell
Member
ISABELLE C:
166
Actief
Grell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:53

Eaglekit is sooo kawaii <'3

@Lis D: succes bij de dokter!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: