|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 15:56 | |
| - Smokeberry schreef:
- Shrewstar schreef:
- Al die kittens accepteren
Dank u voor het klikken op het 'Lid worden' knopje mensen ;____; is daar een knopje voor? o: Als je naar de ShadowClan groep gaat, heb je daar een knop voor, zodat ik niet al die namen hoef in te vullen ^^ |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 15:56 | |
| - Shrewstar schreef:
- Smokeberry schreef:
- Shrewstar schreef:
Dank u voor het klikken op het 'Lid worden' knopje mensen ;____; is daar een knopje voor? o: Als je naar de ShadowClan groep gaat, heb je daar een knop voor, zodat ik niet al die namen hoef in te vullen ^^ oh! wait, dan zal ik dat knoppie ook even aandrukken met time haha ;w; |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 15:57 | |
| - Smokeberry schreef:
- Shrewstar schreef:
- Smokeberry schreef:
- Shrewstar schreef:
Dank u voor het klikken op het 'Lid worden' knopje mensen ;____; is daar een knopje voor? o: Als je naar de ShadowClan groep gaat, heb je daar een knop voor, zodat ik niet al die namen hoef in te vullen ^^ oh! wait, dan zal ik dat knoppie ook even aandrukken met time haha ;w; Thanks! (: Het is normaal gezien niet zo veel werk, maar nu het gewoon vier of vijf accounts zijn is het wat veel x'D |
|
| |
» yowsah! 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 15:59 | |
| - Shrewstar schreef:
- Thanks! (: Het is normaal gezien niet zo veel werk, maar nu het gewoon vier of vijf accounts zijn is het wat veel x'D
ja haha, dat kan ik begrijpen ;w; |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:02 | |
| @Soof, waar staat die knop dan xD Want ik weet dat ie der is maar weet niet waar ik ook al weer moest kijken xDD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:03 | |
| |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:04 | |
| Asjlfdg Ik moest dus een verbolabo maken tegen morgen (wist t al van vorige week vrijdag). Was die klaar (32 VOLLE PAGINA'S!!), vreugde~~~! Wil ik 'm wegstoppen in m'n kaft, zie ik dat dat niet de verbolabo was maar gewoon weetikveelwat. Moest ik nog verdomde 22 pagina's maken ;u; Ben wel klaar nu, maar geen frans meer vandaag, IK KAN HET NIET MEER AANZIEN. |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:07 | |
| ah chi, da's echt balen woah o:
--
haha oh man, misschien moet ik ook een setjesshopje gaan openen. ik denk alleen dat ik daar te ongeduldig & perfectionist voor ben haha xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:08 | |
| - Cherrypelt schreef:
- Asjlfdg
Ik moest dus een verbolabo maken tegen morgen (wist t al van vorige week vrijdag). Was die klaar (32 VOLLE PAGINA'S!!), vreugde~~~! Wil ik 'm wegstoppen in m'n kaft, zie ik dat dat niet de verbolabo was maar gewoon weetikveelwat. Moest ik nog verdomde 22 pagina's maken ;u; Ben wel klaar nu, maar geen frans meer vandaag, IK KAN HET NIET MEER AANZIEN. Poor Chi! D: *schouderklopje* Ik zal maar even niet zeggen dat we een film kijken en vanaf donderdag ons alleen maar gaan concentreren op onze uitwisseling x'DNu ik het erover heb!Ik was zo dom bij het invullen van het formulier voor die uitwisseling! D: D: Je moest zo je hobby's invullen en je favoriete boeken en shizz. Ik was dus een beetje beschaamd over het feit dat ik Warrior Cats las, omdat, tja.. het zijn mensen waar ik bij moet slapen en die ik niet ken, dus heb ik dat weggelaten. Nu zag ik bij een van de brieven van die Franse studenten, ja je raadt het al, Warrior Cats staan.. Het was een jongen dus de kans was sowieso al klein dat wij bij elkaar werden ingedeeld, maar toch ;____; He could've been my Warrior buddy! D: |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:09 | |
| - Shrewstar schreef:
- Poor Chi! D: *schouderklopje*
Ik zal maar even niet zeggen dat we een film kijken en vanaf donderdag ons alleen maar gaan concentreren op onze uitwisseling x'D
Nu ik het erover heb!Ik was zo dom bij het invullen van het formulier voor die uitwisseling! D: D: Je moest zo je hobby's invullen en je favoriete boeken en shizz. Ik was dus een beetje beschaamd over het feit dat ik Warrior Cats las, omdat, tja.. het zijn mensen waar ik bij moet slapen en die ik niet ken, dus heb ik dat weggelaten. Nu zag ik bij een van de brieven van die Franse studenten, ja je raadt het al, Warrior Cats staan.. Het was een jongen dus de kans was sowieso al klein dat wij bij elkaar werden ingedeeld, maar toch ;____; He could've been my Warrior buddy! D: wow, really? da's echt balen! ik moet echt nog even de boeken gaan lezen haha, ik heb er nu 2 gelezen alleen zijn ze bijna nergens meer te koop. boek 2 heb ik per toeval in ameland in een of andere ANWB winkel gevonden haha |
|
| |
Amy 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:11 | |
| xP @Smokeberry, ik heb daarstraks een shopje geopend, maar ik kan er toch niks van Nog balen, de nieuwe Warrior cats komt pas is december uit |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:12 | |
| Idd, da was echt balen ;__; En straks nog Wiskunde. Vaststelling: Ik ga nooit meer naar huis als de leerkrachten me dan taken kunnen geven, afsljd. @Soof, uitwisseling brief? o; |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:14 | |
| Ik heb Majora's Mask :'D Op een emulator >D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:15 | |
| Je moest een heel profiel voor je invullen, of je allergieën hebt of ergens niet tegen kan, maar ook hoe je bent en waar je van houdt. Omdat je dan een match krijgt met iemand van die school in Frankrijk, want die komt bij jou slapen en jij bij weer bij diegene. Maar ik heb echt het gevoel dat mijn match helemaal fout gaat komen x'D
@Smokeberry;; I know ;__; && ik heb hier naast me echt het 3e Nederlandse boek staan en dan nog de rest van serie 1 & heel serie 2&3 x'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:16 | |
| Hoezee. Ik heb standaard op maandag maar 1 uur les en dat uur valt uit. Dus wat doe ik? Ik ga gezellig voor drie 'tussenuren' naar school toe :'D |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:39 | |
| Arcanekit is af |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:43 | |
| - Arcanekit schreef:
- Arcanekit is af
She's beautiful<3 |
|
| |
»Quinty« 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:48 | |
| - Arcanekit schreef:
- Arcanekit is af
Zusje :'D |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:50 | |
| *Leest net p. 44 van het AOT* Ik weet het Cees, ik bén gewoon een genius xD Ik moest toch íets bedenken voor de ganzenopdracht?^^"C=
Nu heb ik m'n nek en ruggengraat geblesseerd... Doet verschrikkelijk veel pijn! Straks naar de dokter x$ |
|
| |
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2013 - 16:53 | |
| Eaglekit is sooo kawaii <'3
@Lis D: succes bij de dokter! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|