| Memories that never leave your mind [Breakingdawn] | |
|
|
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] vr 31 jan 2014 - 17:59 | |
| Ze staardeb kort naar haar zonder een woord te zeggen en zwiepte met haar staart voor ze langzaam opstond en zich uitrekte. ''Nee, jij kan nooit snappen wat een ander voelt. Je kan hert indenken maar nooit snappen, dat kan niemand van een ander.'' Zei ze en schudde haar kop. ''StarClan heeft me nu op dit pad gezet en zo zal ik het belopen, ik heb geen werkelijk doel. Niet nu, nooit.'' Zei ze en schudde haar kop. Toch snoof ze en staarde haar bijna woedend aan. 'I should have known it would happen, I should have saved them all!'' Siste ze bijna en liep een paar passen weg voor ze opsprong en haar poten settelde op de plek waar Duststar altijd zijn toespraken hield. ''She will not stop, she has no reason and even then I would not be trusted.'' Antwoordde ze en staarde om zich heen voor ze ging zitten en haar staart om haar poten krulde. ''Even if that happens you are not supposed to interfere with that.'' Antwoordde ze scherp en staarde haar vanaf haar plek even strak aan. ''You trust me, I could poison you without you knowing and you trust me?'' Ze schudde haar kop voor ze deze liet hangen. ''Try and convince her from that, her sister is gone and nobody has a grip on her mind.'' Mompelde ze en slikte. |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] za 1 feb 2014 - 20:06 | |
| Breaking keek even op naar Whisperwind en glimlachte zacht. Ja ze had wel gelijk. Ze zwiepte heel even met haar lange staart en knikte langzaam. "Je hebt gelijk, we kunnen nou niet bepaald gedachten lezen." Mompelde ze en glimlachte even. Toch knikte ze zacht en draaide haar kop weg. "In dat geval zal ik je sowieso helpen met leren wat het leven van een Warrior inhoud." Ze glimlachte even maar dook iets in elkaar toen ze de woedende blik van de zwarte kattin zag. "If you didn't get a message from Starclan than how could you have known Whisper! You can't blame yourself for this. I guess it was ment to happen." Fluisterde ze zacht en keek toe hoe Whisper wegsprong. In stilte luisterde ze naar de poes en knikte zacht. "I trust you yeah, you're a true Warrior, and you could do that yeah but you won't youre a better person than that you and I both know that." Sprak ze langzaam en stapte naar haar toe om haar neus tegen whispers wang te drukken. "Like I said time will heal everything. I'll tell Nightstream about her condition and leave it to her okay?" Vroeg ze zacht en likte even over haar wang. "We'll need you to get some training. The clan needs food and every hunt counts." |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] za 1 feb 2014 - 23:20 | |
| Haar ogen vertroebelde ze iets en ze schudde haar gitzwarte kop heen en weer. ''Dat kan gelukkig niemand, woorden zouden genoeg moeten zijn.'' Zei ze en slikte voor ze haar kop liet hangen. ''Ik waardeer je hulp Breakingdawn, en ik neem het ook aan.'' Zei ze zacht en hief haar kop toch weer even. ''They should have let me know! I do blame myself for not being able to help when I was needed most.'' Antwoordde ze scherp en staarde omhoog naar de lucht voor er een rilling door haar heen trok. Ze voelde zich schuldig voor hoe weinig zij had kunnen doen tijdens de gehele ramp. ''Maybe I am but I could still do it, and who knows. maybe I'll turn into a psycho and murder everyone due to trauma.'' Mompelde ze maar schudde haar hoofd kort. ''There is not enough time for her, she needs someone she can trust and maybe we'll finally hear from her what i already know.'' Zlikte ze zacht maar keek Breakingdawn aan voor ze kort knikte. ''Fine, I think I remember a little bit from the times I went with my sister and her mentor.'' Zei ze zacht en sprong weer van de rots af om meteen door haar poten te zakken en een poging waagde tot een jachthouding. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] za 1 feb 2014 - 23:51 | |
| Ze glimlachte even zacht en knikte langzaam. "Ja inderdaad, het is goed om iets voor onszelf te hebben." Fluisterde ze zacht en glimlachte warmer. "Dat is waarom ik er ben Whisper." Ze glimlachte en schudde langzaam haar kop. "But they didn't so there is nothing you could've done about it" Sprak ze zacht en grinnikte even. "Whisper I think I would know when you go psycho and I think I'm a bit stronger than you are." Momopelde ze met een droog lachje en keek even weg. "She has her whole life ahaid of her, it'll come." Mompelde ze zacht en glimlachte. "That already looks good but try and keep your big ass a bit lower." Mompelde ze lachend en duwde haar poot op Whispers kont. |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] zo 2 feb 2014 - 1:16 | |
| Ze haalde haar schouders kort op en staarde toch weer naar haar poten. ''I still should have seen signs,'' Fluisterde ze en onderdrukte de neiging haar klauwen uit te slaan in de grond onder haar poten. Ze schudde haar kop en keek de poes zuchtend aan. ''Nobody saw my pain, nobody will see it if I don't want them to see. And look at my size and tell me again that you are stronger.'' Zei ze zacht en sloeg haar klauwen toch even in de grond. ''I fear that her whole life won't be enough,'' fluisterde ze en sloot haar ogen voor ze haar achterpoten verder boog onder het lichte gewicht van de poot van de kleinere poes. Zonder dat ze het doorhad zakte haar oren weg en staarde ze voor zich uit. Hoe vaak had ze de apprentices dit zien oefenen en hoe vaak had ze haar eigen zusje geholpen met oefenen om als prooi te spelen? "Little reminder, take a look at my size, my ass sin't really that big." Mompelde ze droogje en zuchtte. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] zo 2 feb 2014 - 12:51 | |
| Zacht zuchtte ze even maar reageerde niet meer op Whisper's woorden wetend dat ze niet veel kon veranderen aan de manier hoe de zwarte kattin dacht. "I'm stronger." Mompelde ze droogjes. "I've had warrior training from Stormstar ever since I was six months old. I'm designed to fight for my clan." Ze glimlachte even en keek op. "I might be small but you haven't seen me fight. I'm a warrior more than a hunter." Sprak ze zacht en likte even over haar poot. "Stormfrost was the better hunter of us two." Mompelde ze met een verdrietig lachje en zuchtte even. "We'll see won't we.." Mompelde ze alleen en schoot in de lach zich uitrekkend. "Still you have a fat ass, you truly belong in Riverclan the clan of fat cats." Mompelde ze lachend doelend op het normale vele voedsel wat ze hadden als Riverclan katten. "Or my ass is just mini." Mompelde ze grinnikend en schudde haar kop even. |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] zo 2 feb 2014 - 22:10 | |
| Ze trok een wenbrauw op bij de woorden van de kleinere poes. ''But you wouldn't be able to get me down. And whoever trained you doesn't matter it matters what you do with it.'' Zei ze en keek haar even aan voor ze haar kop schudde en er niet op in ging, er was al genoeg emotie verspild op deze dag. Langzaam duwde ze zich weer omhoog en staarde de poes aan. ''Just because you're a midget doesn't mean I'm fat just because I'm just bigger than you.'' Zei ze langzaam en zwiepte haar staart even heen en weer. Ze wist dondersgoed dat ze zelf gewoon mager was gezien ze in de richtingen Leaffal en Leafbare altijd minder at zodat de jongere katten en de elders meer hadden. Maar ze had nu gewoon nauwelijks gegeten uit verdriet. Niet dat je er echt iets van zag door haar dikke pels. Het verborg altijd de conditie van haar lichaam. ''Midget,'' Zei ze en sprong zonder waarschuwing op haar af. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] ma 3 feb 2014 - 20:53 | |
| ze grinnikte even en stak haar tong uit. "Wanna bet?" Voeg ze lachend en schoot in de lach haar poot even tegen Whispers wang duwend. "I'm no midget." Mompelde ze lachend en schudde haar hoofd even voor ze zich langzaam uitrekte en gaapte met haar hoofd knikte om richting Riverclan territorium terug te gaan om te jagen. "Like hell I'm no midget fatass!" Riep ze lachend en draaide zich om om op Whisper te springen. |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] za 22 maa 2014 - 15:27 | |
| Ze keek haar even aan en schoot in de lach. ''Give it a try, I might not be a warrior but I do know some things.'' Zei ze en hapte pestend naar haar poot voor ze zich uitrekte. ''Hell you are a midget!'' Zei ze en liep langzaam door, wel wetend dat ze niet kon rennen gezien ze dan haar lichaam helemaal zou uitputten. Ze draaide haar kop met een ruk om en sprong op het laatste moment opzij. ''You are one, wether you like it or not.'' Grinnikte ze en haalde uit met haar poot. ''Just like I am just too big for being a she-cat.'' Zei ze en zwaaide met haar staart voor ze doorliep en zich afzette om over een gevallen tak te springen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Memories that never leave your mind [Breakingdawn] | |
| |
|
| |
|