|
| Bregje 67 Actief
| |
| Onderwerp: Hey Brother [& Pepper] za 2 nov 2013 - 14:12 | |
|
Hey brother There's an endless road to be discovered Hey sister Know the water's sweet but blood is thicker Oh, if the sky comes falling down, for you There's nothing in this world I wouldn't do
Hey brother Do you still believe in one and other? Hey sister Do you still believe in love, I wonder? Oh, if the sky comes falling down, for you There's nothing in this world I wouldn't do ~Avicii- Hey Brother Toen Salt het gekrabbel bij de muur hoorde sprong ze van de bank en rende er heen. "Pepper! Sugar!" Enthousiast sprong ze het laatste stukje. Ze was verbaasd toen ze zag dat hij alleen was. "Hé.. Waar is Sugar?" Ze kon haar lieve zusje nergens bekennen. Zou ze aan het jagen zijn? Of misschien nog aan het slapen? Het was immers nog best vroeg.. "Pepper.. Er is toch niks gebeurd hé?" Aarzelde ze. Duizende beelden schoten door haar hoofd. Ratten, doodsbessen, kraaienvoer, aanvallen, verhongering, doodgevroren. 'Vertel me alsjeblieft dat alles goed met haar is..' Spookte het duizend maal door haar hoofd.
|
| | | 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey Brother [& Pepper] zo 3 nov 2013 - 14:15 | |
| Al voor een lange tijd liep de zwart witte kater door het dichtbegroeide bos aan de rand van Twolegplace. Sugar had het huis zo teruggevonden, hij wist het zeker, maar Sugar was er gewoon niet voor gemaakt, en dus had Pepper haar gezegd dat ze in het kleine kampje, dat hij voor haar had gemaakt, moest blijven terwijl hij Salt zou bevrijden. Na wat heen en weer gesjok in het warme weer, kwam de grote kater eindelijk aan bij het 'huis' van Salt, of, Salt's caretakers, zoals de kittypet die hem de weg had gewezen al gezegd had. Het was nog precies hetzelfde als toen hij en Sugar er voor de eerste keer kwamen, maar het leek leger. Hij haalde zijn schouders op en liep er heen, alsof het hem wat kon schelen, niet dus. Hij wilde gewoon zijn zusje terug. Dus krabde hij even op de doorzichtige 'muur' en ging zitten, wachtend op Salt. Ze liet niet lang op zich wachten, want al snel stond ze voor hem. "Pepper! Sugar!" Hij grinnikte, maar schudde zijn brede kop. "Pepper.. Er is toch niks gebeurd hé?" Zijn zusje was veranderd, aardiger, maar het maakte hem op het moment niets uit. "Sugar is veilig, en jij zometeen ook. Het komt goed, ik heb een plek gevonden van waar ik je kan bevrijden. " Hij knikte bemoedigend, en wenkte haar mee, naar het kattenluik wat hem aangewezen was door een andere aardige Kittypet. |
| | | Bregje 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey Brother [& Pepper] ma 4 nov 2013 - 14:09 | |
| "Sugar is veilig, en jij zometeen ook. Het komt goed, ik heb een plek gevonden van waar ik je kan bevrijden. " Ze haalde opgelucht adem. Eindelijk weg uit dit vieze, stomme nest. Ze volgde Pepper naar de ingang van het huis. "Moet ik dáár doorheen?" Riep ze vol walging uit. Pepper had haar een kleine versie van de onzichtbare muur gewezen. Salt duwde met haar poot er tegen aan. Maar het ding gaf niet mee. Ze duwde harder en harder, maar het gaf niet mee. "Goed geprobeerd Pepper, maar ik denk dat hij niet open gaat.." Even was de hoop naar vrijheid van 100 naar 0 gedaald, maar de meter schoot weer een stukje omhoog toen ze haarzelf wat had aangemoedigd. Ooit zouden de twolegs haar wel zat worden.. Ze moest alleen heel vervelend doen. "Leef je uit op de tuin, maak het zo rommelig mogelijk." Grinnikte ze. De towlegs waren een tijd geleden met hun monster weg gegaan, dat deden ze de laatste maanden heel vaak. Waarom ze zo lang weg waren wist ze niet, en ook de oorspronkelijke kittypets niet. Ze rende naar een doek en trok haar nagels uit. Wraakzuchtig begon ze het te bewerken. |
| | | 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey Brother [& Pepper] ma 4 nov 2013 - 19:34 | |
| "Moet ik dáár doorheen?" Hij grinnikte, zo kende hij haar weer. Luid knikkend keek hij haar aan, maar zag tot zijn teleurstelling dat het gekke ding niet meegaf. Luid zuchtend ging de immense kater zitten, en keek boos naar het huis. Stom ding, waarom gaf het niet mee? "Goed geprobeerd Pepper, maar ik denk dat hij niet open gaat.." Hij snorde en keek haar aan, zijn kop schuin. "Denk je?" zei hij, quasi verbaasd, alsof hij het niet had gezien. "Leef je uit op de tuin, maak het zo rommelig mogelijk." Afwezig knikte hij, totdat de kater het plan begreep. Snel sprong hij op een groot houten gevaarte en sloeg zijn nagels uit. Dit ging leuk worden! |
| | | Bregje 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey Brother [& Pepper] wo 6 nov 2013 - 11:02 | |
| Salt sprong op een tafel, en daarna in het raam-doek wat blijkbaar een gordijn was. Ze gilde van plezier toen ze omlaag gleed, en vier diepe, lange scheuren achterliet. Ze sprong weer op de tafel en rende een ding omver waar bloemen in stonden. Het viel aan scherven toen het de grond raakte. De bloemen lagen overal verspreid door de kamer, en het water vormde een klein plasje. Salt dronk er even wat van, voor ze iets kapot ging maken waar de twolegs vaak op gingen zitten. Het was een lang, zacht en zwart gevaarte, en er lagen gekleurde kussens op. |
| | | | Onderwerp: Re: Hey Brother [& Pepper] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |