Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic zo 3 nov 2013 - 10:48 | |
| Misschien kan er in de BloodClan ook zo'n event komen, aangezien die nu zo inactief overkomen... ;3 Ikzelf heb wel geen BloodClanner, maar ik vond gewoon dat 't best even voorgesteld kon worden(?) |
|
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic zo 3 nov 2013 - 10:55 | |
| - Firewhisker schreef:
- Shrewstar schreef:
- Wolfkit. schreef:
- Wat zouden de Riverclan kittens ervan vinden om samen 'clannetje' te spelen? (:
Quiet zou wel voorzichtig aanschuiven x'D Missingkit zal het wel leuk vinden. ^^ Sagepaw wil ook wel mee doen alleen is ze nogal gesloten en naar zichzelf gekeerd dus als iemand haar wat aan haar zijde zou willen nemen? c': |
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic zo 3 nov 2013 - 11:35 | |
| - Roseheart schreef:
- Misschien kan er in de BloodClan ook zo'n event komen, aangezien die nu zo inactief overkomen... ;3 Ikzelf heb wel geen BloodClanner, maar ik vond gewoon dat 't best even voorgesteld kon worden(?)
Ik denk dat als de nieuwe rangen voor BC zijn gekozen, dat dat dan wel los zal lopen. Ik hoop zelf ook dat het niet al te lang meer zal duren x'D --- Ik zal dit topic zsm updaten, moet nu echt even aan school. |
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic za 10 mei 2014 - 19:31 | |
| Topic geupdated. Er zijn veel dode katten en veel events die lopen. Toon je interesse en maakt iemand blij door op op z'n minst een paar je katje te laten zien! Hier maak je mensen blij mee. (: Als je zelf ook events hebt die erbij moeten, wees welkom! En voor overleg ben je hier ook welkom. :3 |
|
| Onderwerp: Re: Algemeen Clan-event topic | |
| |
|