|
| So, this is your home [SPT] [OPEN] | |
| |
Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] za 19 okt 2013 - 15:00 | |
| Loci hoorde een andere kat achter zich lopen. "BOE!!" riep de poes hard waarschijnlijk in de hoop dat Bluestream en hij zouden schrikken. Hij draaide zich om en zag dat het Maybelinne was. 'Hey' zei hij tegen de poes.
-Ga je met Maybelinne in het andere topic ook posten |
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] za 19 okt 2013 - 15:24 | |
| 'BOE!' hoorde bluestream plots achter zich. Ze keek geïrriteerd om, en zag Maybelline staan. 'Geez, zo jaag je alle vis weg! Kon dat niet wat subtieler?' mauwde ze. Maar echt kwaad was ze niet, eigenlijk vond ze het wel grappig. |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] za 19 okt 2013 - 15:26 | |
| Bluestream draaide zich ook om 'Geez, zo jaag je alle vis weg! Kon dat niet wat subtieler?' mauwde ze. Maar echt kwaad was ze niet. Loci lachte, het was best wel grappig. 'Wel Maybelline kom je mijn vis proeven, en hij duwde de vis voor de poten van de poes.
- Ik ga dan van pc dus kzal vandaag niet meer posten tt morge |
| | | 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] wo 23 okt 2013 - 10:28 | |
| 'Geez, zo jaag je alle vis weg! Kon dat niet wat subtieler?' miauwde Bluestream, en Maybelline grinnikte. "Sorry! Ik wist niet dat jullie aan het vissen waren, ik bedoel, ik kan het niet." Als Maybel bij Bluestream was, gedroeg ze zich nooit zo verwaand als bij andere katten, en het beviel haar wel. Bluestream leek steeds meer een vriendin te worden voor haar. Loci lachte, het was best wel grappig, daar had hij gelijk in. Een glimlach sierde het mooie gezichtje van Maybelline. 'Wel Maybelline kom je mijn vis proeven,' en er werd een vis bij haar poten geduwd. "Dankjewel, lekker!" miauwde ze opgewekt en ze nam een hap uit het lichaampje van de vis. "Oeh, hij is lekker!" |
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] do 24 okt 2013 - 18:32 | |
| Bluestream keek grijnzend van de etende Maybelline naar loci. 'Jóuw vis?' grapte ze. 'Volgens mij had je er nog geen gevangen!' een geamuseerde glimlach kwam op haar gezicht, en ze sprong met ingetrokken nagels tegen loci op, erop lettend dat ze hem niet verwondde maar enkel omduwde. Ze snorde geamuseerd, ze vond het grappig als katten zulke opmerkingen maakten. Kort knipoogde ze naar Maybelline, om duidelijk te maken dat ze niet kwaad was op Loci of iets maar het enkel een grapje was. 'Gotcha!' Ze grinnikte, en wachtte tot Loci een verdedigings-tactiek zou gebruiken. Ze liet haar nagels expres ingetrokken zodat Loci kon zien at ze het niet vijandig bedoelde. |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] do 24 okt 2013 - 18:43 | |
| Maybelline grinnikte. "Sorry! Ik wist niet dat jullie aan het vissen waren, ik bedoel, ik kan het niet." Loci gaf haar de vis. "Dankjewel, lekker!" miauwde ze opgewekt en ze nam een hap uit het lichaampje van de vis. "Oeh, hij is lekker!" Bluestream keek grijnzend van de etende Maybelline naar loci. 'Jóuw vis?' grapte ze. 'Volgens mij had je er nog geen gevangen!' een geamuseerde glimlach kwam op haar gezicht, en ze sprong met ingetrokken nagels tegen loci op. Ze snorde geamuseerd, ze vond het grappig als katten zulke opmerkingen maakten. Kort knipoogde ze naar Maybelline, om duidelijk te maken dat ze niet kwaad was op Loci of iets maar het enkel een grapje was. 'Gotcha!' Ze grinnikte. Nadat hij die klap geinkaseerd had sloeg hij Bluestream terug, met ingetrokken nagels. 'Ik zal er wel eentje vangen dan kan ik je terug betalen.' |
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] do 24 okt 2013 - 19:07 | |
| Bluestream dook weg voor Loci's poot, en keek hem grijnzend aan. Heh, hij was geen slechte vechter! 'Ik zal er wel eentje vangen dan kan ik je terug betalen.' Bluestream likte kort over haar schouder, en glimlachte speels naar Loci. 'Nah, hoeft niet. Het is niet erg, ik had toch al vanochtend gegeten.' Ze ging zitten en sloeg haar staart om haar poten, wachtend op een reactie van Maybelline. Kort lachte ze naar Loci, niet-wetend wat ze eigenlijk zou moeten zeggen.
|
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] ma 28 okt 2013 - 10:58 | |
| Bluestream dook weg voor zijn poot, en keek hem grijnzend aan. Bluestream likte kort over haar schouder, en glimlachte speels naar Loci. 'Nah, hoeft niet. Het is niet erg, ik had toch al vanochtend gegeten.' Ze ging zitten en sloeg haar staart om haar poten, wachtend. Kort lachte ze naar hem. Loci ging terug bij de waterrand liggen.
|
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] vr 1 nov 2013 - 19:20 | |
| Bluestream keek toe hoe de zwarte kater bij de waterrand ging liggen. Ze deed een aarzelende stap in zijn richting. 'Denk ya dat je het begrepen hebt?' mauwde ze, met een geamuseerde ondertoon in haar stem. 'M'n uitleg, bedoel ik' voegde ze er snel aan toe. Ze had geen enkel idee waarom de kater zou denken dat ze iets anders zou bedoelen, maar ze wees er toch maar even op. Het was haar een paar keer gebeurd dat ze volledig verkeerd werd opgevat, en dat wou ze liever niet weer hebben.
-kort en laat, sawry |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] za 2 nov 2013 - 10:31 | |
| Bluestream keek toe hoe hij bij de waterrand ging liggen. Ze deed een aarzelende stap in zijn richting. 'Denk ya dat je het begrepen hebt?' mauwde ze, met een geamuseerde ondertoon in haar stem. 'M'n uitleg, bedoel ik' voegde ze er snel aan toe. Loci keek haar aan. 'Ja ik heb het wel begrepen.' zei hij.
- Is nie erg dat laat is als het maar geen maanden duurt |
| | | Jojo 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] za 2 nov 2013 - 13:40 | |
| Bluestream knikte. 'Okay, gelukkig.' Ze staarde in het water, gedachteloos naar de stenen op de bodem. Af en toe dreven er wat rietstengels voorbij, die het heldere water vervuilden door de aarde die eraan kleefde. De weerspiegeling van haar blauwgroene ogen was scherp in het water afgetekent, in tegenstelling tot haar grijze vacht. Ze hing een poot in het water, en liet het rivierwater eroverheen spoelen. Het water was koud, maar wel aangenaam. Ze legde haar staart rond haar poten, maar raakte daarbij per ongeluk de kat naast haar aan. Beschaamd sloeg ze haar nagels in de aarde. Shit, ze haatte het als ze andere katten per ongeluk aanraakte. Het was nogal beschamend, vond ze zelf. Maargoed. Ze keek weer in het water, alsof ze niets had opgemerkt. Maar wanneer iemand goed naar haar zou kijken, kon deze opmerken dat ze gefrustreerd met haar tanden knarste. Maar wie zou er nu goed naar haar kijken? Plots besefte ze dat het helemaal niet raar was om een andere kat gewoon vriendschappelijk een kort tikje te geven. Door die gedachte gerustgesteld legde ze haar poot naast die van de zwarte kater.
-Vergete vn acc te wisselen |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] za 7 dec 2013 - 14:42 | |
| Bluestream knikte. 'Okay, gelukkig.' Ze staarde in het water, gedachteloos naar de stenen op de bodem. Loci keek naar haar. Ze hing een poot in het water, en liet het rivierwater eroverheen spoelen. Ze legde haar staart rond haar poten, maar raakte daarbij per ongeluk hem aan. Beschaamd sloeg ze haar nagels in de aarde. Ze keek weer in het water, alsof ze niets had opgemerkt. Ze knarste gefrustreerd met haar tanden. 'Ik moet dan weg.' zei hij.
-gaan we dit topic rap afmaken?
|
| | | | Onderwerp: Re: So, this is your home [SPT] [OPEN] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |