|
|
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:22 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Gleampool schreef:
- wat de LO-leerkracht zegd: "we gaan lopen"
wat hij bedoeld: "jullie gaan lopen en ik ga hier maar stom naar mijn horloge kijken" +1^^ Ghehe, of die leraren die met een paraplu gaan zitten kijken hoe je in de regen rent... Ook zulke leuke ervaringen :') |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:23 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Gleampool schreef:
wat hij bedoeld: "jullie gaan lopen en ik ga hier maar stom naar mijn horloge kijken" +1^^ Ghehe, of die leraren die met een paraplu gaan zitten kijken hoe je in de regen rent... Ook zulke leuke ervaringen :') oeh, bij ons is het niet zo erg...ze is zelf nogal lui XD ze babbelt een beetje met een andere LO leerkracht die daar is er vergeet te zeggen dat we mogen stappen ofzo^^ |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:28 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Gleampool schreef:
wat hij bedoeld: "jullie gaan lopen en ik ga hier maar stom naar mijn horloge kijken" +1^^ Ghehe, of die leraren die met een paraplu gaan zitten kijken hoe je in de regen rent... Ook zulke leuke ervaringen :') oeh, bij ons is het niet zo erg...ze is zelf nogal lui XD ze babbelt een beetje met een andere LO leerkracht die daar is er vergeet te zeggen dat we mogen stappen ofzo^^ Haha wij hebben er eentje die met de paraplu gaat staan en dan ons niet laat schuilen ;p We mogen haar ook allemaal zo graag. |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:33 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Gleampool schreef:
wat hij bedoeld: "jullie gaan lopen en ik ga hier maar stom naar mijn horloge kijken" +1^^ Ghehe, of die leraren die met een paraplu gaan zitten kijken hoe je in de regen rent... Ook zulke leuke ervaringen :') oeh, bij ons is het niet zo erg...ze is zelf nogal lui XD ze babbelt een beetje met een andere LO leerkracht die daar is er vergeet te zeggen dat we mogen stappen ofzo^^ Haha wij hebben er eentje die met de paraplu gaat staan en dan ons niet laat schuilen ;p We mogen haar ook allemaal zo graag. haha, bij ons is best wel oké, ze is best wel lui,soms, dus ze laat ons kiezen op het einde van het jaar enzo,(ik heb haar vorige jaar ook gehad) |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:34 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Gleampool schreef:
wat hij bedoeld: "jullie gaan lopen en ik ga hier maar stom naar mijn horloge kijken" +1^^ Ghehe, of die leraren die met een paraplu gaan zitten kijken hoe je in de regen rent... Ook zulke leuke ervaringen :') oeh, bij ons is het niet zo erg...ze is zelf nogal lui XD ze babbelt een beetje met een andere LO leerkracht die daar is er vergeet te zeggen dat we mogen stappen ofzo^^ Haha wij hebben er eentje die met de paraplu gaat staan en dan ons niet laat schuilen ;p We mogen haar ook allemaal zo graag. Vooral als je met een krant wordt vergelekenXD |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:35 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Gleampool schreef:
wat hij bedoeld: "jullie gaan lopen en ik ga hier maar stom naar mijn horloge kijken" +1^^ Ghehe, of die leraren die met een paraplu gaan zitten kijken hoe je in de regen rent... Ook zulke leuke ervaringen :') oeh, bij ons is het niet zo erg...ze is zelf nogal lui XD ze babbelt een beetje met een andere LO leerkracht die daar is er vergeet te zeggen dat we mogen stappen ofzo^^ Haha wij hebben er eentje die met de paraplu gaat staan en dan ons niet laat schuilen ;p We mogen haar ook allemaal zo graag. haha, bij ons is best wel oké, ze is best wel lui,soms, dus ze laat ons kiezen op het einde van het jaar enzo,(ik heb haar vorige jaar ook gehad) Dat is sowieso wel beter. (: Wij hebben er een aantal die echt drie keer niks zijn en een aantal die gewoon chill zijn. Maar dat heb je denk ik op elke school wel. ^-^ |
|
| |
Anna/Duckface 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:39 | |
| |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:41 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Gleampool schreef:
wat hij bedoeld: "jullie gaan lopen en ik ga hier maar stom naar mijn horloge kijken" +1^^ Ghehe, of die leraren die met een paraplu gaan zitten kijken hoe je in de regen rent... Ook zulke leuke ervaringen :') oeh, bij ons is het niet zo erg...ze is zelf nogal lui XD ze babbelt een beetje met een andere LO leerkracht die daar is er vergeet te zeggen dat we mogen stappen ofzo^^ Haha wij hebben er eentje die met de paraplu gaat staan en dan ons niet laat schuilen ;p We mogen haar ook allemaal zo graag. haha, bij ons is best wel oké, ze is best wel lui,soms, dus ze laat ons kiezen op het einde van het jaar enzo,(ik heb haar vorige jaar ook gehad) Dat is sowieso wel beter. (: Wij hebben er een aantal die echt drie keer niks zijn en een aantal die gewoon chill zijn. Maar dat heb je denk ik op elke school wel. ^-^ jha, dat is waar, gelukkig^^ @Cynthia: een...krant? o.O @Graypaw: mooi! |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:44 | |
| Ohja, dat weet ik nog ja x'D "Cynthiaaa je speelt als een krant!"
We weten nog steeds niet wat het betekent :') |
|
| |
Anna/Duckface 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:49 | |
| @Eva; dankje. -- Huh? Rare L.O. Leerkracht! |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:51 | |
| Het is in ieder geval niet goed bedoeld, maar als iemand dus weet wat het betekentXD Maar vorige week woensdag zat ze complimenten te geven, dat was juist engD: |
|
| |
-Chrissy 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 19:53 | |
| Omg hahahaha Onze muziekdocente ging met haar 15 cm hoge hakken op iemands tafel staan en ging een wesp dood slaan met dat kinds boek
Eerlijk gezegd vind ik haar vreselijk eng hahaha |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 20:01 | |
| Liever beledigingen Cynth?x'D
---
Brr, zou je toch echt denken dat ze van de tafel zou tuimelen D:
---
Verder aan Crimson's voorsteltopicje<3 |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 20:09 | |
| Ik ben gewend dat ze niet aardig is en als ze dan ineens aardig doet is het engXD |
|
| |
Anna/Duckface 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 20:19 | |
| - Wintersong schreef:
- Ik ben gewend dat ze niet aardig is en als ze dan ineens aardig doet is het engXD
x'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 20:59 | |
| Mijn LO docent is vet aardig. Al kan je iets niet goed, dan complimenteert ie je nog wel als je gwn probeert enzo. K dacht altijd dat het de strengste was, maar dat blijkt dus niet het geval. |
|
| |
MINIMAX 2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 21:16 | |
| - Spoiler:
Wie kan hier een setje van maken en beide de naam Cayennepaw erop? En de randjes natuurlijk doorzichtig) ^^ |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 21:30 | |
| Ik zie een gesprek over LO docenten? Twee jaar geleden moest ik de coopertest rennen in 38 graden, volle zon, zonder water :') Andere klas werd uitgesteld vanwege het warme weer, maar wij moesten m wel rennen. That woman was not human, I tell you that. |
|
| |
Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 21:36 | |
| @Nightspark
Ahh arme jij :c
_________________ Gosh, ik moet niet én the crooked man afspelen, én slender en paranoiac op een avond spelen + scary movie 2 kijken ;n;
goodbye sleep... x"D
Eigenlijk heb ik er niet zoveel spijt van :3 The crooked man had een prachtig einde <3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 okt 2013 - 21:55 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |