We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Kunnen jullie me motoveren om mijn RPG/forum verder te maken? D:
Waarom zou je hem niet verder afmaken? Ik heb zelf een forumpje dat aangemaakt is in Augustus en nu twee maanden laten, zou ik er niet meer aan denken om het achter te laten. Er zijn veel leuke mensen op die ik nu niet meer kan missen ookal zijn ze virtueel, bovendien kun je ooit meetingen houden en dat is wel leuk. Het geeft mij ook weer zin om actief te zijn op je forum maar ook op andere. c;
Darkfire
Member
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
CAT'S PROFILE Age: 95 moons of my dark and cold life. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Omg probleem ;w; Heb dus forum gemaakt waarbij het eigenlijk de bedoeling was dat je op een manege paardreed, maar nu kom ik in de twijfels ;w; Zal ik dus manege doen of alleen paarden ;w;