|
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 12:16 | |
| Hallo c: ja, ik probeer het weer opnieuw x'D
Poisonkit Poisonkit is een valse kitten die niemand vertrouwt en bijna iedereen afkat, ze heeft een erg slechte reputatie in de clan. voor haar zoek ik - Pesters -topics
Jinx Een kittypet met een spottend karakter, hij is altijd in voor uitdagingen. Hij is niet gecastreerd, omdat zijn eigenaar een zwerver is. Dit maakt hem ook vrij wild. De rest wil ik uitwerken in de RPG c: Voor hem zoek ik - topics - Vrienden&vijanden
Dawnpaw Dawnpaw is een vrij arrogante kater, hij heeft een hekel aan Firestar, omdat hij een kittypet is. Hij doet wat hij zelf wil en denkt dat hij geen mentor nodig heeft. Als je hem gewoon laat doen wat hij niet laten kan kan hij redelijk vriendelijk zijn. Maar als je dat niet doet... Hij slaapt ook buiten het kamp, omdat hij ene hekel heeft aan de andere apprentices. Aangezien hij met een paar van hun ruzie heeft gehad Wat ik voor hem zoek: - topics - een paar warriors/apprentices waar hij knallende ruzie mee kan hebben - een paar katten die ongeveer het zelfde als hem denken en waar hij het dus wel mee kan vinden
Coyotepaw Coyotepaw is een hartstikke vriendelijke kater met geen kwaad in zich. Hij probeert telkens poezen te versieren, maar kan hier geen bal van. Ook is hij vrij klungelig. Later zal hij er ook achter komen dat hij gay is. Hij is de dochter zoon van Ravenwing en Honeyfeather Voor hem zoek ik -Topics - Vrienden&vijanden - een paar poezen die hij kan 'versieren' - een kater waarmee hij het niet zo goed kan vinden
Moonkit Moonkit is een pittige poesje die doet wat ze zelf wil. Ze luistert niet zomaar naar iemand, enkel degen die het volgens haar verdienen. Voor de rest ga ik haar verder uitwerken in de rpg ^^ wat ik voor haar zoek - Een (pleeg) moeder of vader Ik heb gene geschiedenis voor haar, dus het kan alle kanten uit c: - Vrienden&vijanden -topics - een kater/poes (Het liefst een kater) die best een mietje is, toch is hij/zij goed bevriend met Moonkit. Moonkit daagt hem/haar met veel dingen uit (Zoals uit het kamp sneaken en zo) en omdat hij/zij wilt bewijzen dat hij/zij geen mietje is doet hij/zij mee aan die uitdagingen
Ik sta ook altijd open voor leuke ideeën of verhaallijnen, dus zeg maar als je iets leuks weet =D alvast bedankt c:
xX Kip |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 13:07 | |
| Ik heb Sparrow in de aanbieding voor een topicje met Jinx. Hij is een kleine avontuurlijke kittypet van 3 maanden oud. Miss kunnen ze vrienden worden of kan Jinx een soort voorbeeld voor hem worden ofzo, maar dat hangt ervan af of het klikt in de RPG. |
|
| |
Beer ate kip 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 13:15 | |
| |
|
| |
Jojo 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 13:31 | |
| Topicje Bluestream x jinx? Ze is een ex-skyclan warrior, en best een knappe, grijze poes. Ze is af en toe wel wat kattig. |
|
| |
Beer ate kip 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 13:36 | |
| ja is goed ^^ wie maakt? =) |
|
| |
Hanna 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 14:06 | |
| een topicje Owl x poison? ik kan jij dan maken? :3 |
|
| |
Endria 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 14:28 | |
| |
|
| |
Beer ate kip 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 14:32 | |
| @Autmnnight; ja is goed ^-^ @Sparrow; ik ga reageren =3 |
|
| |
Jojo 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 18:25 | |
| |
|
| |
Lies 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 18:33 | |
| Ik bied Sour aan als vijand |
|
| |
Charlie 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff zo 29 sep 2013 - 18:38 | |
| Sootkit wil wel pester zijn van Poison, hij is wel nog niet helemaal geboren, dus je zal nog even moeten wachten |
|
| |
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff ma 30 sep 2013 - 15:08 | |
| |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gz] Topics and Stuff za 5 okt 2013 - 13:13 | |