|
| 30 Days Challenge [Challenge topic] | |
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: 30 Days Challenge [Challenge topic] do 26 sep 2013 - 22:36 | |
|
- ∞ Day One - Describe your character:
Ik heb mezelf enorm verbaasd hierin, want de keuze welk karakter dit ging worden was best wel snel gemaakt. Ik heb gekozen voor Dustkit. Sinds dat ik hem heb aangemaakt, zijn aanmelding bij DogxSilver heb geplaatst en daar ben geaccepteerd, heb ik onwijs veel zin in deze gast. Hij is een fantastisch account en een totale uitdaging voor mij. Ik verbaas mezelf er telkens weer over dat ik dit karakter ooit heb ontwikkeld, want hij lijkt totaal niet op mij. Zodra hij vijf manen oud is zal hij interesse krijgen in zowel poezen als katers en gaat hij met ze flirten, en dit doet hij niet alleen omdat hij het leuk vindt, maar hij doet dit omdat hij werkelijk van die kat houdt. Hij zal zelf niet bij maar één kat blijven en hij zal houden van meerdere katten, maar dan ook echt houden en ze niet voor het plezier gebruiken. Dat maakt hem weer een heel zorgzaam typetje dat gewoon te snel verliefd wordt en ook nog eens goede flirt kwaliteiten en de looks ervoor heeft<3 Bovendien heeft hij een fantastische familie, waarvan ik de ouders al vanaf het moment dat ze elkaar ontmoetten gestalkt heb en ieder topic tussen de twee vol genot gelezen heb<3
Daarnaast wil ik wel even zeggen dat Lionroar op een tweede plaats staat van 'favoriete karakters' omdat hij gewoon qua uiterlijk en een beetje qua karakter op mijn allereerste kat lijkt, die helaas maar 10 maanden van zijn leven heeft kunnen genieten.
- ∞ Day Two - Anti Lionroar:
Het duurde even voordat ik de keuze gemaakt had, want de karakters die ik momenteel bespeel zijn wel erg leuk als je ze het tegenovergestelde maakt van wat ze eigenlijk zijn. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor Lionroar. De echte Lionroar is een kater die een verschrikkelijk en moeilijk verleden achter de rug heeft, hij heeft geen band met zijn vader en zijn moeder is bij zijn geboorte gestorven. Deze echte Lionroar praat niet graag over zichzelf en vertrouwt anderen niet snel. Toch doet hij altijd vriendelijk tegen anderen, al is dit eigenlijk een masker, omdat het bij hem echt heel lang duurt voordat hij iemand genoeg vertrouwt om bij deze ook echt spontaan vriendelijk te zijn.
De kater die het tegenovergestelde van Lionroar is heeft wel nog dezelfde naam, zit nog in Windclan maar is voor de rest geheel anders. Hij heeft rode ogen en seal lynx point markings. Deze kater heeft een makkelijk verleden gehad en is eigenlijk enorm verwend geworden door zijn ouders, die er altijd voor hem waren. Alles kreeg hij voorgeschoteld en hij hoefde nooit met verdriet of schaamte om te gaan. Hierdoor is hij een verwende, arrogante zak geworden die alleen maar aan zichzelf denkt en vindt dat hij een god is boven de anderen. Hij is enorm jaloers op de katten die een hogere rang hebben dan hem en bovenal heel erg ambitieus; niemand zal hem in de weg staan zonder er met een gevecht vanaf te komen. Hij heeft geen respect voor ouderen en hogere rangen, heeft een hekel aan vrede en is er altijd wel op uit om onrust te scheppen.
- ∞ Day Three - Diary entry:
Lief Dagboek, Het voelt alsof Starclan me vandaag eindelijk in de steek heeft gelaten. Mijn hart voelt hol, mijn poten trillen nog steeds van het verdriet dat door me heen gaat. Het lijkt wel alsof het leven uit me sijpelt. Ik snakte zo naar haar, naar die ene prachtige poes, haar geur, haar stem, haar ogen.. maar het mocht niet zo zijn. Mijn vader was me voor en ik was er niet om haar te beschermen. Dit is mijn schuld, haar dood is mijn schuld. Ik hou nog zoveel van haar.. maar ik zal haar nooit meer zien. Nooit. Dankzij mij heeft ze zich nu bij Starclan gevoegd, als ik niet zo stom was om verliefd op haar te worden, om mijn vader de kans te geven om een dierbare van mij te doden.. nee.. dit mag nooit meer gebeuren.
- ∞ Day Four - The Perfect Match:
De perfecte match voor Lionroar is een poes die hem uit zijn comfort zone kan krijgen, een poes die het beste uit hem kan halen. Dit hoeft niet perse een lieve, zachtaardige poes te zijn, maar ze moet hem niet altijd afkraken. Hij moet zich veilig bij haar voelen en haar volledig kunnen vertrouwen, iets wat heel moeilijk is voor Lionroar.
Laatst aangepast door Lionroar op do 10 okt 2013 - 16:41; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | »Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: 30 Days Challenge [Challenge topic] do 26 sep 2013 - 22:58 | |
| З0 dαyѕ cнαlleɴɢe- Day One:
» Bij het lezen van de eerste opdracht, kwam er eigenlijk maar één naam die direct in mijn gedachten op kwam; Lostvoice. Lostvoice is en zal altijd mijn lievelings karakter blijven. Wat is begonnen als een anoniem accountje om m'n gedachten af te leiden, groeide uit tot een volledige kopie van mijn eigen karakter. Dit stille, schuwe, poesje dat dicht klapte op het moment dat er een andere kat voor haar neus stond, werd uit eindelijk een poes met iets meer zelfvertrouwen, nadat ze Cinderfall leerde kennen en ze zich weer veilig voelde. Ik herken mezelf zo erg in hoe ik haar bespeel, dat ik me soms af vraag of ze op mij is gebaseerd, of ik op haar, want daar ben ik nog steeds niet over uit. Het posten met Losty ging zo gemakkelijk, omdat er altijd wel iets was waar ik op in kon spelen. Als ik me depressief voelde, kon ik met d'r posten, als ik me goed voelde, kon ik met d'r posten. Ze paste in elke situatie en het feit dat ze binnenkort dodo gaat ... het doet pijn, zo veel pijn. Ik zie er dan ook steeds meer tegenop, Losty is immers een deel van mij en dat wil ik niet zo maar weggooien. Ik heb steeds meer plannen om de hele storyline om te gooien, maar ik weet nog niet wat ik er mee ga doen ... Yeah, Lostvoice, ik hou van je <3
- Day 2:
Omg, een Anti-character. Het duurde eventjes maar uiteindelijk besloot ik voor een Anti-Saxon. Saxon, de stille kalm kater die een goed woordje voor had ,maar zeker niet bang was voor een gevecht of een stevige woordenwissel. Maak er een anti kat van en je krijgt iets leuks. Anti-Saxon heeft geen idee hoe hij in Bloodclan terecht is gekomen, hij is er door z'n vader heen gebracht, die hem wilde trainen om een sterke, moordlustige kater te worden. Saxon wilde echter alleen maar lekker rustig in het zonnetje liggen en zijn poten schoonhouden, maar dit mocht natuurlijk niet. Hij deed de oefeningen van zijn vader, maar verlangde steeds meer naar thuis, naar zijn veilig kittypet leventje. Bloodclan? Nee, dat is niets voor hem.
Laatst aangepast door Nightspark op za 28 sep 2013 - 0:32; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Tara 176
| |
| Onderwerp: Re: 30 Days Challenge [Challenge topic] vr 27 sep 2013 - 18:38 | |
| 30 Day Challange
- Day |:
Na lang nadenken is het toch Wolfeye geworden. Ik heb haar de laatste tijd wat inactief gemaakt, maar dat ging sowieso al veranderen. Ze was mijn eerste account, waar ik ook veel aandacht aan wilde besteden. Ze is een rustige kattin met als antwoord op een belediging een klap voor je kop. Ze lijkt eigenlijk vrij veel op mezelf; Gevoelens voor jezelf houden, bijna nooit opscheppen, en er echt niet tegen kunnen als iemand je beledigt of wat aandoet/vrienden wat aandoet. Ze is vrij vijandelijk tegenover andere Clans, en is vaak een dag pissig of bedroeft als ze een Clan kat van een andere Clan op hun territorium tegenkomt. Ze had een gewone jeugd, hoewel haar ouders stierven vlak voor de krijger werd.
- Day ||:
Zie je het al voor je: Een anti-Limepaw. x3 Een verschrikkelijke jager en zal naar niemand luisteren en gewoon haar eigen weg gaan. Krijgers en bevelen simpelweg negeren. Een Rogue zou dan meer bij haar passen. Altijd scherpe tong, en nooit over haar schouder kijkend voor gevaar. Geen respect tegenover de Clan of tegen haar Leider en mentor. Ze zou dan zo een Clanmaat laten sterven zonder een snorhaar uit te rekken, en nooit waarschuwen als er gevaren komen. Misschien zal ze dan haar Clan veraden, of naar een andere Clan springen als ze wou. xp
|
| | | Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: 30 Days Challenge [Challenge topic] do 3 okt 2013 - 17:29 | |
| - Day 1 .:
Neem een van je actieve karakters en beschrijf wat hem/haar zo bijzonder maakt. [als je niet kan kiezen, mag je meerdere nemen]
Ik heb voor Poisonkit gekozen omdat ik eigenlijk al sinds de dag dat ik haar aanmaakte van haar hield. Ik denk dat haar karakter haar zo bijzonder maakt. Veel 'slechte' katten hier zijn gewoon puur slecht, zonder een echte rede er achter(Niet dat ik daar iets op tegen heb ^^). Poisonkit is ook slecht, maar toch eigenlijk ook niet. Het is het gepest, het feit dat ze niemand kan vertrouwen(in haar ogen) en dat ze niks weet van haar verleden wat haar slecht heeft gemaakt. Van binnen is ze eigenlijk een heel onzeker poesje, als ze niet zou worden gepest en ze gewoon ouders had was ze waarschijnlijk best aardig. Hoewel ze het je niet laat zien, kan ze toch wel aardig zijn. Alleen Leafheart weet dit. Hoewel ik eigenlijk helemaal niet op haar lijk in de meeste gevallen, herken ik toch iets van mezelf in haar. Wat weet ik eigenlijk niet, maar ik denk dat dat het is wat er voor zorgt dat ik haar zo'n heerlijk karakter vind om te bespelen =)
- Day 2 (Anti Dawnpaw).:Sunsetpaw:.:
Day Two - Maak een 'anti' van een van je karakters [dus het tegenovergestelde][Clan blijft hetzelfde, uiterlijk mag je zelf beslissen]
Sunsetpaw Karakter: Sunsetpaw is een vrolijk en vriendelijk poesje. Ze is best een 'tutje' het liefst maakt ze haar vacht niet vies en doet ze geen dingen die haar te veel moeite kost. Ze wil altijd wel praten met iemand anders en heeft een hekel aan sarcasme, dat zal je dan ook niet vaak horen bij haar. Vrienden maken is voor haar helemaal geen probleem, veel katten kijken naar haar op en willen net als haar worden. Dit heeft ze zelf niet door, en zelfs als ze dit door zou hebben zou ze er geen misbruik van maken. Het maakt haar niet zoveel uit. Ze zal altijd op kijken naar hogere en lagere rangen, omdat ze van zichzelf denkt dat ze vrij nutteloos is. Dit poesje zal hierdoor zich ook nooit gedragen alsof zij beter is dan anderen. Leergierig is ze zeker, ze zal haar best doen om alles goed te doen en zal goed luisteren naar haar mentor of leader. Haar clan en vrienden gaan voor alles.
Uiterlijk: Sunsetpaw is een grijs poesje met opvallende oranje, bijna roze ogen. Ze is redelijk klein voor haar leeftijd en is lenig gebouwd. Hierdoor is ze vrij slecht in vechten, maar blinkt ze uit in rennen en jagen.
- Day 3 .:
Day Three - Schrijf een soort 'dagboek entrie' voor een van je karakters, kies een spannende/leuke/verdrietige gebeurtenis. [Als je karakter nog niet veel in de RPG meegemaakt heeft kan je een stuk van zijn/haar geschiedenis nemen]Gebeurtenis: Klik [Is geen ongelooflijk belangrijke gebeurtenis, maar Jinx voelt iets wat hij nog nooit eerder heeft gevoeld: Jaloezie] Geërgerd kijk ik naar naar de bruine kater. Het irriteert mij mateloos dat hij er zomaar tussen is gesprongen. Ik was toch gewoon met die poes aan het praten? Eikel, laat ons gewoon even praten en ga niet zo zielig doen. Heb je niet genoeg aandacht gekregen vroeger ofzo? Ik grijns bij dat idee, vast. Ik ga hem maar negeren. Die poes zal toch ook wel weten dat ik interessanter ben dan hem? En anders vertrek ik wel weer, boeit niet. Of toch wel? Ik bijt gefrustreerd op mijn lip. Wat is dat vreemde gevoel? Waarom word ik zo kwaad omdat een andere kat mij buiten sluit? Is het jaloezie? Nee, dat kan gewoon niet. Ik ben nóóit jaloers, nee dat kan gewoon écht niet. Ik negeer het rare gevoel wel gewoon. Het word er niet bepaald beter op, die poes negeert me ook gewoon! Wat maakt die kater zo intressant? Ik luister niet naar hun gesprek, het gaat toch alleen maar over het leven in de Bloodclan. Ik zucht, nog even, en ik ga weg, besluit ik. "Nee, ik zat ooit bij de Bloodclan. Maar nou ben ik op mezelf gaan wonen, zodat ik iedereen kan vermoorden, ook Bloodclanners." zegt de kater tegen de poes. Oké nu gaat het te ver. Wat een eikel! Dat zeggen tegen een jonge poes die van de Bloodclan is?! Grmpf, ik ga me er mee bemoeien. Ik ben het helemaal zat, dit kan je bijna een yolo moment noemen. Ik zoek de ogen van de andere kater op. "Ik wilde gewoon weten hoe het in de Bloodclan was, of het allemaal nog goed was." "zegt deze net op het moment dat ik op hem wil reageren. Ik negeer het gewoon. Tenminste, die laatste zin dan. "Wat interessant"zeg ik met een licht spottende ondertoon, maar ik ben nog niet klaar hoor, nee! Ik grijns bij die gedachte, Jep! Nu was het mijn beurt. "Maar waarom zou je tegen een Bloodclan poes zeggen dat je haar clangenoten, en misschien wel haar zelf wil of kan vermoorden"voeg ik er kil aan toe. BAM! die zit! Nee... wat is er vandaag toch mis met me? Wat doe ik vandaag toch raar. Ik zucht, het gaat wel over, vast wel. Maar nu ga ik die andere kater gewoon inmaken, nu nog met woorden, nu nog wel...
- Day 4 .:
Day Four - Beschrijf de perfecte match voor een van je accounts. -Eigenlijk heeft Coyotepaw al een perfecte match, maar zijn/haar naam ga ik niet noemen, dus schrijf ik even Katje in plaats van een naam en zeg ik 'het' in plaats van hem of haar ^^,misschien kunnen jullie het raden door zijn/haar omschrijving :3 -
Katje is een redelijk arrogante kat, het flirt graag met katten van het andere geslacht en kan dit ook goed. Enkel heeft het één geheim. (Die ik niet ga vertellen >D ) Wat het redelijk onzeker maakt Katje heeft het geluk dat het er goed uitziet. Katje is heel knap en daardoor dit geeft hem een groot voordeel als het weer met een kat flirt. Katje zal niet snel opgeven en zal ook nooit zijn geheim vertellen of te geven dat het dit is.
hopelijk is het nog te volgen ^^"
- Day 5 .:
Day Five - Beschrijf je karakter's grootste 'overwinning'. [ook dit hoeft niet in de RPG gebeurd te zijn][ Opnieuw Poisonkit omdat dit ik met mijn andere accounts geen 'overwinningen' heb, eigenlijk x'D] Mijn grootste overwinning? Owh, dat zal ik met plezier beschrijven... Ik zat gewoon ergens, toen ik plots het gestreepte velletje van Goldenkit herkende. Hij was een van mijn gevreesde pesters, en eigenlijk is hij dat nog steeds... Maar goed, ik wilde weg sluipen, maar hij zag me. En hij was dan weer zo'n rotzak om op me af te gaan, en weer te beginnen met de bekende pesterijen. "Onderweg naar je niet-bestaande ouders? Of volg je je onzichtbare vriend?"klonk zijn spottende stem. Ik kromp voor een paar secondes in elkaar, maar bedacht me toen weer dat ik geen zwakte moest tonen. Ik blies naar de gouden kit en kromde mijn rug. Helaas logen ogen niet, en was mijn angstige blik waarschijnlijk nog te zien. "I-ik zou maar niks zeggen hoor!" spuugde ik hem toe, al was het helaas niet erg overtuigend. Ik haat mezelf door het feit dat ik nooit lijk te kunnen winnen, maar goed, we gaan verder. "En trouwens, je weet niet eens of ze niet bestaan!"Vervolgde ik, wensend dat ik kon verdwijnen. "o nee? waar zijn ze dan?"zei die rot kit honend. Ik had hem wel kunnen wurgen! Maar ik deed het niet, want ik zou dat niet kunnen. Ik ben daar te zwak voor... Het enige wat ik deed was hem met vurige ogen aan kijken en "Dat gaat je niks aan haarbal!" zeggen. "Je weet het niet hé? Ik sta er niet versteld van dat ze je achterlieten. Zo'n misbaksel als jij wil niemand toch?"kaatste Goldenkit terug. Dát ging te ver. Ik keek furieus weg, kokend van woede, maar toch gebroken door de waarheid. Maar Toen nam woede me over, en dit is het moment van mijn overwinning. Ik sprong op Goldenkit af en viel hem aan! Ik boorde mijn nagels in zijn rug en beet mezelf vast aan zijn schouder. Owh dat heerlijke moment van de overwinning! En toch maakte de smaak van bloed me misselijk... Goldenkit rep een warrior, en afgelopen was ons gevecht. En ik kwam er nog zonder straf vanaf ook! Goldenkit moest naar de Medicine cat. Dit zal ik nooit vergeten, ik kan winnen! [Zie hier het topic waarin dit gebeurt: Klik
- Day 6 .:
Day Six - Beschrijf je karakter's grootste 'nederlaag'. [dit hoeft ook niet in de RPG gebeurd te zijn][Ja, opnieuw Poisonkit :$ Ik heb met haar met meest meegemaakt] Mijn grootste nederlaag?... ja die heb ik, helaas. Een Nederlaag die me bijna mijn leven kostte. Ik was buiten de storm aan het bewonderen. En een stomme kat genaamd Skullfur struikelde over me heen. Deze gaf mij de schuld en haalde naar me uit. Dat rotwijf! Ik werd kwaad en heb haar de waarheid verteld over wat zij wel niet was, namelijk: Een stuk vossenstront dat zichzelf een warrior noemde. Kittens aanvallen! Hoe zielig was ze wel niet! Om mijn woede te benadrukken haalde ik uit naar haar neus, en raakte! Maar die warrior was ziek in haar kop, helemaal ziek! Ze liep op me af en vertelde me dat ik nutteloos was, dat niemand me mocht... En dat soort dingen... Maar alsof dat nog niet genoeg was, viel ze me aan. Ze heeft mijn buik opengehaald, mijn kop open gehaald en me door het kamp gegooid. Ik zal het haar nooit, nooit, nooit vergeven! Ze bleef me maar toe takelen... Maar ik heb terug gevochten! Het is het leeftijdsverschil dat het onmogelijk maakte voor me om van haar te winnen, maar ik heb haar zo veel mogelijk pijn gedaan als ik maar kon. Ooit, als ze oud en zwak is, z ik haar vermoorden, ik zweer het je! Maar goed, hoe hard ik ook riep om hulp... Er kwam een lange tijd niemand, toen ik bijna niet meer leefde, toen pas, kwam Evergreen me te hulp. Ze heeft Skullfur aangevallen en van haar gewonnen, en me daarna naar de nursery gebracht. Ik heb het net overleefd, maar sommige littekens zullen nooit weg gaan.. Maar dat vind ik niet erg, dan zal ik nooit mijn woede jegens die poes vergeten. [Het topic waarin dit gebeurde: Klik
- Day 7 .:
Day Seven - Beschrijf je karakter's reactie als deze benoemd zou worden als Deputy zonder het te weten. [Als een van je karakters deze rang al bezit, neem dan een ander] [Ik heb geen accounts die warriors zijn Dx, daarom doe ik hier een skip in time, dat Dawnpaw Dawnchaser is =) ]
Loom kwam de kater overeind. Hij gromde geërgerd omdat hij zijn nest uit moest komen, er werd een nieuwe deputy benoemt. En hij wist toch al honderd procent zeker dat hij het niet werd, want Firestar mocht hem niet. tenminste, dat dacht hij. Want volgens de meeste was hij een onloyale eikel die alleen om zichzelf gaf, wat voor de helft waar was. Dawnchaser had met vele katten ruzie gehad. En dat zou Firestar natuurlijk hem niet vergeven. Met een zucht stond de kater op en liep hij naar buiten. Ongeïnteresseerd ging hij zitten en keek hij naar Firestar. Hij zag er treurig uit, niet onlogisch want zijn deputy lag dood voor hem. Dawnchaser had en aantal keer ruzie met hem gehad, en miste de kater niet bepaald. Hij zuchtte en keek verveeld om zich heen terwijl de rode kater de rituele woorden uitsprak. "En de nieuwe deputy zal Dawnchaser zijn"eindigde hij. Dawnchaser verstijfde. Wát? Had hij het goed begrepen? Híj deputy? Hij keek niet begrijpend naar de Firestar, en de rode kater keek hem strak aan, net zoals de redt, trouwens. Afwachtend op zijn reactie. Dawnchaser kon zijn lach niet inhouden. De knappe kater barstte in lachen uit, Tranen van het lachen rolde van zijn snuit. Het boeide hem niks wat de anderen van hem dachten. Híj deputy? Dit moest een grap zijn. Toen hij eindelijk een beetje uitgelachen was stond hij op. "Ík?"zei hij spottend. "Túúrlijk"lachte hij en liep daarna al lachend het kamp uit. Hij! haha, wat een humor!
Het gaat nooit gebeuren dat hij Deputy word x3
- Day 8 .:Coyotepaw:
Day Eight - Als een van je karakters een kat terug mocht roepen uit StarClan wie zou dat dan zijn en waarom? [Het mag een OOC kat zijn]
Die vraag kan ik met gemak beantwoorden... Mijn moeder: Honeyfeather. Ze is me altijd heel dierbaar geweest. En soms lijkt het niet zo, ik mis haar toch iedere dag. zelfs nog meer dan mijn vader Ravenwing. Ze... Ze was er gewoon altijd voor me, mijn vader ook wel.. Maar hij verdween opeens. Hij was de deputy! Dan mag je toch niet verdwijnen? Maar goed, terug naar het punt. Ik denk dat je me best een.. Tja moederskindje kan noemen. Ze was gewoon de gene die ik alles kon vertellen. En toen werd ze vermoord door een vreemde kat. Ik zou dit over NIEMAND zeggen, behalve over die kat. Ik zou hem zó graag willen vermoorden! Niemand heeft het recht mijn moeder van mij en mijn broers en zussen af te nemen. niemand...
- Day 9 .:Poisonkit:
'Cause I'm only a crack in this castle of glass -Linkin park CASTLE OF GLASS Omdat ze denkt dat ze niks betekend, en enkel maar een vlek op het gazon van de windclan is. Niemand kijkt echt naar haar om en geeft om haar. Alsof ze het die ene lelijke scheur is in een glazen paneel. Vandaar deze zin
- Day 10 .:Coyotepaw:.:
Beschrijf op welk type je karakter echt nooit zou vallen. Wel, Coyotepaw zou eigenlijk nooit op meisjes vallen x'D vooral meisjes die heel erg met hem fleurten, en die bijvoorbeeld giechelen als hij langs komt. Hij begrijpt veel dingen die meisjes oden niet, en raakt daar vreselijk van in de war. De ene keer mag het wel, de anderen keer niet... Toch weet hij niet dat hij homoseksueel is, daarom 'fleurt' hij nog steeds met meisjes. Hij hoopt dat hij er ooit een tegen komt die hij begrijpt. Want, wie voelt zich nou beledigd als je 'je bent zo mooi as een mier' tegen diegene zegt? Meisjes dus... rare dingen
- Day 11 .:Poisonkit:.:
Kies een karakter op wie jij het meest lijkt [je kan ook meerdere kiezen] en waarom.
Eigenlijk lijken al mijn karakters wel op mij x3 Ieder heeft minstens één eigenschap die ik ook heb, en soms is die dan 'erger' of minder dan die van mij. Maar allemaal hebben ze wel iets van mij in zich. Ik zou nooit met een karakter kunnen posten die niet ergens op mij lijkt. Toch heb ik Poisonkit gekozen. Omdat ik denk dat ik daar toch wel het meeste op lijk. Vaak doe ik alsof het me niks boeit wat anderen van mij vinden, maar van binnen word ik er vreselijk onzeker van. Ik word gelukkig niet gepest, en zal ook zeker niet nar iedereen snauwen en uithalen. Al doe ik soms uit blinde woede, angst, verdriet of schrik wel iets waar ik helemaal niet over nadenk. Ook kan ik als ik kwaad ben iedereen afsnauwen. Soms ben ik het liefste alleen, omdat ik het idee heb dat niemand zoals mij denkt, en niemand mij ook écht kan begrijpen. Voor de rest heeft ze ook nog veel meer eigenschappen in zich die ik ook heb, maar die weet ik niet van mezelf.
- Day 12 .:Jinx:.:
Hoe zou je een van je karakters zien als deze een mens was?
xD Als Jinx een mens was, zou ik hem vollop haten, vreemd genoeg. Ik haat mensen die anderen laten vallen en zo kil en sarcastisch zijn. Toch lijk ik vreemd genoeg vaak te vallen op deze mensen. Dus het zou zomaar kunnen dat ik hem zou haten, maar ook van hem zou houden x3 een beetje een rare combinatie.
- Day 13 .:Jinx:.:
Beschrijf je karakter's reactie als hij/zij zijn/haar eerste kitten ter wereld ziet komen.
Vol ergernis keek Jinx naar de wriemelende wezentjes, op zoek naar warme moeder melk. Dit was niet wat hij wilde! Helemaal niet! Hoe kon hij zo dom zijn geweest en het zo ver laten komen?! Woede raasde door hem heen. Het was bedoelt als een spel, om met die poes een beetje te flirten, en haar daarna te dumpen. Niet dat hij kittens zou krijgen! De zwarte kater boorde zijn nagels in de grond, en dacht na over de optie de kittens en Littleface te doden. Maar hij wist dat hij dat nooit over zijn hart zou kunnen verkrijgen. Nog zou hij het verdragen om partner te worden van iemand waarvan hij niet hield, of om 'papa' te worden genoemd. De enige optie was dat hij hen zou verlaten, wetend dat hij hun woede over zich heen zou krijgen. Het stond hem niet bepaald aan, maar hij besloot dat het het beste was. Opnieuw keek hij naar de kittens. En een brok kwam in zijn keek toen hij een zwart katertje zag, die verdomt veel op hem leek. Ze zouden nooit weten wie hun vader was... Iets wat leek op verdriet wede in hem op, het mengde met woede en een heleboel andere verwarde emoties. Het was niet te zien door zijn masker van kalmte op zijn gezicht. Kittens, hoe kon hij?!
- Day 14 .:Coyotepaw:.:
Tot hoe ver zou je karakter gaan voor liefde? Coyotepaw zou werkelijk alles doen om het hart van zijn liefde te doen. Dit maakt het voor diegene makkelijk hem te misbruiken. Het enige wat hij niet zou doen is iemand vermoorden. Omdat hij heeft gezworen dat nooit te doen, behalve bij de gene die zijn moeder heeft gedood. Hij zou bewijze van spreken van ene rots af springen voor diegene, en alles doen om hem of haar gunstig te stemmen.
- Day 15 .:Dawnpaw:.:
Wat is het domste wat je karakter ooit heeft gedaan?Het domset wat ik ooit heb gedaan? Simpel. Lovelypaw aan het huilen maken. Ik moet bekennen dat ik op haar verliefd ben, iets waar ik liever niet aan toe zou geven. Maar kennelijk vond Starclan het grappig om me te zien lijden.. Uch. In ieder geval, het was tijdens de sharing tongues. Ik was met haar aan het praten en toen vroeg ik hoe het met haar 'vriendje' Simplepaw ging. Ze zie dat ze had gelogen... Gelogen! Simplepaw was haar vriendje niet! Ik kreeg ruzie met haar, woedend dat ik was door alle pijn die ze me had aangedaan door die leugen, onbewust. Later moest die rotzak van een Simplepaw er ook nog bij komen. Ik kreeg ook ruzie met hem, en uiteindelijk beledigde ik Lovelypaw in die zin dat ze moest huilen. En was een spijt had ik toen! Ze rende het kamp uit.. Simplepaw en ik zijn achter haar aangegaan.. Ja, dat was zeker het stomste dat ik ooit had gedaan. Kon ik de tijd maar terug draaien.. Nu weet ik wel zeker dat ze nooit voor mij gaat vallen... topic waarin dit is gebeurt: https://www.warriorcatsnl.com/t12318p15-open-sharing-tongues-autumn-rains 2e en eerste pagina ^^
- Day 16 .:Dawnpaw:.:
in welk karakter kan je je momenteel het beste plaatsen?
Eigenlijk in geen x'D ik ben redelijk blij op het moment, omdat het vakantie is =) maar aangezien ik deze vraag toch wil beantwoorden kies ik het moment dat ik op school zit.
Dawnpaw voelt zich verraden omdat niemand echt om hem lijkt te geven. Toch boeit het hem weinig, aangezien hij het vertikt te luisteren naar iemand. Bij mij op school word er over mij geroddeld in de groepschat, ik heb geen whatsapp. Eerst was ik ongelooflijk verdrietig en voelde me heel erg verraden. Vooral omdat iemand die ik bijna mijn 'vriendin' noem het ook deed. Nu heb ik meer het idee van 'f*ck jullie allemaal, ik ben wie ik ben en jullie kunnen oprotten' En dat is bijna precies wat Dawnpaw ook heeft.
- Day 17 .:Jinx:.:
Als je opnieuw zou moeten beginnen, welk karakter zou je dan moeten houden? [high ranks worden vergeten en je mag je oude karakters niet namaken]
deze vraag vind ik echt heel moeilijk D; Ik zit enorm te twijfelen tussen Jinx en Poisonkit, aangezien dat toch wel mijn dierbaarste accounts zijn. Het liefst zou ik niet kiezen, maar als het écht moet zou ik toch voor Jinx gaan. Dit omdat ik zo heerlijk met hem kan posten, en hij soms ook zo onverwcahts is. Ik kan altijd leuke topics met hem hebben en zou er ook nooit over denken hem weg te doen.
Ik hoop echt heel hard dat dit nooit gebeurd x'D
- Day 18 .:Coyotepaw:.:
Wie van je katten zou je als een beste vriend kunnen zien en waarom? Coyotepaw, omdat hij eigenlijk de enige is die een beetje ene vriendelijk karakter heeft xD Ik zou vast wel eens geïrriteerd worden van hem. maar hij zou me ook heel vaak kunnen laten lachen en me kunnen opvrolijken. Ik zou hem vaak uitdagen met dingen omdat hij niet veel durft, en het zal vast ook wel eens geuren dat we ruzie hebben. Maar hé, dat hoort er toch bij =3 vooral denk ik dat we samen héél veel lol zouden hebben xD
Laatst aangepast door Jinx op wo 23 okt 2013 - 14:55; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Dani 296
| |
| Onderwerp: Re: 30 Days Challenge [Challenge topic] do 3 okt 2013 - 20:54 | |
| 30 ∂αуѕ ¢нαℓℓєиgє
- ∂αу σиє:
Dovepaw Ik heb gekozen voor Dovepaw, ookal twijfelde ik tussen Dove en Burned. Burnedpaw heb ik namelijk minder lang, dus... Dovepaw vind ik gewoon speciaal omdat ze speciaal is^^" Elk karakter op WC is speciaal maar nu een echte reden xD Ze is zo speciaal, omdat ze verlegen is met een "geschiedenis", die zich niet afspeelde in de geschiedenis. Ze is namelijk lesbische, en is daardoor nog verlegener dan dat haar karakter haar al gemaakt heeft. Ook heeft ze een soort van 2 verschillende karakters. Een karakter vanbinnen, en een vanbuiten. Haar karakter vanbinnen heeft ze nog niet echt blootgesteld aan de buitenwereld, maar dat komt nog wel. Ook haar uiterlijk lief ik c:
- ∂αу тωσ:
Burnedpaw - Floodedpaw Floodedpaw is erg opgewonden. Hij is een witte kater, met waterangst. Hij houd van vuur en vonkjes, en raakt er steeds weer even gefascineerd door. Hij spreekt iedereen meteen aan en heeft al zeer veel sociale vaardigheden ontwikkeld voor een Apprentice.
- ∂αу тняєє:
Twilightmoon Twilightmoon is het enige account dat ik altijd al bespeelt heb, en dat nog over is (van actieve accounts^^") Dus, ik begin bij het begin~ Kitten: -Twilightkit's geboorte - Hij wordt Apprentice Apprentice: -Twilightpaw krijgt een mentor toe gewezen - Op zijn 8 moons, de geboorte van 2 jongere zussen; Wolfkit en Plumekit - Dood van zijn grootouders - Twilightpaw wordt warrior Warrior: - Twilightmoon krijgt 3 siblings bij op zijn 15 jarige leeftijd; Heathkit, Skykit, Nightkit - Hij organiseerde zelf een familie reünie - Skullfur vechtte met de rest van de familie - Twilightmoon ontmoette Cherryleaf - Twilight werd partners met Cherryleaf - Twilight's eerste Gathering
Hier hou ik het even bij~
- ∂αу fσυя:
Twilightmoon Euh, die is er toch al?! Twilightmoon en Cherryleaf natuurlijk! Ik vind gewoon dat ze goed bij elkaar passen van karakter, maar ook wel van uiterlijk c: Van mijn inactieve accounts, zijn Roseheart en Greentear ook gewoon de PERFECTE MATCH! c: Hun karakters passen gewoon perfect bij elkaar, en ze sluiten zo mooi op elkaar aan... Ik hou gewoon van de postjes met die twee <'3
- ∂αу fινє:
Twilightmoon (Ja, weer Twilightmoon^^") Het moment (niet gebeurd in de RPG) wanneer hij Cherryleaf voor hem kreeg^^" Meer hebben mijn 3 actieve accounts nog niet meegemaakt van overwinningen, toch niet sinds ze bij zijn. c;
- ∂αу ѕιχ:
Burnedpaw Het moment van haar ongeluk met de brand, vanwaar haar brandwonden in haar gezicht ook afkomstig zijn. Vooral wanneer ze haar moeder 'kwijtspeelde' en van Ebonykit naar Burnedpaw vernoemd werd.
- ∂αу ѕєνєи:
Twilightmoon Hij zou flippen langs de binnenkant, maar erg koel blijven langs de buitenkant. Ik denk wel dat hij een hele speech zou geven, en heel de Clan bedanken. Vooral de leider zou hij dan heel dankbaar zijn.
- ∂αу єιgнт:
(Alweer) Twilightmoon Zijn grootouders, voor de wijsheid die ze hem zouden mee kunnen geven. Hij kijkt hard naar ze op, ookal heeft hij ze niet zo lang gekend. Twilight gaat ook zo af en toe wel eens naar Elders, gewoon om naar hun levensverhalen te gaan luisteren en inspiratie op te doen voor zijn toekomst.
|
| | | | Onderwerp: Re: 30 Days Challenge [Challenge topic] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |