|
|
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 14:58 | |
| Oke ik stuur zo straks door, zus zit op de computer right now ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 15:07 | |
| Ik kan gewoon rustig een post typen, die vent merkt niets x'D Wat een klasse leraar. *applaus* |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 15:09 | |
| |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 15:16 | |
| Wat is mijn kitten toch weer ontzettend lief <'33 Ik gebruik haar voor Pointed en ze ging net heel schattig zo zitten dat ik foto's kon nemen <'33 |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 15:22 | |
| - Pointedkit schreef:
- Wat is mijn kitten toch weer ontzettend lief <'33
Ik gebruik haar voor Pointed en ze ging net heel schattig zo zitten dat ik foto's kon nemen <'33 Wat een cutie xD |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 15:28 | |
| Sagepaw Echt zo'n modelletje hihi. Je roept d'r naam, ze kijkt strak in die camera en dan als je met je ogen knippert dan kijkt ze ergens anders heen. Echt dat diertje is gemaakt voor foto's xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 15:37 | |
| - Pointedkit schreef:
- Sagepaw
Echt zo'n modelletje hihi. Je roept d'r naam, ze kijkt strak in die camera en dan als je met je ogen knippert dan kijkt ze ergens anders heen. Echt dat diertje is gemaakt voor foto's xD Mijn kat is het omgekeerde haha. Ze luistert niet naar haar naam (niet dat ik dat erg vind ^^) maar ze kijkt wel graag naar de camera en dan komen er wel mooie foto's uit xD |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 15:52 | |
| BLUBBLUBBLUBBLUBBLUBBLUBBLUBBLUBBLUBBLUBBLUBBLUB |
|
| |
Jojo 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 15:56 | |
| - Fisheye schreef:
- Spoiler:
Awesomeeh! Wie zijn de cats in de BG? |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 16:09 | |
| - Sagepaw schreef:
- Pointedkit schreef:
- Sagepaw
Echt zo'n modelletje hihi. Je roept d'r naam, ze kijkt strak in die camera en dan als je met je ogen knippert dan kijkt ze ergens anders heen. Echt dat diertje is gemaakt voor foto's xD Mijn kat is het omgekeerde haha. Ze luistert niet naar haar naam (niet dat ik dat erg vind ^^) maar ze kijkt wel graag naar de camera en dan komen er wel mooie foto's uit xD Ze is zelfs zo slim, dat ze zichzelf aanvalt op de laptop, hihi, ze zat bij me. En ineens ziet ze zichzelf en BAM daar zat die poot op het scherm XD en piepen als een cavia XD Geweldig, ik heb dubbel gelegen van het lachen. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 16:16 | |
| - Pointedkit schreef:
- Sagepaw schreef:
- Pointedkit schreef:
- Sagepaw
Echt zo'n modelletje hihi. Je roept d'r naam, ze kijkt strak in die camera en dan als je met je ogen knippert dan kijkt ze ergens anders heen. Echt dat diertje is gemaakt voor foto's xD Mijn kat is het omgekeerde haha. Ze luistert niet naar haar naam (niet dat ik dat erg vind ^^) maar ze kijkt wel graag naar de camera en dan komen er wel mooie foto's uit xD Ze is zelfs zo slim, dat ze zichzelf aanvalt op de laptop, hihi, ze zat bij me. En ineens ziet ze zichzelf en BAM daar zat die poot op het scherm XD en piepen als een cavia XD Geweldig, ik heb dubbel gelegen van het lachen. Aww, dat is lief <3 Maar zat je dan op Skype of zo? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 16:27 | |
| - Mintpaw schreef:
- Fisheye schreef:
- Spoiler:
Awesomeeh! Wie zijn de cats in de BG? Thanx ^^ En de katten zijn allemaal random, hoewel sommigen gebaseerd zijn op WotF ketten ^^ |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 16:46 | |
| Ik wil me Night posten, maar ik heb zo weinig inspiratie D: |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 16:53 | |
| - Nightpaw' schreef:
- Ik wil me Night posten, maar ik heb zo weinig inspiratie D:
Ik heb ook weinig inspiratie:( |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 16:57 | |
| Oh man oh man ik heb zere voeten xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 17:02 | |
| Ik kan me er soms wel aan ergeren als ik met een account in het AOT post waar ik liever niet mee post om niet teveel berichten te krijgen en dat niemand er dan op reageert :'D Anyway, huiswerk overal D:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 17:07 | |
| Als ik een meeneem gif signature hier neerzet, zouden mensen dan geïnteresseerd zijn?:3
Linn@ SameD: (Huiswerk dan xD, dat niet op gereageerd worden, I couldn't care less) |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 17:22 | |
| Babs: Good luck then (: Ik heb deze week eigenlijk wel weinig qua so's en proefwerken (maar na vorige week mag dat wel xD) Maar volgende week heb ik bijna iedere dag iets, behalve op woensdag :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 17:55 | |
| Nieuwe strategie, katten silhouetten gebruiken zodat bijna iedereen ze kan gebruiken x'D 1. 2. Ja, ze zijn meeneem |
|
| |
❄ Daan ❄ 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 18:04 | |
| Ohh dear, vandaag Wiskunde toets verpest .-. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |