Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Starlingdash
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 21:15

Sootkit schreef:
Ik zit dus ook op een andere rpg site, ook gebaseerd op een boekenreeks, en al die mensen posten dar zo'n 2000 WOORDEN (Deze hoofdletters zijn niet aanvallend, enkel voor het dramatische effect Razz) ofzo! Echt, gek gewoon. En dan zit ik daar: Hey, 300 is veel voor mij D:

Werkt verschrikkelijk deprimerend...
Ach, laat die toch. Het gaat om inhoud en als jij in die 300 woorden meer kan stoppen dan die mensen in die 2000, dan kom jij beter uit C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltpaw,
Member
Kiki c:
94
Actief

CAT'S PROFILE
Saltpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 21:15

Sootkit schreef:
Ik zit dus ook op een andere rpg site, ook gebaseerd op een boekenreeks, en al die mensen posten dar zo'n 2000 WOORDEN (Deze hoofdletters zijn niet aanvallend, enkel voor het dramatische effect Razz) ofzo! Echt, gek gewoon. En dan zit ik daar: Hey, 300 is veel voor mij D:

Dat ken ik ja xD Ik ben zelf redelijk lui (fluit) dus ik houd dat zelf nooit lang vol xD Ik heb liever korte power posts :'3
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 21:18

Hoi c:
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 21:18

Op het programma; Posten met Nightspark, Icyrose en Echopaw.

De rest kom later wel, eerst deze even afmaken. En misschien die van Thistle nog, als Maaike genoeg neemt met een kortere post .w.
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 21:19

Sootkit schreef:

I know the feeling .-.
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 21:21

AuwMijnBuik

I hate these days D:
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 21:22

Fisheye schreef:
Sootkit schreef:

I know the feeling .-.
+1

Moet echt eens gaan posten D:
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 22:09

Nieuw signature voor Honeykit<3

Nu moet ik maar eens aan d'r Med Cat Apprentice aanmelding gaan werken xD
Saltpaw,
Member
Kiki c:
94
Actief

CAT'S PROFILE
Saltpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 22:28

Ik voel me niet meer zo lekker, sorry mensjes die wachten op posts, ik ga nog een audiobook luisteren en daarna slapen.
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 22:41

@Hierboven, awtch beterschap <'3

Zoveel huiswerk maar morgen ga ik zowieso posten met of het nu kan of niet xD Iemand nog een topic met Sagepaw, al haar topics zijn wat vastgelopen :c
Loki
Member
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME!
399
Actief

CAT'S PROFILE
Loki
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 22:49

En daar ging Loki's zachtaardige uiterlijk.
Brokenecho
Member
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 7:10

OMG ik heb de beste beeldende vorming docente EVER ;w;
Omdat ze haar bamboe tekentablet nooit gebruikt wil ze hem aan mij geven yay
Pointedkit
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
Pointedkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 10:44

Zo, ik zal eens even de foto's van mijn kat gebruiken (=
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 13:52

BLUB
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 14:00

MEAP
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 14:05

aNaNaS
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 14:11

Goedemiddag ^^
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 14:12

jij ook goedemiddag^^
is er iemand waarvoor ik een sheet kan maken? :3
Sagepaw
Member
Nelson
626
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 14:48

Je mag er altijd een maken voor Camomilepelt, alleen heb ik haar ava plaatje niet meer xD
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 14:51

Sagepaw schreef:
Je mag er altijd een maken voor Camomilepelt, alleen heb ik haar ava plaatje niet meer xD
stuur me gewoon wat plaatjes^^ ik maak er wel wat van
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: