|
|
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 21:15 | |
| - Sootkit schreef:
- Ik zit dus ook op een andere rpg site, ook gebaseerd op een boekenreeks, en al die mensen posten dar zo'n 2000 WOORDEN (Deze hoofdletters zijn niet aanvallend, enkel voor het dramatische effect ) ofzo! Echt, gek gewoon. En dan zit ik daar: Hey, 300 is veel voor mij D:
Werkt verschrikkelijk deprimerend... Ach, laat die toch. Het gaat om inhoud en als jij in die 300 woorden meer kan stoppen dan die mensen in die 2000, dan kom jij beter uit C: |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 21:15 | |
| - Sootkit schreef:
- Ik zit dus ook op een andere rpg site, ook gebaseerd op een boekenreeks, en al die mensen posten dar zo'n 2000 WOORDEN (Deze hoofdletters zijn niet aanvallend, enkel voor het dramatische effect ) ofzo! Echt, gek gewoon. En dan zit ik daar: Hey, 300 is veel voor mij D:
Werkt verschrikkelijk deprimerend... Dat ken ik ja xD Ik ben zelf redelijk lui (fluit) dus ik houd dat zelf nooit lang vol xD Ik heb liever korte power posts :'3 |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 21:18 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 21:18 | |
| Op het programma; Posten met Nightspark, Icyrose en Echopaw.
De rest kom later wel, eerst deze even afmaken. En misschien die van Thistle nog, als Maaike genoeg neemt met een kortere post .w. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 21:19 | |
| - Sootkit schreef:
Werkt verschrikkelijk deprimerend... I know the feeling .-. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 21:21 | |
| AuwMijnBuik
I hate these days D: |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 21:22 | |
| - Fisheye schreef:
- Sootkit schreef:
Werkt verschrikkelijk deprimerend... I know the feeling .-. +1 Moet echt eens gaan posten D: |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 22:09 | |
| Nieuw signature voor Honeykit<3
Nu moet ik maar eens aan d'r Med Cat Apprentice aanmelding gaan werken xD |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 22:28 | |
| Ik voel me niet meer zo lekker, sorry mensjes die wachten op posts, ik ga nog een audiobook luisteren en daarna slapen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 22:41 | |
| @Hierboven, awtch beterschap <'3
Zoveel huiswerk maar morgen ga ik zowieso posten met of het nu kan of niet xD Iemand nog een topic met Sagepaw, al haar topics zijn wat vastgelopen :c
|
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 sep 2013 - 22:49 | |
| En daar ging Loki's zachtaardige uiterlijk. |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 7:10 | |
| OMG ik heb de beste beeldende vorming docente EVER ;w; Omdat ze haar bamboe tekentablet nooit gebruikt wil ze hem aan mij geven |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 10:44 | |
| Zo, ik zal eens even de foto's van mijn kat gebruiken (= |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 13:52 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 14:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 14:05 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 14:11 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 14:12 | |
| jij ook goedemiddag^^ is er iemand waarvoor ik een sheet kan maken? :3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 14:48 | |
| Je mag er altijd een maken voor Camomilepelt, alleen heb ik haar ava plaatje niet meer xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 sep 2013 - 14:51 | |
| - Sagepaw schreef:
- Je mag er altijd een maken voor Camomilepelt, alleen heb ik haar ava plaatje niet meer xD
stuur me gewoon wat plaatjes^^ ik maak er wel wat van |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|