|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 17:36 | |
| - wat vinden jullie van het proloog van het verhaal dat ik aan het schrijven ben :3:
~PROLOOG~ De wereld rondom haar was in een spookachtige mist gehuld. Telkens als haar voeten de gront raakte, maakte het een zompig geluid. Vluchtig keek ze achterom, om te zien of hij er nog was. Natuurlijk was hij er nog. Zelfs met die verzwikte enkel zou hij haar kunnen inhalen. De dichte nevel die over de grond hing, maakte het voor haar onmogelijk om te zien waar ze liep. Regen en laaghangende boomtakjes sloegen in haar gezicht. Toen voelde ze hoe haar voet ergens achter bleef haken, een dikke boomwortel. Languit viel ze op de grond. Ze begon te wenen, deels van de pijn, maar vooral omdat ze besefte dat ze niet lang meer te leven had. Hij had haar ingehaald, met zijn linkerarm drukte hij haar tegen de grond, in zijn andere hand had hij een naald die hij in haar nek plante. 'Ik haat je' had ze willen schreeuwen, zo hard mogelijk, zodat iedereen het kon horen, zodat iedereen het wist. Maar de woorden bleven in haar keel steken, toen werd alles zwart voor haar ogen.
|
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 17:38 | |
| - Quietkit schreef:
- Is er iemand die een topicje wilt met Quiet? I need to post with her C:
Met Wretchedkit c:? |
|
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 17:39 | |
| Ik ga morgen weer voor maatschappelijke stage naar de vogelopvang :DIk heb er echt zin in, de vorige keer was echt leuk, ik hoop dat de vlaamse gaai die ik vorige keer ook moest verzorgen (Hij was heel erg druk maar dat is juist leuk. Hij mocht even los lopen aangezien zijn kooi schoongemaakt moest worden, en toen vloog hij in de gootsteen met allemaal water xD Daarna moest ik hem weer vangen, maar dat was echt moelijk want hij ontsnapte steeds weer xD) er nog is :DIk ga ook heel veel foto's maken @Owlkit; Cooool! |
|
| |
Esmee 232 Actief Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 17:40 | |
| @Iro, yes, it's to beautyfull ;3 -- Oh come on, ik word gek van mijn eigen gedachten ;'( |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 17:44 | |
| @Iro;; Met Future? :3 Quiet is nog heel jong, dus een Warrior zou voor d'r eng zijn x'D Maar ik maak wel c:
@Thessa;; Is goed! :'D Wil jij deze maken? :3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 17:48 | |
| Ik ga 4/3 katjes ontwerpen, die ik wil laten beginnen als kittens. {Heb als Smokekit, Sealkit, Raccoonkit als namen, moet nog 1 voor een poesje, maybe bedenk ik die nog niet ofzo} - Spoiler:
Smokekit's toekomstige setje:
- Spoiler:
Laatst aangepast door Fawnpaw op vr 20 sep 2013 - 19:08; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 17:52 | |
| - Quietkit schreef:
- @Iro;;
Met Future? :3 Quiet is nog heel jong, dus een Warrior zou voor d'r eng zijn x'D Maar ik maak wel c:
@Thessa;; Is goed! :'D Wil jij deze maken? :3 Allright, ik stuur hem wel naar je op ;3 |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 18:01 | |
| - Quietkit schreef:
- @Iro;;
Met Future? :3 Quiet is nog heel jong, dus een Warrior zou voor d'r eng zijn x'D Maar ik maak wel c:
@Thessa;; Is goed! :'D Wil jij deze maken? :3 Is goed n.n Future is ook superjong hoor Heb jij geluk ze is nog geen bitch haha~ |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 18:19 | |
| Zouden mensen kunnen klikken?<3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:00 | |
| |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:03 | |
| Marieke! Thank you for clicking! Maar ook ZO ERG BEDANKT DAT JE HIER POSTTE <3
Ik zit nu al een half uur met een idee en ik wilde het zo graag hier posten maar dubbelposten enzo dus.. THANKS <3 xD
---
Mijn idee is dus een leuke clannicaal (Clan + Klassikaal~) topics aan te maken. Bv dat de Warriors een gezellige avond houden in hun den of dat apprentices elkaar spook verhalen gaan vertellen. How'd that sound?:3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:04 | |
| 1. graag gedaan ^^ 2. awesome :3 Ik zou meedoen als ik meer inspi had... |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:08 | |
| - Skymask schreef:
- Mijn idee is dus een leuke clannicaal (Clan + Klassikaal~) topics aan te maken. Bv dat de Warriors een gezellige avond houden in hun den of dat apprentices elkaar spook verhalen gaan vertellen. How'd that sound?:3
AWESOME :DD -- Click *click* |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:09 | |
| - Skymask schreef:
- Marieke! Thank you for clicking! Maar ook ZO ERG BEDANKT DAT JE HIER POSTTE <3
Ik zit nu al een half uur met een idee en ik wilde het zo graag hier posten maar dubbelposten enzo dus.. THANKS <3 xD
---
Mijn idee is dus een leuke clannicaal (Clan + Klassikaal~) topics aan te maken. Bv dat de Warriors een gezellige avond houden in hun den of dat apprentices elkaar spook verhalen gaan vertellen. How'd that sound?:3 Sounds great En dat ze allemaal samen tongen enzo ;3 |
|
| |
78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:12 | |
| Er was toen ooit een leuk topic voor RiverClan apps, daar heeft Otter toen best veel vrienden gemaakt. <'3 ----- Iemand een topic met Scorch of Mirror? Raccoon moet even wachten tot na de verhaallijn cx |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:17 | |
| Ik wil wel ^-^ You know my accs? |
|
| |
78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:20 | |
| @Redberry: Ik ben je accounts even kwijt xD Wie heb je allemaal in de aanbieding? |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:20 | |
| Juul@ Die had ik toen ook gemaakt geloof ik, met Applepaw ;3
Er komt er eentje aan voor Windclan warriors~ Als mensen willen mogen ze mijn voorbeeld volgen in andere clans^-^ |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:23 | |
| - Scorchpaw schreef:
- @Redberry: Ik ben je accounts even kwijt xD Wie heb je allemaal in de aanbieding?
Good question x'D Eehm, geen apprentice D; Maar over een korte tijd is Red accept en dan kunnen Mirror en Red een topic doen x'D Maar eehm *denkt* Ik ga gecko apprentice maken so..? :3 |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 sep 2013 - 19:23 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |