Algemene Onzin Topic - Pagina 45

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Owlflight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 17:36

wat vinden jullie van het proloog van het verhaal dat ik aan het schrijven ben :3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 17:38

Quietkit schreef:
Is er iemand die een topicje wilt met Quiet? I need to post with her C:
Met Wretchedkit c:?
Nightkit'
Member
17
Actief

CAT'S PROFILE
Nightkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 17:39

Ik ga morgen weer voor maatschappelijke stage naar de vogelopvang :DIk heb er echt zin in, de vorige keer was echt leuk, ik hoop dat de vlaamse gaai die ik vorige keer ook moest verzorgen (Hij was heel erg druk maar dat is juist leuk. Hij mocht even los lopen aangezien zijn kooi schoongemaakt moest worden, en toen vloog hij in de gootsteen met allemaal water xD Daarna moest ik hem weer vangen, maar dat was echt moelijk want hij ontsnapte steeds weer xD) er nog is :DIk ga ook heel veel foto's maken Very Happy

@Owlkit; Cooool! Very Happy
Hiddenflower
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 2v36gk0
Esmee
232
Actief
Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 17:40

@Iro, yes, it's to beautyfull ;3
--
Oh come on, ik word gek van mijn eigen gedachten ;'(
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 17:44

@Iro;;
Met Future? :3 Quiet is nog heel jong, dus een Warrior zou voor d'r eng zijn x'D Maar ik maak wel c:

@Thessa;;
Is goed! :'D Wil jij deze maken? :3
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 17:48

Ik ga 4/3 katjes ontwerpen, die ik wil laten beginnen als kittens. {Heb als Smokekit, Sealkit, Raccoonkit als namen, moet nog 1 voor een poesje, maybe bedenk ik die nog niet ofzo}

Spoiler:

Spoiler:

Laatst aangepast door Fawnpaw op vr 20 sep 2013 - 19:08; in totaal 4 keer bewerkt
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 17:52

Quietkit schreef:
@Iro;;
Met Future? :3 Quiet is nog heel jong, dus een Warrior zou voor d'r eng zijn x'D Maar ik maak wel c:

@Thessa;;
Allright, ik stuur hem wel naar je op ;3
Futuresong
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 18:01

Quietkit schreef:
@Iro;;

@Thessa;;

Is goed n.n Future is ook superjong hoor Wink Heb jij geluk ze is nog geen bitch haha~
Saltpaw,
Member
Kiki c:
94
Actief

CAT'S PROFILE
Saltpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 18:19

Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Pkmncard

Zouden mensen kunnen klikken?<3
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:00

Click'd it ^^
Skymask
Dark forest
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:03

Marieke! Thank you for clicking! Maar ook ZO ERG BEDANKT DAT JE HIER POSTTE <3

Ik zit nu al een half uur met een idee en ik wilde het zo graag hier posten maar dubbelposten enzo dus.. THANKS <3 xD

---

Mijn idee is dus een leuke clannicaal (Clan + Klassikaal~) topics aan te maken. Bv dat de Warriors een gezellige avond houden in hun den of dat apprentices elkaar spook verhalen gaan vertellen. How'd that sound?:3
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:04

1. graag gedaan ^^
2. awesome :3 Ik zou meedoen als ik meer inspi had...
Redberry
Member
16

CAT'S PROFILE
Redberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:08

Skymask schreef:
Mijn idee is dus een leuke clannicaal (Clan + Klassikaal~) topics aan te maken. Bv dat de Warriors een gezellige avond houden in hun den of dat apprentices elkaar spook verhalen gaan vertellen. How'd that sound?:3
AWESOME :DD
--
Click *click*
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:09

Skymask schreef:
Marieke! Thank you for clicking! Maar ook ZO ERG BEDANKT DAT JE HIER POSTTE <3

Ik zit nu al een half uur met een idee en ik wilde het zo graag hier posten maar dubbelposten enzo dus.. THANKS <3 xD

---

Sounds great Very Happy En dat ze allemaal samen tongen enzo ;3
Scorchpaw.
Member
78
Actief

CAT'S PROFILE
Scorchpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:12

Er was toen ooit een leuk topic voor RiverClan apps, daar heeft Otter toen best veel vrienden gemaakt. <'3
-----
Iemand een topic met Scorch of Mirror? Raccoon moet even wachten tot na de verhaallijn cx
Redberry
Member
16

CAT'S PROFILE
Redberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:17

Ik wil wel ^-^
You know my accs?
Scorchpaw.
Member
78
Actief

CAT'S PROFILE
Scorchpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:20

@Redberry: Ik ben je accounts even kwijt xD Wie heb je allemaal in de aanbieding?
Skymask
Dark forest
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:20

Juul@ Die had ik toen ook gemaakt geloof ik, met Applepaw ;3

Er komt er eentje aan voor Windclan warriors~ Als mensen willen mogen ze mijn voorbeeld volgen in andere clans^-^
Pantherfur
Member
~.~ Chrissy & Lis
185

CAT'S PROFILE
Pantherfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:23

Scorchpaw schreef:
@Redberry: Ik ben je accounts even kwijt xD Wie heb je allemaal in de aanbieding?
Good question x'D
Eehm, geen apprentice D;
Maar over een korte tijd is Red accept en dan kunnen Mirror en Red een topic doen x'D
Maar eehm *denkt*
Ik ga gecko apprentice maken so..? :3
Skymask
Dark forest
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 19:23

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: