|
|
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:22 | |
| - Snowykit schreef:
- Whaha, ik heb niet echt een hekel aan Frans, maar wel aan de leraar die het geeft. Madame Cock -.-
http://31.media.tumblr.com/tumblr_m9mzkjOzEv1rfn9hio1_500.jpg Well, iemand zin om een simpel setje hiervan te maken? Je hoeft er nog geen 5 minuten aan te besteden, in principe is het iets tijdelijks Ik wil wel maar ik ben slecht in setjes maken c: |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:25 | |
| - Timefall schreef:
- Sagepaw schreef:
- Timefall schreef:
- @ Babs, Frans is een regelrechte hel :'D Wiskunde is veel simpeler voor mij :'3
+1 te veel woordjes voor mij D: + Al die vervoegingen van die werkwoorden :'D Inderdaad xp Dat is moeilijk c: Ik moest vorig jaar 50 werkwoorden kunnen vervoegen in 6 tijden. volgens mij was ik de slechtse van klas |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:26 | |
| Maakt niet uit joh, sws beter dan wat ik nu heb c: |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:33 | |
| - Strawberry schreef:
- Ghehe, ça va?~
Ik heb zelf geen Frans meer, maar ben nogal goed met talen^^" Rekenkunde daarentegen...
---
https://www.youtube.com/watch?v=CkD13mRGIMc Nederlandse versie xD bij ons is Frans verplicht... maar het valt nog wel mee, aangezien ik een leuke leraar heb^^ |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:34 | |
| nog ene Frans hater hier :'D naja, ik vind het nu nog niet eens zo erg, maar moet leren voor morgen... maar heb geen zin -.- Le sac Tu as La maison de vacances.... waar heb je dit voor nodig?? D:
|
|
| |
Stijn 31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:35 | |
| ik heb geen frans, op mijn school geven ze MAVO geen frans. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:36 | |
| in Vlaanderen is er volgens mij geen richting zonder Frans... (jammer, want dat vak kan ik echt wel missen) |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:37 | |
| I live in Belgium, mijn school staat in Brussel, dus is Frans verplicht tot en met het 6de xD
@ Hanna, ik geloof het ook niet :c
Well, whatever, @ Daan, je hebt pm :'D |
|
| |
120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:38 | |
| Ey Cees heb je je PM van Timefall al gelezen xp |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:38 | |
| Niet zeuren over Frans mensjes! Ik heb vandaag 50 woordjes moeten leren, en nee geen makkelijke, en ik heb ik geen bloedhekel aan :'D Ik denk er zelf over na om het mét Duits te nemen volgend jaar x'D |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:40 | |
| Frans en Duits zijn mijn ergste vakken 8D Was zo blij dat ik die vier jaar geleden kon laten vallen<3
Ik begon in de eerste met een 8 voor Frans, ik eindigde met een 3 xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:41 | |
| - Timefall schreef:
- I live in Belgium, mijn school staat in Brussel, dus is Frans verplicht tot en met het 6de xD
Well, whatever, @ Daan, je hebt pm :'D wait, is dat dan een tweetalige school? (zelf zou ik dat niet zien zitten XD) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:51 | |
| Trouwens, voor mensen die me volgen op Tumblr, ik reblog nog wel eens gifs/plaatjes enzo die ik niet kan gebruiken maar wel mooi vind, tip xD |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:53 | |
| - Owlkit schreef:
- Timefall schreef:
- I live in Belgium, mijn school staat in Brussel, dus is Frans verplicht tot en met het 6de xD
Well, whatever, @ Daan, je hebt pm :'D wait, is dat dan een tweetalige school? (zelf zou ik dat niet zien zitten XD) Nope, gewoon Nederlandstalig :'D Maar er staat wel een Franse school naast en bijna iedereen spreekt wel Frans thuis xD |
|
| |
Stijn 31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:53 | |
| wil er iemand een ava voor me maken *puppy eyes* |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:56 | |
| @Babs breng me niet op stalk-ideeën xD Heb je nog plaatjes van witte katten? -- Holy shit, mijn kat is in de sloot gevallen en het stormt hier helemaal D; |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:56 | |
| Ik heb daadwerkelijk medelijden met Silverfang :'D |
|
| |
| |
| |
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 17:58 | |
| Hè hè, ik heb eindelijk gekozen... *opgelucht* |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 sep 2013 - 18:00 | |
| - Sagepaw schreef:
- Snowykit schreef:
- Maakt niet uit joh, sws beter dan wat ik nu heb c:
Nee ik denk dat dit slechter is dan wat jij eerst had c': Ben een ramp met setjes ^^
Ik kan wel zo een soort van sneeuwachtig toevoegen omdat het Snowy is als je snapt wat ik bedoel ^^" I know ^^ Maar eerst had ik helemaal niks, ya know xD Btw thanks! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|