Soof «3 139
| |
| Onderwerp: [GZ] Get ready to post! za 7 sep 2013 - 19:15 | |
| Ik weet, het is beter om open topics te openen, maar die zet ik gewoon hierbij d:Maar goed, ik zoek dus topics. En nee, niet voor mijn echte hoofdaccounts, die zitten gewoon echt al vol en ik wil niet dat ik plots met een rage bui naar al die post moet zitten kijken. Ik zoek meer topics voor mijn wat inactievere accounts, die het ook echt nodig hebben! Here it goes; ThunderClan; Zebrachase - Warrior, 12 Moons, Tom Hij is echt net Warrior geworden en ik heb hem ook net weer opgepakt als account. Zijn karakter is daardoor ook nog erg leeg, maar die ga ik ontwikkelen in de RPG. Dus hiermee kan ik alle kanten op gaan. Starlingkit - Kitten, 5 Moons, She-cat
De meeste kennen haar karakter wel, neem ik aan xD Maar goed, Starlingkit is de dochter van BluexWhite, maar in tegenstelling tot haar siblings heeft ze een hekel aan haar moeder en is ze nogal nors.
RiverClan Quietkit - Kitten, 1 Moon, She-cat Quietkit is nog een jonge kitten, dus het liefst topics in de Nursery [!]. Ze praat niet veel, omdat ze ook nog geen genious is en haar karakter er ook niet ligt.
WindClan Timberpaw - Apprentice, 8 Moons, Tom Een wat norse kater, vooral tegen vreemdelingen. Hij heeft een hekel aan zijn Mentor, maar houdt zielsveel van zijn familie.
ShadowClan Aspenpaw - Apprentice, 7 Moons, She-cat Een wat evil-speelse poes, die mindgames uitoefent op andere katten. Bij Little Creeck heeft ze echter een rustplaats en is ze gewoon zichzelf, maar ergens anders kan ze altijd wel ruzie gaan zoeken. [open topic; KLIK]
Rogue Eriksen - x, 21 Moons, Tom Eriksen is een vriendelijke Rogue en zal nooit echt iemand gaan aanvallen. Hij verblijft momenteel bij zijn vriend Guidetti. Kom maar op met je aanvraagjes! :'D
|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Get ready to post! zo 8 sep 2013 - 10:48 | |
| Topicje Cowmilk x Zebrachase, of Perishkit x Starlingkit |
|
Soof «3 139
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Get ready to post! zo 8 sep 2013 - 10:49 | |
| Het mag van mij allebei als je dat wilt x'D |
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Get ready to post! zo 8 sep 2013 - 11:00 | |
| Kan jij ze dan aanmaken? Ga nu namelijk aan m'n huiswerk en daarna de rest van de dag lekker posten |
|
Stijn~ 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Get ready to post! zo 8 sep 2013 - 11:21 | |
| |
|
Soof «3 139
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Get ready to post! zo 8 sep 2013 - 11:23 | |
| Is goed, maar wil jij deze maken? (: |
|
Babs 393