|
| |
Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: who is there? [SPT] open vr 27 sep 2013 - 18:47 | |
| Clumb draaide zich met een ruk om naar Loci. "Ik hoop dat je dat inderdaad doet," siste de poes en ze klauwde naar Loci. "Of moet ik meegaan?" de kat haalde nu uit naar Avril en een pluk haar bleef aan haar nagels haken. Met een tevreden grijns keek ze naar de oranje pluk. Avril had die aanval niet zien aankomen en had zich niet kunnen verdedigen. Clumb sprong op Avril af maar werd van Avril afgetrokken door Loci. "Dus jij staat aan de kant van die Loner? Dacht ik wel. Dit zal Icy niet leuk vinden." Daarna draaide de poes zich om en ze liep langzaam weg. Loci keek haar na. 'waar ga je naartoe, moet je me niet controleren, commandant.' zei Loci. Waar moeide die kat zich mee. Loci was met dit geval bezig. Als hij haar vertrouwen kon winnen...
|
| | | Dagmar 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: who is there? [SPT] open vr 27 sep 2013 - 19:13 | |
| "En waarom is ze dan nog niet weg?"grauwde Clumb. Avril keek onrustig naar het tafereel tussen de 2 katten. "Zeg, ken jij wat zwakke Kittycats? Ik wil graag wat tanden voor aan mijn halsband."zei de kattin terwijl ze al grauwend haar borst vooruitstak. "Kittypet."grauwde Av naar de kattin. Luid genoeg om te zorgen dat ze het ook hoorde. "Clumb, deze kat is de weg kwijt. Ze vormt geen gevaar. Ik breng haar van het territorium en we spreken er niet meer over."zei Loci tegen de kattin die blijkbaar Clumb heette. "Ik hoop dat je dat inderdaad doet,"grauwde de poes terwijl ze naar de kater klauwde. "Dankzij mij vecht hij met zijn bondgenote."dacht ze. "Of moet ik meegaan?"zei de kattin. Ze haalde uit naar Avril. Maar Av deed niks,ze liet het maar gebeuren. De kattin had een pluk van haar rode vacht in haar klauwen. De poes sprong op haar maar Loci sleurde de poes van haar af. "Dus jij staat aan de kant van die Loner? Dacht ik wel. Dit zal Icy niet leuk vinden."zei de poes. Ze loopte weg. "Stop het!"schreeuwde Avril naar de poes. "Jullie zijn toch bondgenoten,waarom zouden jullie elkaar verraden"zei ze met tranen in haar ogen. "'Waar ga je naartoe, moet je me niet controleren, commandant."zei Loci. |
| | | Loïs 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: who is there? [SPT] open vr 27 sep 2013 - 19:57 | |
| "Stop het! Jullie zijn toch bondgenoten,waarom zouden jullie elkaar verraden" "Waar ga je naartoe, moet je me niet controleren, commandant." hoorde Clumb achter zich. Ze draaide zich om en trok een grimas. "Ja, nu moet het wel hé, als ik Icy erbij zou willen halen." Ze grinnikte. "Nou, als je het zo graag wilt, kom ik wel mee." Ze gaf een lik over het oor van Loci. "Breng d'r maar weg." Op dat moment vlogen er wat vogels op. Clumb rende ernaar toe, en ze hapte naar de laagstvliegende vogel. Ze had nog net de poot en ze klauwde wat, waardoor de vogel viel en ze een lekker maaltje had. Ze greep de warme vogel in haar mond. "Gwaan we?" riep ze achterom. "Dweze iw woor jwullie" |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: who is there? [SPT] open vr 27 sep 2013 - 20:06 | |
| "Stop het! Jullie zijn toch bondgenoten,waarom zouden jullie elkaar verraden" "Waar ga je naartoe, moet je me niet controleren, commandant." zei Loci. Clumb draaide zich om en trok een grimas. "Ja, nu moet het wel hé, als ik Icy erbij zou willen halen." de poes grinnikte. "Nou, als je het zo graag wilt, kom ik wel mee." de kat gaf een lik over het oor van Loci. "Breng d'r maar weg." Loci gaf haar ook een lik. Op dat moment vlogen er wat vogels op. Clumb rende ernaar toe, en ze hapte naar de laagstvliegende vogel. Ze had nog net de poot en ze klauwde wat, waardoor de vogel viel en ze een lekker maaltje had. Ze greep de warme vogel in haar mond. "Gwaan we?" riep de poes achterom. "Dweze iw woor jwullie" 'Ik moet geen eten hebben, zij mag het wel nemen.' zei Loci voor hij de vogel aannam en hem Avril voorhield. |
| | | Loïs 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: who is there? [SPT] open di 15 okt 2013 - 20:21 | |
| 'Ik moet geen eten hebben, zij mag het wel nemen.' Clumb knikte en liep Avril af. "Aangezien je heel diep in de Bloodclan territory zit, moeten we een lange reis maken, dus eet" Ze lief de vogel vallen en nam er nog snel zelf een hap van.
-Flut |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: who is there? [SPT] open do 31 okt 2013 - 19:56 | |
| Clumb knikte en liep Avril af. "Aangezien je heel diep in de Bloodclan territory zit, moeten we een lange reis maken, dus eet" Ze lief de vogel vallen en nam er nog snel zelf een hap van. Loci keek naar de twee. 'Zijn we bijna klaar om te vertrekken. vroeg hij.
|
| | | | Onderwerp: Re: who is there? [SPT] open | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |