who is there? [SPT] open

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

who is there? [SPT] open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Avril
Member
who is there? [SPT] open DPKsfdL
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Avril
BerichtOnderwerp: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 20:22

Avril liep door de twolegplace. Het was vroeg in de ochtend. De zon was nog maar net op. Rustig maar toch alert liep ze door de straten. Ze was hier al een weekaan het rondzwerven. En de poes had al 3 dagen niet gegeten. Het was dan wel newleaf maar de meeste knaagdieren zaten nog in hun holletje te slapen. Avril zag er wel mager uit maar je moest haar niet onderschatten. Ze rook bloodclan geur. Nu waren haar zintuigen helemaal scherp. Voorzichtig liep ze door. De geur werd sterker. Ze zag op nog geen staartlengte van haar een pikzwarte kater zitten. Ze verstijfde van de angst maar na een halve minuut herpakte ze haar en liep naar de kater toe.
eerste post gereserveerd voor Loci
Terug naar boven Ga naar beneden
Grey
Member
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Grey
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimevr 6 sep 2013 - 18:42

Loci was op jacht. Hij rook een muis. Hij ging achter de geur aan. Hij was weggegaan zonder zijn mentor en was nu zelf op jacht. Hij sprong en had de muis te pakken. Terwijl hij ineengedoken op de muis zat rook hij een andere kat. Geen bloodclan. Hij draaide zich om met de muis nog tussen zijn tanden. Hij liet hem vallen en keek de kat inschattend aan. Het was een magere kat. Maar ze was zeker niet zo hulpeloos als al die kittypets. Een rogue. dacht hij.

Laatst aangepast door Grey op vr 6 sep 2013 - 19:03; in totaal 3 keer bewerkt
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimevr 6 sep 2013 - 18:44

Loci was op jacht. Hij rook een muis. Hij ging achter de geur aan. Hij was weggegaan zonder zijn mentor en was nu zelf op jacht. Hij sprong en had de muis te pakken. Terwijl hij ineengedoken op de muis zat rook hij een andere kat. Geen bloodclan. Hij draaide zich om met de muis nog tussen zijn tanden. Hij liet hem vallen en keek de kat inschattend aan. Het was een magere kat. Maar ze was zeker niet zo hulpeloos als al die kittypets. Een rogue. dacht hij.
Avril
Member
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Avril
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimevr 6 sep 2013 - 19:02

Plots draaide de pikzwarte kater zich om. Avril schrok. De kater keek haar onderzoekend aan. Hij zag er sterk uit ookal was hij nog jong. Haar vacht ging recht staan. Ze hield niet van bloodclan. "Wie ben je?!"vroeg ze op een kwade toon.
Grey
Member
Tess
25
Actief

CAT'S PROFILE
Grey
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimevr 6 sep 2013 - 19:10

De andere kat schrok. Haar vacht ging recht staan. "Wie ben je?!"vroeg de kat op een kwade toon. 'moet je dat vragen?' zei hij op een spottende toon. 'Ik ben bloodclan.' zei hij plezierig. Hij vond het leuk om met anderen hun gevoelens te spelen, en wist dan ook precies hoe het moest.

Laatst aangepast door Grey op za 7 sep 2013 - 19:01; in totaal 1 keer bewerkt
Avril
Member
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Avril
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimevr 6 sep 2013 - 19:20

"Ik,moet je dat vragen?"zei de kater op een spottende toon. Avril gromde,ze hield er niet van als katten met haar spotten. "Dat is geen antwoord."zei ze. "Ik ben bloodclan."zei hij plezierig. Avril wou haar omdraaien en weggaan maar haar lichaam wou niet mee. Voor een af andere reden wou ze de kater leren kennen. Ze keek boos naar haar poten.
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 19:14

"Dat is geen antwoord."zei de kat. "Ik ben bloodclan."zei Loci plezierig. Hij zag dat ze zich wou omdraaien en weggaan maar ze deed het niet. Voor een af andere reden ging ze niet weg. De kat staarde naar haar poten. Dus zei hij op de zachtste vriendelijkste toon die hij kan 'Ik ben Loci, en wie ben jij?'
Avril
Member
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Avril
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:02

Avril was nog steeds boos naar haar poten aan het kijken. "Ik ben Loci, en wie ben jij?"zei de kater op een soort van zachte,vriendelijke toon. Avril keek hem aan met haar goudgele ogen. "Ik ben Avril."zei ze aarzelend. Ze was niet zeker of ze hem wel kon vertrouwen. Ze keek even rond haar om te kijken of ze vlug kon weglopen,stel dat hij haar toch zou aanvallen.
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimedi 10 sep 2013 - 18:04

"Ik ben Avril."zei ze aarzelend. Avril keek even rond zich heen. Hij zou haar voorlopig nog niet aanvallen. Eerst zien wat ze hier deed. 'Wat kom je hier doen. Vroeg hij aan de kat.' Hij wist dat ze hem nog niet vertrouwde maar daar zou rap verandering in komen. Hij was een kat die iedereen vertrouwde.
Avril
Member
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Avril
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimedi 10 sep 2013 - 20:16

"Wat kom je hier doen."vroeg hij aan haar. Avril werd zenuwachtig als ze hem vertelde dat ze verdwaald was zou dat in haar nadeel zijn,want deze kat zou deze plaats wel kennen en als hij haar zou aanvallen zat ze in de val. Ze probeerde een antwoord te bedenken. Maar ze was te gestresst. "Euhm, wel ik euhm..."begon ze te stotteren. Haar stem werd hoger van de stress.
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 16:14

"Euhm, wel ik euhm..."begon Avril te stotteren. De stem van de katin werd hoger. Ze wou hem iets niet vertellen. En ze hoorde hier niet thuis. 'Verdwaalt?' vroeg hij. 'Ik toon je de weg wel. Naar waar moet je?'
Avril
Member
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Avril
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 16:38

"Verdwaalt?"vroeg Loci aan haar. "Hoe kan hij dat weten."dacht ze. "Ik toon je de weg wel. Naar waar moet je?"vroeg hij. Avril werd bleek. Ze had al meer dan 1 jaar geen eigen plek meer sinds dat haar ouders waren doodgeschoten door tweebenen. Ze moest haar best doen om niet te huilen.
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 18:31

De kat werd bleek. En deed moeite om iets te verbergen. Ze begon bijna te huilen. 'Gaat het wel.' 'Waar wil je dat ik je naar toe breng?'
Clumb
Member
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Clumb
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 19:45

Clumb keek om zich heen en snoof de lucht op. Ze rook van de prooi alleen oude geur, maar ze rook Loci en ze rook een andere kat, die een vreemde geur bij zich droeg. Behoedzaam liep ze de kant van de geuren op en ze kroop het struikgewas uit. Ze zag Loci praten met een andere kat, een poes, en ze stond grommend op. "Wie is dit?" vroeg ze en ze deed haar best dreigend te praten. "Het is geen Bloodclanner, maar ook niet een kat van die andere boskatten hier." Ze spuugde het woord boskatten uit alsof het een vreselijke ziekte was, wat het voor haar gevoel ook wel was. Ze wachtte af wat Loci of de andere poes zou zeggen.
Avril
Member
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Avril
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 21:16

"Gaat het wel. Waar wil je dat ik je naar toe breng?"vroeg hij. Avril schrok ze rook plots een 2de kat. Verschrikt keek ze rond. Er kwam een zwart-witte bloodclan poes uit het struikgewas. Ze kromp ineen. Als ze haar beiden aanvalden was ze er geweest. "Wie is dit?"vroeg de poes al grommend. Avril gromde terug naar de poes. Haar vacht stond recht van schrik en boosheid. "Het is geen Bloodclanner, maar ook niet een kat van die andere boskatten hier."De poes spuugde het woord boskatten. Avril keek de poes aan met kwade ogen. "Ik ben een rogue of een loner."zei ze met een luide stem. Ze haatte dat woord.
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 12:05

Loci rook Clumb al aankomen. Maar Avril schrok zodra ze de andere kat rook. Clumb kroop het struikgewas uit. 'Wie is dit' vroeg de dreigende poes. "Het is geen Bloodclanner, maar ook niet een kat van die andere boskatten hier." Clumb spuugde het woord boskatten uit alsof het een vreselijke ziekte was, wat het zoals Loci wist voor haar gevoel ook was. Avril keek kwaad naar Clumb. 'Ik ben een rogue of een loner.' zei de kat luid. 'Ze is net zoals ze zegt een loner, en ze heet Avril.' zei Loci vriendelijk tegen Clumb.
Avril
Member
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Avril
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 12:16

"Ze is net zoals ze zegt een loner, en ze heet Avril."zei Loci vriendelijk tegen de kattin. Avril werd wispelturig. Ze wou hier zo snel mogelijk weg.
Clumb
Member
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Clumb
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 14:51

"Ze is net zoals ze zegt een loner, en ze heet Avril." Clumb gromde boos. Ze hield niet van indringers en ze mocht deze poes helemaal niet. "En waarom is ze dan nog niet weg?" Dit gedeelte was van Bloodclan, niet van loners, dacht Clumb bij zichzelf. Ze zag wel dat Avril zich niet op haar gemak voelde. "Zeg, ken jij wat zwakke Kittycats? Ik wil graag wat tanden voor aan mijn halsband." Clumb duwde haar borst uitdagend naar voren en ze grauwde.
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 14:55

Clumb gromde boos. Loci zag dat Clumb deze poes helemaal niet mocht. "En waarom is ze dan nog niet weg?" Loci zag ook dat Avril zich niet op haar gemak voelde. "Zeg, ken jij wat zwakke Kittycats? Ik wil graag wat tanden voor aan mijn halsband." Clumb duwde haar borst uitdagend naar voren en grauwde. 'Clumb, deze kat is de weg kwijt. Ze vormt geen gevaar. Ik breng haar van het territorium en we spreken er niet meer over.'
Clumb
Member
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Clumb
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 20:00

'Clumb, deze kat is de weg kwijt. Ze vormt geen gevaar. Ik breng haar van het territorium en we spreken er niet meer over.' Clumb draaide zich met een ruk om naar Loci. "Ik hoop dat je dat inderdaad doet," siste ze en ze klauwde naar Loci. "Of moet ik meegaan?" Ze haalde nu uit naar Avril en een pluk haar bleef aan haar nagels haken. Met een tevreden grijns keek ze naar de oranje pluk. Avril had zich niet eens verzet! Wat een zwakte, die Loners. Ze sprong op Avril af maar werd van Avril afgetrokken door Loci. "Dus jij staat aan de kant van die Loner? Dacht ik wel. Dit zal Icy niet leuk vinden." Daarna draaide Clumb zich om en ze liep langzaam weg. Stiekem hoopte ze dat ze tegengehouden werd.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: who is there? [SPT] open   who is there? [SPT] open Icon_minitime

who is there? [SPT] open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: