|
|
620
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! di 3 sep 2013 - 19:37 | |
| - Fawnpaw schreef:
- @Tara, ik heb ook twee van dat soort vogeltjes hiero D: Echt niet dat Pitje en Chico mijn huis verlaten, no way! En als die vrouw katten ook ooit gaat verbieden, en paarden.. Oeh, dan krijgt ze wat.. Ik kan niet zonder mijn lieve kat D:
+1!!!!!!!!!!!!! ♥ |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! di 3 sep 2013 - 19:37 | |
| Bedankt dat jullie allemaal zo actief meedoen! Eerst worden het alleen zoogdieren, dan vogels, vissen, amfibieën en reptielen(Ik zit hier erg mee >.<), geleedpotige, andere insecten, spinnen... Come on, een dwerghamster is blijkbaar gevaarlijker dan een waterbuffel, die volgens veel documentaires een van de gevaarlijkste dieren is! Come on, misschien zijn katten en honden nu nog mogelijk, maar ze zijn al heel veel 'Gevaarlijke' hondenrassen proberen het lang uit te zetten en dadelijk als een kat eens agressief reageert omdat deze met rust gelaten wil worden ook. |
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! di 3 sep 2013 - 19:38 | |
| Katten mogen blijven Guys xD Maar Dwerghamster, ZE BLIJVEN VAN SUNNY HAPPY FLOWER AF D: |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! di 3 sep 2013 - 19:41 | |
| Maar vogels worden dan misschien ook verboden, ze blijven van mijn twee schatjes af! Die beestjes van ons zijn hartstikke schuw, en als ze in een of ander asiel komen en uit elkaar worden gerukt, gaan ze zeker weten dood, want deze vogelsoort hoort samen te leven met diegene met wie hij/zij een koppel is x[ |
|
| |
Tara 176
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! di 3 sep 2013 - 19:45 | |
| - Fawnpaw schreef:
- Maar vogels worden dan misschien ook verboden, ze blijven van mijn twee schatjes af! Die beestjes van ons zijn hartstikke schuw, en als ze in een of ander asiel komen en uit elkaar worden gerukt, gaan ze zeker weten dood, want deze vogelsoort hoort samen te leven met diegene met wie hij/zij een koppel is x[
I know, mijn vogel is dan wel met niemand samen, hij is wel soortvan verliefd op mijn moeder.. x| Maar hij wordt altijd boos als hij ons niet ziet, en in de vakantie gaat hij veren plukken omdat hij zich alleen voelt. Hij is van jonks af aan bij ons en een hechte band breek je gewoonweg niet! Of het nou om een hond, kat, hamster, of wat dan ook gaat! |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! di 3 sep 2013 - 19:46 | |
| Ik ben zo blij dat jullie stemmen, ze hebben in totaal al meer dan 12.100 stemmen! Heb het ook op facebook geplaatst en het staat nu op Serigala en Wolfstory, met behulp van veel anderen ;D Ze moeten van deze dieren afblijven, dadelijk komen er nog meer exoten Nederland in dan dat er al zijn en vernietigingen die nog meer inheemse diersoorten *Brulkikker ect* |
|
| |
Bregje 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! di 3 sep 2013 - 19:52 | |
| Ik heb het ondertekend. Ik vind dit echt niet kunnen hoor! |
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! di 3 sep 2013 - 20:57 | |
| Dit is de reden voor de Russische Dwerghamster (SLECHTE REDEN :/)
In opdracht van het ministerie van Economische Zaken werd door de Universiteit Wageningen onderzoek gedaan naar de geschiktheid als gezelschapsdier van enkele soorten. Phodopus sungorus kreeg indexcijfer 6, wat betekent dat hij geen gevaar vormt voor de mens. Hij werd echter totaal ongeschikt als gezelschapsdier bevonden. In een brief aan de Kamer heeft staatssecretaris Dijksma de aanbevelingen van het onderzoek overgenomen. De Russische dwerghamster komt daarom niet voor op de positieflijst van dieren die gehouden mogen worden onder speciale randvoorwaarden. Voor de op 1 januari 2014 nog gehouden dieren zal een overgangsregeling en fokverbod gelden. |
|
| |
Nαтαѕנα 96 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! wo 4 sep 2013 - 15:12 | |
| OMG IK HEB OOK EEN DWERGHAMSTER! DAT BETEKENT DUS DAT IK IN 2014 MIN HAMSTER GEEN HUISDIER MEER IS O.O WTF |
|
| |
127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! wo 4 sep 2013 - 15:19 | |
| voila~
Email Bevestiging
Dank u. Uw handtekening is bijgevoegd voor deze petitie.
U wordt zo omgeleid naar de site. |
|
| |
Me <3 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! do 5 sep 2013 - 8:57 | |
| Meh, ik ben waars de enige die wel een beetje snapt dat ze wat meer grip willen hebben op welke huisdieren mogen worden gehouden en in welke omstandigheden. Natuurlijk Rusische Dwerghamsters verbieden is belachelijk, heb er veel gehad. Het enige wat ik er wel van weet dat de fokkerijen waar deze Dwerghamsters vaak vandaan komen (in dierenwinkels) onder extreme omstandigheden leven. Tenminste dat heb ik wel vaker gehoord van mensen. Ik snap dus wel dat ze dat willen stoppen maar dat ze dat niet zeggen vind ik best stom van ze. Het leek me logischer als ze de fokkerijen verbieden en dan alleen zelfgefokte toelaten (wat beter is en wat ik zelf ook deed) snap ik dat wel :3
En over het damhert: Dat is waars. ook voor kinderboederijen enzo. Je hebt heel veel van die hertenkampen waar ik vroeger vaak heen ging om brood te voeren enzo :3 Het zou jammer zijn als die weg moesten terwijl ze wel gewoon worden behandeld (En de Waterbuffalo: Kom op wie neemt nou zo'n beest xD) |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! wo 18 sep 2013 - 18:22 | |
| Hm, ik heb zelf 11 chinchilla's. Ik teken het. |
|
| |
Max^^ 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! zo 29 sep 2013 - 22:15 | |
| |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! zo 20 jul 2014 - 12:38 | |
| |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! vr 25 jul 2014 - 17:03 | |
| Ik wil het tekenen maar waar op die pagina kan je dat doen?Sorry ook een beetje traag van begrip(denk ik) |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! za 26 jul 2014 - 7:13 | |
| Wacht, een nerts is gewoon toegestaan, en een FRET mag alleen met toestemming worden gehouden?? Neee... Dat moet echt omgekeerd worden! >:c |
|
| |
| Onderwerp: Re: BELACHELIJK!!!! | |
| |
|
| |
|