|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 23:09 | |
| Gheheheh xD Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt
---
Ik ben morgen eerste 6 uur vrij~>D |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 23:20 | |
| Ik wou dat ik het ook had, maar mijn rooster doen ze gewoon niks aan, dus morgen zijn er een paar de pineut om mijn geklaag aan te horen.
Alleen mijn mentor is morgen vrij, dus even uitzoeken tegen wie ik dan moet klagen. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 23:25 | |
| De afdelingsleider toch? GBN ofzo? Of moet jij bij een andere wezen? Is je mentor morgen vrij? Damn ik moest haar ook spreken wegens het PWS xD Ander keertje dan maar. |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 23:27 | |
| Volgens haar rooster is ze morgen vrij en ik heb die ook inderdaad, maar gaat hij ook over het rooster? Welk de klassen ga ik vanuit. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 23:29 | |
| Anders moet je het bij de roostermaker proberen, I s'pose? |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 23:33 | |
| Roostermaker stuurde me vast wel weer door, maar ik ga anders wel even bij GBN langs en dan kan ik kijken of hij er wat aan kan doen, maar ik wil nou ook weer niet echt van klas wisselen, omdat ik goede clusters heb, maar dat wordt dan waarschijnlijk kiezen. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 23:58 | |
| Cynth@ Wie niet waagt, wie niet wint~ Ga je eigenlijk nog iets doen met Shellblade?x'D
Maartje@ Oh geloof me, m'n anderen dagen zijn bagger x'D |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 7:17 | |
| Ik probeer nog steeds iets te bedenken voor hem.
@Maartje: ik zit ook in mijn examenjaar, maar mijn rooster is het slechtste wat ik zo'n beetje kan hebben. |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 7:23 | |
| Vandaag tot het 8e uur, pfuu, we hebben ook nog eens schoolfotograaf D: Leuk als je vanmorgen je inbox pas leest xD |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 8:00 | |
| Ik heb ook vandaag tot het 8e, morgen weer. Vandaag viel wel het eerste uur uit |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 9:21 | |
| @Maartje; Het is nog leuker als er een reizenweek is en je het examenjaar over doet :')
Ik heb deze week nog maar 10u les, niet meer dan 3u op 1 dag xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 9:23 | |
| Eerste twee uur vrij op maandag, GOD BLESS IT ~ Maar goed, dan maar klaarmaken voor een dag op school met een tussenuur en misschien tot 6 uur op school blijven ;_;
Heb wel nog even kunnen posten :'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 9:24 | |
| Succes Soof <3
Ik heb les van ... tien over half 1 tot half 2 :') Mij kennende ben ik om half 11 op school tot 4u xd |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 9:26 | |
| Thanks <'3 Ach, ik maak wel suf huiswerk in dat tussenuur, kan ik sneller naar huis en de rest van de dag achter een laptop zitten, zoals gewoonlijk (': |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 10:34 | |
| Waar is iedereen? Op school ofzo? xD |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 11:35 | |
| Jep! - rpgpost:
Tot nu toe had hij zich prima afwezig weten houden, maar naar meer zijn leeftijd verhoogde, meer hij uit zijn schuilplaats stapte en uit zijn rol viel. Hij was uitgevallen tegen Queens en het was duidelijk dat hij te groot was voor de Nursey. Nog een maan te gaan en dan mocht hij zich hopelijk een Apprentice noemen. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de hoge rots verzamelen voor een clanmeeting!"klonk opeens de stem van Evergreen, hun nieuwe Deputy. Silhouettekit stond op en liep naar het Midden van het Camp toe, waar hun Deputy plaats had genomen op de grote steen. Waar was Hollystar? Schoot er opeens door Silhouettekit af? Waarom sprak juist de Deputy de clan toe?
Eventjes ergens laten, kan ik straks verder. Hier moet Silhouettekit gewoon bij zijn. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 13:00 | |
| Ik heb het 4e uur uitval ^^
Edit: Het is wel heel stil.. Iemand voor wie ik een setje kan maken? Ik doe geen kaders en sheets, dat kost me te veel moeite |
|
| |
Dagmar 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 16:20 | |
| net een rotdag op school gehad |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 sep 2013 - 16:29 | |
| Ik had echt een geweldige dag. <3 |