|
|
80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:02 | |
| Ik vind qua actiefheid dit lijstje wel passen
1. ShadowClan 2. ThunderClan 3. WindClan 4. RiverClan |
|
| |
» Applejuice 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:14 | |
| 0_0 Ik ben zo happy :DD Ik ontplof van blijheid c: |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:22 | |
| whieeh wipje van een os waar k mee bezig ben c: zo lang geleden dat ik fatsoenlijk iets gemaakt heb xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:32 | |
| Chi: Ja ik weet dat Iris bewusteloos op de grond ligt. Maar Lionroar kan moeilijk haar gaan helpen, wanthij is bang dat Skullfur hem dan onverwachts aanvalt -je weet hoe wantrouwen hij is- |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:35 | |
| @Linn, dat weet ik maar al te goed, idd :') Maar oké, je hebt gelijk, t was gewoon even irriterend omdat ze steeds zeiden van "Oh straks gaat Lionroar nog dood!" Terwijl hij kerngezond is, maar er wel twee andere katten zijn die flauw zijn gevallen. Snap je? --- Weet iemand trouwens nog een goede animé? Mag geen tv meer kijken van m'n moeder, dan maar zo~ xD |
|
| |
| |
| |
| |
80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:39 | |
| @Mimi, zonder naam staat wat meer... tsja.. beter? @Chii, als Hale & Phantom zijn geaccepteerd, topicje? |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:41 | |
| - Phantompaw schreef:
- @Mimi, zonder naam staat wat meer... tsja.. beter?
@Chii, als Hale & Phantom zijn geaccepteerd, topicje? Lijkt me een goed idee!^^ @Mimi, Zonder naam <3 Ik vind het effect dat je gebruikt voor de text zo mooi <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:42 | |
| Mweeeh degene van wie Laxus is wil met XD -maar misschien ga ik m wel stiekem zonder gebruiken voor Rowan c: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:42 | |
| - Halepaw schreef:
- Weet iemand trouwens nog een goede animé? Mag geen tv meer kijken van m'n moeder, dan maar zo~ xD
Free!? Heeft atm maar 6/7 episodes en is nog on-going, maar echt heel leuk :'3 Of Another, blijkt goed te zijn. Elvenlied, Vampire Knight, Black Butler, Rosario+Vampire [<- Kan heel pervy zijn, maar is zo geweldig leuk xD] |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:44 | |
| - Icyrose schreef:
- Halepaw schreef:
- Weet iemand trouwens nog een goede animé? Mag geen tv meer kijken van m'n moeder, dan maar zo~ xD
Free!? Heeft atm maar 6/7 episodes en is nog on-going, maar echt heel leuk :'3
Of Another, blijkt goed te zijn. Elvenlied, Vampire Knight, Black Butler, Rosario+Vampire [<- Kan heel pervy zijn, maar is zo geweldig leuk xD] Ik het True Blood al gezien, dat is ook redelijk perverted, dus Rosario+Vampire zal ook wel lukken x'D En Black Butler was ik sws al van plan te zien (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:45 | |
| |
|
| |
80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:46 | |
| Welke kat zal ik tot leven brengen, de anderen komen ooit wel denk ik, maar voor nu xp
[0] Bearkit [0] Lotuskit [0] Pythonkit [0] Forcekit |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:47 | |
| @Mims;; It looks awesome <'3
*rekt zich uit* Eindelijk weer op mijn eigen bed met snel internet <'3 *hugs laptop* |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 22:50 | |
| |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 23:00 | |
| Ãloo broo. Ik verveel me :c |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 23:02 | |
| AAH D: RECLAME IK HAAT JE D: Dlke keer als ik ergens op druk komt er reclame, D: |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 23:29 | |
| Er liep een frankerz spin met een 1cm doorsnee lichaam over mijn vloer heen D: *pakt jetpack* nothing to do here~
Ik ben zo blij met mn bikers nu, dat overleefde dat beest niet. Maar ik ben zo bang nu ;w; |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 23:54 | |
| - Leopardkit. schreef:
- AAH D:
RECLAME IK HAAT JE D: Dlke keer als ik ergens op druk komt er reclame, D: +1 D: ---------- Halepaws setje is super mooi :3 |
|
| |
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:) 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 aug 2013 - 0:20 | |
| I love this crazy think <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |