|
|
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:06 | |
| |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:08 | |
| - 'Winterpaw schreef:
- Cindersmoke lijkt op Cindersmoke..? xD
Dat foutje Cindersmoke lijkt op Cindersmoke? *Gaat kijken* Oh daar ik zie hem, dat moest Flowkit zijn xD |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:10 | |
| I know I know ^^ Door jou denk ik weer aan Game of Thrones en kan ik niet wachten op seizoen 4 [of is het 5?] xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:11 | |
| 4!! IK OOK NIET! D: Maar ik ben met het boek bezig, dus ik heb het al gelezen :'D |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:11 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:13 | |
| - Honeyspots schreef:
- 4!! IK OOK NIET! D:
Maar ik ben met het boek bezig, dus ik heb het al gelezen :'D Mijn broer leest de boeken ook [op zn mobiel] en hij zegt de hele tijd vage dingen waardoor ik nog nieuwsgieriger word. Volgens mij gaat t niet zo goed met de Lannisters? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:20 | |
| Haha, dat doe ik ook bij mijn ma. Dan denkt ze, 'Ja wat gaat er nu gebeuren dan? :c' Met de Lannisters gaat het nooit goed maar inderdaad. Het gaat minder in het volgende boek. En in de boeken daarna gaat het nóg slechter! )': Bij Dany gaat er ook het één en andere mis .. *denkt aan een bepaalde scene terug* ;_; Eh- ik kán niet veel zeggen zonder je te spoileren dus ik zal zeggen .. The North Remembers, A Song of ICE and Fire, Stannis is nog steeds een asshole en .. well .. dat is het wel. *stille hints* B) Voor Stannis moet je uitkijken hoor o3o *Hints naar boek 5 deel 1, A Dance With Dragons Pt.1*
Meer ga ik niet zeggen ... muhaha. Wie is jouw favoriete pairing en karakter tot nu toe in de show? Ben je een Lannister, Stark, Baratheon, Tyrell, Targaryen .. ? Nu ben ik nieuwsgierig, en over Game Of Thrones kan ik heel de dag door gaan xD En ga de boeken lezen, You Wont Regret It! D: |
|
| |
120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:28 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:36 | |
| Iemand zin in een topicje met Night? Ze moet hyper worden en dat doe ik liever in een nieuw topic ^^ |
|
| |
MRS. Meap 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:47 | |
| Whee~ Ik pruts met HTML codes TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 14:52 | |
| |
|
| |
MRS. Meap 104 Actief
| |
| |
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 15:33 | |
| - Honeyspots schreef:
- Haha, dat doe ik ook bij mijn ma. Dan denkt ze, 'Ja wat gaat er nu gebeuren dan? :c' Met de Lannisters gaat het nooit goed maar inderdaad. Het gaat minder in het volgende boek. En in de boeken daarna gaat het nóg slechter! )': Bij Dany gaat er ook het één en andere mis .. *denkt aan een bepaalde scene terug* ;_; Eh- ik kán niet veel zeggen zonder je te spoileren dus ik zal zeggen .. The North Remembers, A Song of ICE and Fire, Stannis is nog steeds een asshole en .. well .. dat is het wel. *stille hints* B)
Voor Stannis moet je uitkijken hoor o3o *Hints naar boek 5 deel 1, A Dance With Dragons Pt.1*
Crap. XD Oke, na het lezen van boek 3B wás ik uit de "omfg-er-gaat-iets-verschrikkelijks-gebeuren-dus-ik-moet-verderlezen-modus" (want mensen bleven maar praten over de "Red Wedding" en nu weet ik dus wat die inhield), maar dankzij jou zit ik weer helemaal in die modus, hahaha. Nouja, ik ga toch bijna aan boek vier beginnen. (en wie zei dat ook alweer: "Als je denkt dat dit een goed einde heeft, dan heb je niet op zitten letten?" ) @Mysterymind: Moooie sheet! Ik zou persoonlijk wel de schrijfbox iets breder maken, but that's me. Hij ziet er hoe dan ook gaaf uit! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 15:45 | |
| - Honeyspots schreef:
- Haha, dat doe ik ook bij mijn ma. Dan denkt ze, 'Ja wat gaat er nu gebeuren dan? :c' Met de Lannisters gaat het nooit goed maar inderdaad. Het gaat minder in het volgende boek. En in de boeken daarna gaat het nóg slechter! )': Bij Dany gaat er ook het één en andere mis .. *denkt aan een bepaalde scene terug* ;_; Eh- ik kán niet veel zeggen zonder je te spoileren dus ik zal zeggen .. The North Remembers, A Song of ICE and Fire, Stannis is nog steeds een asshole en .. well .. dat is het wel. *stille hints* B)
Voor Stannis moet je uitkijken hoor o3o *Hints naar boek 5 deel 1, A Dance With Dragons Pt.1*
Meer ga ik niet zeggen ... muhaha. Wie is jouw favoriete pairing en karakter tot nu toe in de show? Ben je een Lannister, Stark, Baratheon, Tyrell, Targaryen .. ? Nu ben ik nieuwsgierig, en over Game Of Thrones kan ik heel de dag door gaan xD En ga de boeken lezen, You Wont Regret It! D: Tsja, Stannis is een zeer sneu geval, en aan Melissandre heb ik een ontzettende hekel xD Lannister ben ik sws niet, al vind ik Tyrion wel heel leuk. En tsja, ik ben altijd voor de Starks geweest maar ik heb nu al een hele tijd door dat m dat niet meer gaat worden >.< En helaas begint Danearys wel erg verwend te worden want anders was ik voor haar. But yeah, mijn Engels is niet goed, ik weet niet of je ze ergens NL kunt lezen, ookal zullen die uitspraken van bijv. Sandor Clegane niet zo leuk zijn [Seven bloody buggering hells xD] |
|
| |
MRS. Meap 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 15:55 | |
| @Silverthorn, thank you <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 16:44 | |
| Silverthorn; Jep, WATCH OUT FOR THE PURPLE WEDDING! >D Oh lawdie! Nu zit ik ook weer helemaal in die mood~
Esmee; Nou, Dany komt er wel. Shit gaat down voor haar dus ze krijgt wat ze verdient x'D Als je het boek leest begrijp je het veel meer en dan heb je ook meer 'insight' in bepaalde scenes. Sheer badassery komt er aan B) Mellisandre is ook echt niet mijn favoriet. En ik ben een Lannister B) De boeken geven een vrij decente beschrijving van Cersei's band met Jaime, Jaime's Point Of Views zijn ook echt geweldig <3 Sandor Clegane vind ik ook echt super. Awesome~ Tywin Lannister is badass tho >3 |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 16:52 | |
| @Mysterymind. Hij is kei gaaf ;D Welke site is het? - Nightpaw' schreef:
- Iemand zin in een topicje met Night?
Ze moet hyper worden en dat doe ik liever in een nieuw topic ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 16:59 | |
| - Honeyspots schreef:
- Silverthorn; Jep, WATCH OUT FOR THE PURPLE WEDDING! >D
Oh lawdie! Nu zit ik ook weer helemaal in die mood~
Esmee; Nou, Dany komt er wel. Shit gaat down voor haar dus ze krijgt wat ze verdient x'D Als je het boek leest begrijp je het veel meer en dan heb je ook meer 'insight' in bepaalde scenes. Sheer badassery komt er aan B) Mellisandre is ook echt niet mijn favoriet. En ik ben een Lannister B) De boeken geven een vrij decente beschrijving van Cersei's band met Jaime, Jaime's Point Of Views zijn ook echt geweldig <3 Sandor Clegane vind ik ook echt super. Awesome~ Tywin Lannister is badass tho >3 Sandor is echt komisch in die snenes met Arya <3 En van Tywin weet ik niet wat ik moet denken, want aan de ene kant vind ik hem ook awesome maar aan de andere kant ook gemeen haha. Ik zie Sandor en Arya als vervanging voor Jaime en Brianna [mijn favoriete scenes] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 17:02 | |
| Brienne of Tarth! : D Got to love that woman. Hun scenes zijn inderdaad heel awesome. Maar hé, nog tot Juni wachten op Game Of Thrones ): Ik wil wel zien hoe ze bepaalde dingen verfilmen. Lijkt me awesome.
Hodor. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 aug 2013 - 17:06 | |
| - Honeyspots schreef:
- Brienne of Tarth! : D
Got to love that woman. Hun scenes zijn inderdaad heel awesome. Maar hé, nog tot Juni wachten op Game Of Thrones ): Ik wil wel zien hoe ze bepaalde dingen verfilmen. Lijkt me awesome.
Hodor. xD Mijn broer zei dat er een hoofdstuk bestaat waar alleen maar Hodor in staat :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|