|
|
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 12:23 | |
| Graystripe is soh faboulouz he can change genders |
|
| |
Babs 420
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 12:24 | |
| |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 12:26 | |
| - Acornpaw* schreef:
Chi, wat voor forum maak je? c: CH loopt al vrij goed c: |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 12:27 | |
| Nee, gewoon, ik verveelde me. xD @Liese, Wanneer had je dat dan gevraagd? :') |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 12:28 | |
| |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 12:29 | |
| Ik wil dat er een goede, uitgewerkte Tekken RPG komt. ;_; |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 12:54 | |
| Home sweet home! Iemand topicje? |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 12:59 | |
| - Graystripe schreef:
- Nee, gewoon, ik verveelde me.
xD @Liese, Wanneer had je dat dan gevraagd? :') Pagina 50 ;'D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 13:05 | |
| - Mirroredsound schreef:
- Ik wil dat er een goede, uitgewerkte Tekken RPG komt. ;_;
Een tekken RPG? Ik ben wel bezig aan een HG RPG, als dat je interesseert (': Al moet ik nog veel werken x'D |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 13:06 | |
| Ah ké :3 Well, je zult het wel zien wanneer 't af is ~ |
|
| |
» Applejuice 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 13:11 | |
| |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 13:47 | |
| Hallo, lang geleden dat ik hier heb gereageerd. :] Wie wil er een topicje? Skull/Speckle WC/TC |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 13:47 | |
| - Lionroar schreef:
- Mirroredsound schreef:
Een tekken RPG?
Ik ben wel bezig aan een HG RPG, als dat je interesseert (': Al moet ik nog veel werken x'D Tekken, dat spel op de playstation. :') En was er niet al zo'n HG RPG? --- Ik en m'n neef zijn diehard pokémon reborn aan 't spelen. xD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 13:59 | |
| - Mirroredsound schreef:
- Lionroar schreef:
- Mirroredsound schreef:
Een tekken RPG?
Ik ben wel bezig aan een HG RPG, als dat je interesseert (': Al moet ik nog veel werken x'D Tekken, dat spel op de playstation. :') En was er niet al zo'n HG RPG? --- Ik en m'n neef zijn diehard pokémon reborn aan 't spelen. xD Ik heb toch ooit een HG forum gehad, maar die had ik gesloten omdat ik veel dingen verkeerd had gedaan en daar verandering in wilde maken. Ik ben nu al sinds maart ermee bezig, maar ja, ondertussen is er een HG forum gekomen. Maar ik ga alsnog ermee door, want ik ben er eerder mee begonnen en heb er ook heel hard aan liggen werken (: |
|
| |
Dagmar 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 14:02 | |
| |
|
| |
» Applejuice 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 14:03 | |
| Ik haat het feit dat ik hard zit te werken aan forums maar ze nooit echt actief worden, hoe hard en hoe veel ik ze ook promoot x'D |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 14:10 | |
| - Apple schreef:
- Ik haat het feit dat ik hard zit te werken aan forums maar ze nooit echt actief worden, hoe hard en hoe veel ik ze ook promoot x'D
Je bent niet de enige hoor ^^'' Er zijn maar een paar forums die ooit echt actief zullen worden en helaas is het enige wat je kunt doen.. gewoon actief blijven en proberen de site boven water te houden, te promoten en overal updates te plaatsen. Meer kun je niet doen, de mensen moeten komen en blijven ^^ Ik hoop echt dat HG actief gaat worden :/ Want ik werk er echt al zolang aan en ik vind het jammer dat in de tussentijd een ander HG forum is gemaakt want nu voel ik me een na-aper terwijl ik dat niet ben D: |
|
| |
» Applejuice 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 14:17 | |
| - Lionroar schreef:
- Apple schreef:
- Ik haat het feit dat ik hard zit te werken aan forums maar ze nooit echt actief worden, hoe hard en hoe veel ik ze ook promoot x'D
Je bent niet de enige hoor ^^'' Er zijn maar een paar forums die ooit echt actief zullen worden en helaas is het enige wat je kunt doen.. gewoon actief blijven en proberen de site boven water te houden, te promoten en overal updates te plaatsen. Meer kun je niet doen, de mensen moeten komen en blijven ^^ Ik hoop echt dat HG actief gaat worden :/ Want ik werk er echt al zolang aan en ik vind het jammer dat in de tussentijd een ander HG forum is gemaakt want nu voel ik me een na-aper terwijl ik dat niet ben D: Yeah, you're right D: Maar je een na-aper voelen moet niet, want dat ben je idd niet c: Maar ik voel me met mijn pkmn forum ook een na-apert, veel hebben een actief pokémonforum en ik niet x'D |
|
| |
pannenkoekentaart 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 14:22 | |
| - Apple schreef:
+1 Vooral als je een origineel onderwerp hebt, maar jij de enige bent die er van weet (omdat je het zelf verzonnen hebt) en je niet bepaald god bent in uitleggen |
|
| |
» Applejuice 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 14:30 | |
| Gehehe, dat ken ik ook ja x'D Maar ik heb nooit originele ideeen, eerst een inactief hondenforum, toen mijn inactieve pkmn forum. Nu ben ik weer bezig, al maanden, aan een layout maar ik heb niet ht een idee voor iets boeiends- - Ik ga dit na de vakanatie kopen, heb met mijn verjaardagsgeld genoeg:
Laatst aangepast door Apple op zo 25 aug 2013 - 14:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|