We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 23:01
Strawberry@ Bedankt voor je stem. Applejuice@ Awwhh, wat rottig voor je. Hopelijk komt het weer goed! Darkfire@ Ik ben wat met PS gaan spelen, misschien vind je het wat. Littekens zijn niet mijn sterkste punt trouwens.
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
CAT'S PROFILE Age: 95 moons of my dark and cold life. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 23:14
Acidkit schreef:
Strawberry@ Bedankt voor je stem. Applejuice@ Awwhh, wat rottig voor je. Hopelijk komt het weer goed! Darkfire@ Ik ben wat met PS gaan spelen, misschien vind je het wat. Littekens zijn niet mijn sterkste punt trouwens.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 aug 2013 - 0:25
grrr half september ik ook niet ;D
' "Papa!" Riep ze zoetjes uit en duwde haar calico hoofdje tegen zijn poot. "Mama is heel boos op Battlekit. Ze zegt dat ze niet meer voor hem wil zorgen omdat hij een stomme stofbal is die haar regels negeert. Ik moest dat aan Opa Stormstar doorgeven wil jij met mij mee gaan naar opa Stormstar of oma Mousefur?"'