Algemene Onzin Topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:09

Oh please kill me now ;_; Ik wil heel graag RPG'en, HG-style. Maar ik moet eerst al die verschrikkelijke uitleg schrijven en daar heb ik dus echt een hekel aan D:
Waarom kan ik niet gewoon de engelse wikipedia pakken, daar komt meer logica uit dan bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:10

Lionroar schreef:
Oh please kill me now ;_; Ik wil heel graag RPG'en, HG-style. Maar ik moet eerst al die verschrikkelijke uitleg schrijven en daar heb ik dus echt een hekel aan D:
Waarom kan ik niet gewoon de engelse wikipedia pakken, daar komt meer logica uit dan bij mij.
je kan ook google vertalen gebruiken (maar ja, daar zit ook niet al te veel logica in)
Hiddenflower
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 2v36gk0
Esmee
232
Actief
Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:12

@Hanna, dankje c:

Nouja, ik ga niet alweer stoppen als het verhaal net spannend wordt. Het probleem is alleen dat als niemand het leest, ook niemand weet dát het spannend wordt
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:14

Owlkit schreef:
Lionroar schreef:
je kan ook google vertalen gebruiken (maar ja, daar zit ook niet al te veel logica in)
Die zinnen die daar uitkomen kloppen totaal niet (:
En ik wil alles wel vertalen, maar het is zo lastig en moeilijk ..
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:17

Hiddenflower schreef:
@Hanna, dankje c:

Nouja, ik ga niet alweer stoppen als het verhaal net spannend wordt. Het probleem is alleen dat als niemand het leest, ook niemand weet dát het spannend wordt
Gewoon doorgaan, uiteindelijk zijn er wel wat mensen die het lezen. Al kan je er maar één iemand blij mee maken, t is één iemand. Ik ga ook verder met mijn fanfic, na een pauze die de hele vakantie heeft geduurd. Gewoon omdat er wel een paar mensen waren die t wel lazen en omdat ik het zelf leuk vind.
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:19

Hiddenflower schreef:
@Hanna, dankje c:

elk verhaal word uitijndelijk spanndend, tenzij je he over die vreselijke filosofise (spel ik het goed?) boeken van mijn vader hebt XD
Minnowleaf
Member
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:23

Know that feeling that you want to do a lot of stuff, but when you start doing it you're like "Naahhh"
Mysterymind
Member
MRS. Meap
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mysterymind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:24

Minnowleaf schreef:
Know that feeling that you want to do a lot of stuff, but when you start doing it you're like "Naahhh"
yep D:
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:29

Minnowleaf schreef:
dat heb ik altijd tijdens de les
Hiddenflower
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 2v36gk0
Esmee
232
Actief
Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hiddenflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:33

In ieder geval schrijf ik verder, mijn opa en oma lezen het ook, en mijn opa was schrijver en die vindt het ook goed :3
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 20:49

Hiddenflower schreef:
In ieder geval schrijf ik verder, mijn opa en oma lezen het ook, en mijn opa was schrijver en die vindt het ook goed :3
wie is je opa? misschien ken ik hem (ik lees nogal veel)
Jaggedpaw
Member
Daanz
267
Actief

CAT'S PROFILE
Jaggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 21:16

Kheb niet stegen Austin ofs maarkmoet toegeven dat t toch wel een geniale parody is (x
Goldenshadow
Member
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 22:01

aloa mensies
James
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 22:07

Hallo Lein (:
Dustheart
Member
» Quinty «3 «
71
Actief

CAT'S PROFILE
Dustheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 22:09

Minnowleaf schreef:
Every goddamn time x'd

Goed, omkleden, literatuurlijst nakijken en daarna gamen totdat ik erbij in slaap val. Wat niet lang zal zijn, want ik ben kapot moe ;w;
's Avonds bijles is een hel ;w;
Goldenshadow
Member
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 22:12

vikkieee<33
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 22:23

Terug uit Frankrijk en nu weer wennen aan de kou + een langzame computer xD
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 22:43

Welkom terug!
Dakota
Member
Nαтαѕנα
65
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dakota
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 22:44

Fijn om te weten dat ik nu een pijnlijk klein bultje op m'n neus heb >.>
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 23:12

Nieuwe Lightning Returns trailer feels. Oh god FEEELS.
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Tumblr_mrvg8jBbym1sroo8go3_250

*curlsupinacorneranddies*
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: