Algemene Onzin Topic - Pagina 9

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende
Silverthorn
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 9 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:05

Oh, die zag ik gisteren ook ja. Zo leuk! ^^ Ik kreeg spontaan zin om een kitten aan te maken, maar ik heb mezelf in weten te houden, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:08

Sorry voor de foutjes in de kat ofz, is lang geleden dat ik nog getekend heb^^
Whispersong:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:09

Ooit zag ik hier een uitleg staan van wat RPG is. Weet iemand nog waar hij stond?
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:10

Mysterymind
Member
MRS. Meap
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mysterymind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:11

Applefrost schreef:
Sorry voor de foutjes in de kat ofz, is lang geleden dat ik nog getekend heb^^
Whispersong:
I ♥ it <3333

Heet erg bedankt ^^ *gaat 'm in Whispers OS zetten*
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:13

Graag gedaan hoor! ^^
Er was even vertraging, moest met de honden buiten C:
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:16

Mooi Chi ;u;
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:17

Merci <3 Kom jij trouwens nog eens op Ebuddy :c
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:19

de kans is groot dat ik een tekentablet krijg!!!!
yay yay yay yay yay yay yay yay yay yay yay 
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:21

Kunnen rogues een groep vormen?

@Owlkit; ^.^
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:22

@Chi; Eigenlijk niet, nee ;o Soms wel op Skype? n.n
@Hanna; Oeh, chill!
@Mart; Ja, maar je moet er wel toestemming voor hebben. Volgens mij staan er nog ergens Rogue Regels n.n
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:26

@Cato, Skype heb ik niet, begreep het hele systeem niet xD -Ik zat toen nog in de ban van Msn :C-
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:28

ik moet alleen nog maar de toestemming van mijn vader hebben, waarschijnlijk gaat hij eerst een reusachtige preek houden over dat ik beter boeken of een fototoestel koop, maar als ik doorzet mag ik waarschijnlijk een tekentablet!
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:37

@Chi; Oh ja snap ik. Ik vind het zelf ook niet heel chill eigenlijk (a) zal kijken of ik weer wat vaker op ebuddy kan komen, want eigenlijk is dat gewoon chiller x'D

Maar ik ga even mijn buikspieroefeningen doen xD en douchen c: dada xo n.n (drie smileys in één zin, nice xD)
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:44

de irritante vragen die mijn moeder mij heel de tijd steld:
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:55

Er zijn ook goedkopere hè? Ik heb bijvoorbeeld de oudere versie van deze, ook op bol.com besteld. Heb hem al zo'n drie jaar en doet het nog steeds top n.n

En nu ga ik echt, doegg :'D
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 22:05

https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/2uifcow.png

Diehard bezig met mijn eigen website te revampen. Dit is toch wel even wat anders dan een sheet.
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 22:13

uch, ik krijg voortdurend e-mails van een irritant joch op school dat mij heel de tijd om tekenles vraagd   angry
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 22:19

Aw, daar zou je toch vereerd om moeten zijn? Ik bedoel: als iemand mij om tekenles zou vragen zou ik dat echt wel als een groot compliment zien ^^" Maar ik ken die jongen verder niet... ;p
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 22:22

Silverthorn schreef:
Aw, daar zou je toch vereerd om moeten zijn? Ik bedoel: als iemand mij om tekenles zou vragen zou ik dat echt wel als een groot compliment zien ^^" Maar ik ken die jongen verder niet... ;p
Okay, maar ik heb hem al tachtig keer gezegd dat als je goed wil kunnen tekenen, je veel moet oefenen en niet precies nadoen wat ik doe, maar hij is nogal koppig...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: