Hmpf [Spt//Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Hmpf [Spt//Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightspark
StarClan
Hmpf [Spt//Open] DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Hmpf [Spt//Open]   Hmpf [Spt//Open] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 17:09

Nightspark staarde om zich heen, geen enkele kat had interesse in hem gehad toen hij het kamp weer binnen was gelopen. Hij wist dat hij vanavond de wacht moest houden en wilde daarvoor nog zijn nest in orde gemaakt hebben. Misschien was het niet zijn slimste zet geweest toen hij weg was gerend bij Ashdrizzle en Snowynight. Het was een opwelling geweest die hij de laatste tijd steeds vaker had gekregen, zijn koppigheid zat zijn ware gevoelens in de weg en dat botste te vaak, veel te vaak. Nu droop Nightspark af naar de Warriors Den, waar hij rustig begon met het maken van zijn nieuwe nest. Hij had wat nieuw mos neer gelegd en wat andere zachte dingen, waarna hij al knedend alles goed legde. Daarna slaakte de zwarte kater een zucht en plofte neer, om voor zich uit te blijven staren. Hij wist niet meer hoe hij zich moest voelen. Blij omdat hij warrior was, de typische woede vanwege Shrewstar. Maar misschien ook een beetje ... jaloezie? Nightspark wist het niet meer, hij gromde zachtjes en draaide zich om, met zijn hoofd naar de achterkant van de den, zodat hij niet kon zien wie er binnen zou komen.

|Open voor één kat|
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Hmpf [Spt//Open] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Hmpf [Spt//Open]   Hmpf [Spt//Open] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 17:13

Zwijgend zat een poes met een parelwitte vacht in het kamp voor de prooistapel, te staren naar de verschillende prooien die daar uitgestald lagen. Ze moest wat eten voordat ze een stille wacht moest houden, maar dat was wat haar verstand zei. Want eigenlijk, had ze helemaal geen trek meer. Ze zat met haar broertje, Nightspark in haar maag. Ze had dan ook nog geen nest gemaakt in de warriors den. Ze had Nightspark beloofd dat ze dat samen zouden doen, dus daarom zou ze dat ook doen ook. Maar het werd al laat en ze moest een nest hebben voordat ze op vigil ging... Met een zucht hees ze zichzelf overeind. Eerst het nest, daarna wat eten. Zwijgend stapte ze op de warriors den, alleen maar om te zien dat haar broertje daar al binnen was. In een nest... Een steek van teleurstelling ging door haar heen, maar ze zei niks. Ze ging enkel aan de slag met een eigen nest op de eerste de beste plek waar maar ruimte was. "Hallo Nightspark.." Miauwde ze, toch een beetje mat van toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Hmpf [Spt//Open] DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Hmpf [Spt//Open]   Hmpf [Spt//Open] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 17:25

De geuren van de Warrior Den waren ergens vreemd voor hem, terwijl hij wel elke geur kon koppelen aan een kat binnen de clan. Hij mistte de geur van Snowynights en voelde een steek van eenzaamheid. Hij had het goed verpest bij zijn zusje door er opeens vandoor gegaan, hij had zelfs zijn belofte gebroken om samen een nest te maken. Wat een eikel was hij toch. Nightspark zuchtte en begroef zichzelf diep in zijn nest, wat door zijn gewoel weer half uit elkaar was gevallen. "Zie je wel, je kan helemaal niets goed doen," miauwde hij zachtjes, op een kwade toon, tegen zichzelf. Hij stond op en wilde net weer aan zijn nest beginnen, toen hij de witte vacht van Snowynights opmerkte. "Hallo Nightspark.." sprak ze tegen hem, maar haar matte toon deed zijn aderen bevriezen. Zo had hij zijn zusje nooit tegen hem horen spreken. "Snowynights.." begon hij langzaam, terwijl hij zijn nest liet voor wat het was en wijfelde om naar haar toe te lopen. "Het spijt me," miauwde hij er zachtjes achteraan. Thank Starclan waren ze alleen in de Den, en kon niemand ze dus storen. "Ik had je niet zo achter mogen laten en ... Ik had me aan m'n afspraak moeten houden." Zijn oortjes zakte omlaag en hij keek naar zijn poten. "Wees alsjeblieft niet kwaad op me, Snowzel," miauwde hij vervolgens, met een lichte toon van wanhoop in zijn stem, terwijl hij haar oude bijnaam gebruikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Hmpf [Spt//Open] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Hmpf [Spt//Open]   Hmpf [Spt//Open] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 17:30

"Zie je wel, je kan helemaal niets goed doen," Hoorde ze Nightspark brommen, maar voor nu liet ze het even voor wat het was. De Nightspark die was weggelopen, kende ze niet zo goed en ze vond het niet bepaald prettig... Ze bleef dan ook ongemakkelijk stil. Ze schrok alleen wat op toen Nightspark naar haar toe kwam lopen. . "Snowynights.." begon hij langzaam, Snowynights glimlachte voorzichtig naar hem. "De nieuwe naam klinkt vreemd... niet?" Probeerde ze voorzichtig de sfeer te verlichten. Maar Nightspark voelde zich duidelijk rottig. Zwijgend luisterde Snowynights naar zijn woorden. "Het spijt me," miauwde hij er zachtjes achteraan "Ik had je niet zo achter mogen laten en ... Ik had me aan m'n afspraak moeten houden." Zijn oortjes zakte omlaag en hij keek naar zijn poten. "Wees alsjeblieft niet kwaad op me, Snowzel," Voorzichtig stapte Snowynights naar hem toe en gaf hem een lik tussen zijn oren. "Gekke haarbal... natuurlijk ben ik niet meer kwaad.." Mompelde ze zachtjes, "Maar waag het niet om je belofte nog te breken," Miauwde ze daarna, ietwat nep-dreigend. "Trouwens, ik bedacht me, mijn naam is Snowynights." Miauwde ze, waarna ze voorzichtig begon te glimlachen. Ze was allang blij dat haar broer niet meer boos was. "Snowynights, dus ik heb altijd iets van jou bij me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Hmpf [Spt//Open] DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Hmpf [Spt//Open]   Hmpf [Spt//Open] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 17:43

"Gekke haarbal... natuurlijk ben ik niet meer kwaad.." Nightspark's blauwe ogen zakte eventjes dicht toen hij de tong van Snowynights over zijn kopje voelde raspen en knorde kort. "Maar waag het niet om je belofte nog te breken," Hij grinnikte. "Nooit meer," beloofde hij haar. Hij wilde zijn zusje niet nog een keer zo teneergeslagen zien, het deed hem meer pijn dan dat goed voor hem was. Hij glimlachte en ging iets gemakkelijker zitten. Gelukkig was zijn boze bui weer overgewaaid, nu het weer goed was gekomen met Snowynights. "Trouwens, ik bedacht me, mijn naam is Snowynights." Hij keek zijn zusje vaag aan, natuurlijk wist hij wat zijn zusje's nieuwe naam was geworden. Waar doelde ze op? "Snowynights, dus ik heb altijd van jou bij me." Oh, OH. Nightspark's blauwe ogen werden groot van verbazing. "Je hebt gelijk," miauwde hij met een grijns op zijn gezicht. Maar toch keek hij eventjes naar de grond. "Ik jammer genoeg niet..." miauwde hij daarna. Hij wist niet eens waarom hij de naam Nightspark had gekregen. Een spark, een vonkje. Alsof hij niets was geweest, een klein dingetje. Maar een vonkje kon een vuur veroorzaken, dus hij kon iets groots worden! Een klein, sluw glimlachje kwam op zijn gezicht. Hij zou Shrewleap laten zien dat hij het wél waardig was om door haar getraind te worden. Ondanks dat het nu al te laat was. Hij keek Snowynights aan en keek daarna over zijn schouder naar zijn half uit elkaar gevallen nest. "Ziet er naar uit dat dat nest zijn beste tijd heeft gehad. Zullen we alsnog een plekje samen zoeken? vroeg hij aan zijn zusje, met een glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Hmpf [Spt//Open] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Hmpf [Spt//Open]   Hmpf [Spt//Open] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 18:02

"Nooit meer," Beloofde Nightspark haar en nu klaarde Snowynights compleet op met een stralende glimlach van dien. Ze keek hem met een vriendelijke blik in haar heldere ogen aan. Het was een hele opluchting voor de jonge poes dat haar broertje en zij het weer goed gemaakt hadden. Het deed haar altijd veel pijn als er iets mis was tussen haar en Nightspark. Gelukkig was dat nooit van lange duur. "Je hebt gelijk," miauwde hij met een grijns op zijn gezicht. Snowynights grijnsde vrolijk. "Zoals altijd," plaagde ze met quasi arrogantie. "Ik jammer genoeg niet..." Bracht Nightspark wat teneergeslagen uit. Snowynights legde haar oren ook wat achteruit, maar gaf hem daarna spinnend een kopje. "Dat heb jij helemaal niet nodig," Miauwde ze daarna warm, "Ik weet toch wel dat je me nooit in de steek zal laten." Beloofde ze hem. "Ziet er naar uit dat dat nest zijn beste tijd heeft gehad. Zullen we alsnog een plekje samen zoeken?" Miauwde Nightspark daarna. Snowynights grinnikte zachtjes. "Ik vind het best, zal ik je gelijk laten zien hoe je een nest moet bouwen dan maar?" Vroeg ze onschuldig met een licht plagerige ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Hmpf [Spt//Open] DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Hmpf [Spt//Open]   Hmpf [Spt//Open] Icon_minitimema 19 aug 2013 - 18:07

Er kwam een glimlach op Nightspark's gezicht toen Snowynight hem vertelde dat hij dat niet nodig had, ze wist toch wel dat hij altijd bij haar zou blijven. Hij snorde zachtjes en gaf d'r een kopje. "Altijd, dat weet je toch," snorde hij zachtjes en glimlachte. Zijn blauwe ogen richtte zich eventjes op zijn half verwoeste nest. Hij maakte in gedachten een notitie; nooit een nest maken als je kwaad bent, dat komt nooit goed. Hij grinnikte eventjes bij zijn eigen gedachtengang en het viel hem op dat de stem in zijn kop opvallend stil was de laatste tijd. Gelukkig maar. Waarschijnlijk kwam dat door de goede invloeden van zijn zusje. "Ik vind het best, zal ik je gelijk laten zien hoe je een nest moet bouwen dan maar?" Nightspark snoof, maar schoot daarna in de lach. "Is misschien wel het beste ja, want in dat nest krijg je het toch alleen maar koud," miauwde hij vrolijk. Hij schudde zijn zwarte vacht uit en ruimde de resten van zijn oude nest op. "Gaat u voort, ik zal volgen en uw voorbeeld volgen," miauwde hij statig naar zijn zusje, maar met een grijns op zn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Hmpf [Spt//Open] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Hmpf [Spt//Open]   Hmpf [Spt//Open] Icon_minitimema 19 aug 2013 - 18:36

Snowynight begon zachtjes te snorren toen haar broer haar een kopje gaf. "Altijd, dat weet je toch," Miauwde Nightspark snorrend. Zachtjes gaf Snowynight hem een kopje terug, blij met de warmte die hij haar gaf. Ondanks dat hij ietsjes veranderd was, was hij nog steeds haar broer en ze hield van hem. "Ja, dat weet ik," Snorde ze, "Dat weet ik heel erg goed." Ze sloot haar ogen eventjes, maar opende al snel weer haar ogen om zijn nest te inspecteren. "Wat heb je er eigenlijk mee gedaan?" Vroeg ze, haar kop eventjes scheef houdende. Maar al snel dacht ze er niet meer over na. Het was tijd om nesten te maken. . "Is misschien wel het beste ja, want in dat nest krijg je het toch alleen maar koud," miauwde Nightspark haar toe, zijn oude nest opruimende. Snowynight grinnikte zachtjes. "Gaat u voort, ik zal volgen en uw voorbeeld volgen," Miauwde hij vervolgens statig. Maar goed dat de den verder leeg was, want nu schoot Snowynight compleet in de lach. "Zal ik doen, mijn hoge heer pluizenbal!" Miauwde ze lachend, waarna ze handig met haar sneeuwwitte pootjes een nest in elkaar begon te werken met losliggend mos. "Je bent altijd al onhandig geweest." Miauwde ze vervolgens met een knipoog naar haar broertje en een plagerige ondertoon in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hmpf [Spt//Open]   Hmpf [Spt//Open] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hmpf [Spt//Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: