[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« di 27 aug 2013 - 8:10
Naam: Linn Motivatie: Ten eerste wil ik zeggen dat ik het heel erg jammer vindt dat Lostvoice sterft, want ik heb haar altijd wel een fantastisch karakter gevonden en een prachtige poes. Ik heb dus ook heel lang erover na moeten denken of ik me hier aan ga melden of niet. Want nu ik me hier aanmeld, breek ik een regel van mijzelf om geen nieuwe accounts meer aan te maken. Maar dit is mijn laatste kans, en ik heb door mijn regel al een paar koppels overgeslagen, maar Lostvoice en Cinderfall gaat me echt niet lukken. Ik beloof je hierbij, dat als ik gekozen word, ik zeker actief ga zijn met Wolfkit. Ik zal niet inactief met hem raken en hem goed bespelen vanaf zijn geboorte tot zijn einde -wat, laten we hopen, nog wel even duurt-. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel zin heb om wat herrie in de familie te gooien, want alle karakters zijn redelijk.. kalm of juist angstig enzovoorts. Daarom heb ik deze waaghals gemaakt, die het de familie en zijn omgeving even een stukje moeilijker gaat maken met zijn acties. Daarbij heb ik nog nooit zo'n soort karakter gespeeld en ik probeer de laatste tijd ook een beetje door mijn 'standaard karaktertypes' heen te breken, en met Wolfkits karakter moet me dat wel lukken. Ideeën: Ik heb zelf geen idee wat voor karakter Honeykit heeft, maar ik wil Wolfkit heel beschermend over haar maken. Ook in de toekomst, als ze wat ouder zijn, dat hij bijvoorbeeld haar vrienden uittest, of ze wel echt haar vrienden zijn. Extra: Ik beloof je met heel mijn hart dat ik actief met hem zal worden en dit meen ik echt serieus. Ik zal hem niet inactief laten worden, omdat ik weet hoeveel Lostvoice voor je betekend en hoe groot deze stap wel niet voor jou moet zijn. Ik zal je niet teleurstellen als ik gekozen word!
WolfkitWolfpawWolfshade
WOLFKIT
UNBORN
MALE
RIVERCLAN
KITTEN
Name: Wolfkit Former Names: None Future Names: Wolfpaw, Wolfshade Gender: Male Sexuality: Unknown Age: Unborn Birthplace: Unknown Season Born: Unknown
Rank: Kit Former Ranks: None Future Ranks: Apprentice, Warrior Clanleader: Stormstar Deputy: Mousefur Medicine cat: Nightstream Medicine cat apprentice: Otterpaw
Introducing
Wolfkit is een echte waaghals, het lijkt soms wel alsof gevaar hem aantrekt want deze kater gooit zichzelf altijd in de problemen. Als iemand hem zegt dat hij iets niet mag doen, dat een bepaalde plek verboden voor hem is et cetera, dan zal hij het juist wel doen. Dit is gewoon eigenwijsheid, hij gaat altijd tegen de wil van anderen in, wat je soms ook wel koppig kunt noemen. Deze kater kent geen grenzen, hij is enorm trots op zichzelf en zijn omgeving, heeft lak aan de autoriteit en regels en kan vaak te ver gaan. Onbewust trekt hij anderen mee het gevaar en de problemen in. Wolf heeft echter wel een enorme zwakte voor zijn zusje. Als het om haar gaat is hij enorm beschermend en vooral altijd trots op haar prestaties, hij toont dan ook nooit enige jaloezie tegenover haar. Zelf is Wolfkit een prater, hij kan de katten om hem heen makkelijk beïnvloeden, omdat zijn stem gewoon dat ene ding heeft waar katten graag naar luisteren. Wolfkit is dan ook een echte durfal en zal nooit twijfelen om zijn eigen mening te delen met de rest, hoe hard die soms ook kan zijn. Hij is erg moedig en het lijkt soms wel zo te zijn dat hij kikt op gevaarlijke situaties. Eigenschappen: Waaghals, durfal, moedig, koppig, eigenwijs, trots, beschermend, prater, slechte luisteraar, ongeduldig. Likes: Gevaar, spanning, zijn zusje Dislikes: Rust, uitslapen, vermoeidheid, verveling
Appearance
Wolfkit heeft een donkerbruine vacht met zwarte strepen en witte plekken over zijn lichaam heen lopen. Hij heeft een helderblauwe kleur ogen, roze neusje en roze pootkussens. Wolfkit is al redelijk groot en groeit sneller dan een normale kitten. Ook bouwt hij, in de loop der tijd, stevige spieren op. Wolfkit heeft grote, lange poten die erg stevig zijn en zijn pootkussens kunnen goed tegen een harde ondergrond. Hij heeft een halflange en pluizige vacht.
~ Unsure ~ Avoidance, fear ~ Unhappiness, sad feelings
~ Respect ~ Deep trust
~ Aqquaintance, loose friend ~ Friend
~ Good friend ~ Close friend, best friend ~ Feels like family
~ Attraction ~ Crush
~ Love
~ Boyfriend or Girlfriend ~ Mate
~ Family Mentor or Apprentice
Relationships
Riverclan || ● Empty
Thunderclan || ● Empty
Windclan || ● Empty
Shadowclan || ● Empty
Bloodclan || ● Empty
Rogues || ● Empty
Kittypets || ● Empty
Starclan || ● Empty
Dark Forest || ● Empty
Voorbeeldpost Kitten:
>> Het was hem opgevallen dat de wat oudere katten vaak het kamp uitgingen en vervolgens weer terugkwamen met prooi in hun mond, of samen met andere katten terugkwamen. Hij had enkele woorden opgevangen, van een patrouille tot hoe de jacht ging. Dat Bladkaal weer streng was en alles. Maar het enige wat hem eigenlijk interesseerde was die uitgang. Die oh zo beruchte uitgang. Zijn moeder had hem verteld dat hij niet uit het kamp mocht, maar wat waren de grenzen van het kamp eigenlijk? Niemand die dat hem verteld had! Ja, natuurlijk was het duidelijk wat deze grenzen waren, maar hij kon het toch gewoon als excuus zeggen? Niemand die hem daarin zou veroordelen, toch? Zijn helderblauwe ogen keken strak naar de uitgang. ”Ik ga het gewoon doen.” Dacht hij, waarna hij opstond en in een omweg langs de rand van het kamp richting de uitgang liep. Hij wierp één laatste blik op het kamp, om te checken of er iemand naar hem keek, en glipte toen door de uitgang naar de buitenwereld. Hij werd meteen overdonderd door alles om hem heen. Het zag er allemaal zo schitterend uit. ”Veel beter dan het kamp,” Merkte hij op, waarna hij achter zich keek of iemand hem zou volgen. Toen hij geen enkele kat achter hem zag, begon hij te rennen. Natuurlijk duurde dat niet lang, want een jonge kitten kan natuurlijk geen grote afstanden nemen. Hij zette zijn poot op het ijs en hoorde het kraken. Geschrokken schoot hij achteruit, waarna hij zijn ogen vernauwde. Wat was dat? Hij zette zijn poot nogmaals op het ijs, weer dat ene gekraak. ”Ik wed dat ik hier makkelijk overheen kom,” Het was alsof hij een spelletje met zichzelf speelde, alsof een vriend hem uitdaagde om erover heen te rennen. De kater dacht niet lang na en sprong het ijs op, weer kraakte het. Hij begon te rennen, zo snel als een kitten van zijn leeftijd kon. Achter hem verschenen scheurtjes in het ijs, maar het waren geen gevaarlijke scheuren waar hij meteen doorheen zou zakken. Eindelijk bereikte hij de overkant en hijgend plofte hij in de ijskoude sneeuw. Gelukkig had hij een lange, pluizige vacht dat een groot deel van de kou buiten liet. Hij hief zijn hoofd op toen hij voetstappen hoorde. Zijn ogen werden groot toen hij een paar katten, druk pratend, langs de rivier zag lopen. Zo snel als hij kon gooide hij zich achter een van de rotsen. Hij hoorde het geluid afsterven en keek om het hoekje. Betrapt.
Setje:
Laatst aangepast door Lionroar op wo 4 sep 2013 - 17:38; in totaal 4 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« vr 30 aug 2013 - 17:06
Merci voor alle aanmeldingen peepz <3
Denk er wel aan dat dit een lastig besluit voor mij is geweest en dat ik niet zomaar de eerste de beste kies, maak dus een mooie aanmelding om aandacht te trekken ofzo 8D xD
Geckokit
Member
11 Actief
Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« zo 1 sep 2013 - 16:27
Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« zo 1 sep 2013 - 17:36
Door Lostfall's kalme natuur is hij erg goed met conflicten oplossen op een humane manier. Hij heeft een engelengeduld met elke kat en zal nooit bedoeld iemand pijn doen. Hij is een beetje een grote teddybeer die een enorme angst heeft voor water en harde geluiden. Als hij boos word op héle zeldzame momenten dan is hij ook echt goed kwaad en dan moet je maar eens naar jezelf kijken wat je hebt gedaan. Door zijn grote afmeting kent hij zijn eigen kracht niet. Als hij volwassen is zal hij hier veel problemen mee krijgen omdat hij jonge of zwakke katten soms per ongeluk pijn kan doen.
Naam: Lostfall Geslacht: Kater Genetica: Evenbeeld van Cinderfall met de blauwe ogen van zijn moeder Bouw: Groot, pluizig, gespierd. Overtuiging: Goed Stem:Click! Todd Lowe // Blonde dude // Terry Bellefleur Status: Levend Motivatie: Het is Lost x Cinder. Stiekem was ik de hardste shipper en toen ik dit topic las pinkte ik een traantje weg. Cinder was geweldig om mee te RPG'en en Lost was de geweldigste partner. Jij ook, RPG partner! (: Dus toen wilde ik al heel lang mijn eigen kat, opnieuw, gebruiken voor een kit. Hoe meer passender dan Lost x Cinder? Hij draagt de shippings naam en hun genen. Vanaf kits af aan speel ik altijd lekkerder. *Wijst naar Honey en naar Upload* Jep, je weet denk ik mijn motivatie wel <3
Kit setje!:
Laatst aangepast door Honeyspots op ma 30 sep 2013 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 14 sep 2013 - 20:05
Mensen, jullie maken het me echt niet makkelijk hè ;w;
Well, ik heb uiteindelijk toch een keuze moeten maken, hoe erg ik het ook vind om mensen te moeten teleurstellen.
Alsjeblieft, wees niet kwaad op mij als je niet gekozen bent, ik had het liefst iedereen willen kiezen, maar dat ging nou eenmaal niet. Wel heb ik er voor gekozen om twee kittens te kiezen, zodat er toch iets meer fun binnen het nestje kan ontstaan xD [Did that sounds wrong? Yes, yes, it did .w.]
Uiteindelijk is mijn keuze uit gegaan naar Linn met Wolfkit en Lianne met Lostkit. Tevens zal Duskcloud de pleegmoeder worden, wat niet zo verwonderlijk is omdat het de enige aanmelding was >>
Honeykit zal hierbij twee broertjes krijgen, om het kater gebrek in hun nestjes een beetje op te vullen en omdat de karakters het beste klikte met die van Honeykit. Hierop kan ik tevens ook weer verder spelen~
Mensen, hatelijk bedankt voor jullie aanmeldingen. I really do love you, I just couldn't choose you all D: