[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Geckokit
Member
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
11
Actief
Geckokit
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 16:39

Nee, laat maar. Ik laat hem x'D
Maar kan hij deze kleur zijn *ava* of is de vorige kleur beter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 16:43

Ik ben bang dat deze kleur lastig is. Omdat Lostvoice zelf alleen wit en donkerbruin/zwart in haar genen heeft zitten en Cinderfall ook.

Het zou eventueel een recessief gen kunnen zijn *gaat in genetica praten* Ik moet het even met Lianne [Cinderfall] overleggen Wink


EDIT: Omdat er in beide families geen rode kleuren voor komen, is het lastig om een rode kitten te krijgen. Sorry~ Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 17:36

Door Lostfall's kalme natuur is hij erg goed met conflicten oplossen op een humane manier. Hij heeft een engelengeduld met elke kat en zal nooit bedoeld iemand pijn doen. Hij is een beetje een grote teddybeer die een enorme angst heeft voor water en harde geluiden. Als hij boos word op héle zeldzame momenten dan is hij ook echt goed kwaad en dan moet je maar eens naar jezelf kijken wat je hebt gedaan. Door zijn grote afmeting kent hij zijn eigen kracht niet. Als hij volwassen is zal hij hier veel problemen mee krijgen omdat hij jonge of zwakke katten soms per ongeluk pijn kan doen.  [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 X1g2m0Naam: Lostfall
Geslacht: Kater
Genetica: Evenbeeld van Cinderfall met de blauwe ogen van zijn moeder
Bouw: Groot, pluizig, gespierd.
Overtuiging: Goed
Stem:Click! Todd Lowe // Blonde dude // Terry Bellefleur
Status: Levend
Motivatie: Het is Lost x Cinder. Stiekem was ik de hardste shipper en toen ik dit topic las pinkte ik een traantje weg. Cinder was geweldig om mee te RPG'en en Lost was de geweldigste partner. Jij ook, RPG partner! (: Dus toen wilde ik al heel lang mijn eigen kat, opnieuw, gebruiken voor een kit. Hoe meer passender dan Lost x Cinder? Hij draagt de shippings naam en hun genen. Vanaf kits af aan speel ik altijd lekkerder. *Wijst naar Honey en naar Upload* Jep, je weet denk ik mijn motivatie wel <3
Kit setje!:


Laatst aangepast door Honeyspots op ma 30 sep 2013 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Apple
Member
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
» Applejuice
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 2,5 year
Gender:
Rank:
Apple
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 15:15

Little bump, oeps x'D
Ik hou dan wel gewoon het oude setje ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 13:15

Nog iemand die zich wilt aanmelden voor de kitten? Anders ga ik in de loop van de avond de kitten kiezen.

Je kan je nog aanmelden voor de pleegmoeder!
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteberry
Member
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whiteberry
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 13:18

Ik heb me her-bedacht en meld bij deze Silverkit -wish weer aan. (:
Sorry voor het ongemak!
Terug naar boven Ga naar beneden
Saxon
Deceased
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 20:05

Mensen, jullie maken het me echt niet makkelijk hè ;w;

Well, ik heb uiteindelijk toch een keuze moeten maken, hoe erg ik het ook vind om mensen te moeten teleurstellen.

Alsjeblieft, wees niet kwaad op mij als je niet gekozen bent, ik had het liefst iedereen willen kiezen, maar dat ging nou eenmaal niet. Wel heb ik er voor gekozen om twee kittens te kiezen, zodat er toch iets meer fun binnen het nestje kan ontstaan xD [Did that sounds wrong? Yes, yes, it did .w.]

Uiteindelijk is mijn keuze uit gegaan naar Linn met Wolfkit en Lianne met Lostkit. Tevens zal Duskcloud de pleegmoeder worden, wat niet zo verwonderlijk is omdat het de enige aanmelding was >>

Honeykit zal hierbij twee broertjes krijgen, om het kater gebrek in hun nestjes een beetje op te vullen en omdat de karakters het beste klikte met die van Honeykit. Hierop kan ik tevens ook weer verder spelen~

Mensen, hatelijk bedankt voor jullie aanmeldingen. I really do love you, I just couldn't choose you all D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Apple
Member
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
» Applejuice
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 2,5 year
Gender:
Rank:
Apple
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 20:08

Jammer dat Gecko niet gekozen is, maar hartelijk gefeliciteerd Linn en Lianne ^-^
Ik ga dit nestje zeker stalken ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 20:27

Gefeliciteerd <3
You guys deserved it. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 20:28

Jammer but Gefelicitialiceert ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 20:41

Gefeliciteerd both :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 21:22

Gefeliciteerd voor de anderen die gekozen zijn xD

Kheb echt veel zin om met Dusk te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 21:45

Ik ben je nu echt zo dankbaar Q <'3 Echt heel jammer voor de rest, jullie aanmeldingen waren allemaal echt heel mooi <'3 En gefeliciteerd Lianne^^''

Ik zal Wolfkit zo snel mogelijk aanmaken en post-klaar maken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Badgerpaw'
Member
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 DPKsfdL
Hear me roar
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Badgerpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 21:58

Zó erg bedankt, Q. ;u;
Je weet niet hoe blij ik hier mee ben, zo kan Cinder toch nog voortleven <3

[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Tumblr_ms9dlgHXOa1ru4r39o2_250
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«   [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night«
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: