| [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« | |
|
|
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« zo 1 sep 2013 - 16:39 | |
| Nee, laat maar. Ik laat hem x'D Maar kan hij deze kleur zijn *ava* of is de vorige kleur beter? |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« zo 1 sep 2013 - 16:43 | |
| Ik ben bang dat deze kleur lastig is. Omdat Lostvoice zelf alleen wit en donkerbruin/zwart in haar genen heeft zitten en Cinderfall ook. Het zou eventueel een recessief gen kunnen zijn *gaat in genetica praten* Ik moet het even met Lianne [Cinderfall] overleggen EDIT: Omdat er in beide families geen rode kleuren voor komen, is het lastig om een rode kitten te krijgen. Sorry~ |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
» Applejuice 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 7 sep 2013 - 15:15 | |
| Little bump, oeps x'D Ik hou dan wel gewoon het oude setje ;D |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« zo 8 sep 2013 - 13:15 | |
| Nog iemand die zich wilt aanmelden voor de kitten? Anders ga ik in de loop van de avond de kitten kiezen.
Je kan je nog aanmelden voor de pleegmoeder! |
|
| |
91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« zo 8 sep 2013 - 13:18 | |
| Ik heb me her-bedacht en meld bij deze Silverkit -wish weer aan. (: Sorry voor het ongemak! |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 14 sep 2013 - 20:05 | |
| Mensen, jullie maken het me echt niet makkelijk hè ;w;
Well, ik heb uiteindelijk toch een keuze moeten maken, hoe erg ik het ook vind om mensen te moeten teleurstellen.
Alsjeblieft, wees niet kwaad op mij als je niet gekozen bent, ik had het liefst iedereen willen kiezen, maar dat ging nou eenmaal niet. Wel heb ik er voor gekozen om twee kittens te kiezen, zodat er toch iets meer fun binnen het nestje kan ontstaan xD [Did that sounds wrong? Yes, yes, it did .w.]
Uiteindelijk is mijn keuze uit gegaan naar Linn met Wolfkit en Lianne met Lostkit. Tevens zal Duskcloud de pleegmoeder worden, wat niet zo verwonderlijk is omdat het de enige aanmelding was >>
Honeykit zal hierbij twee broertjes krijgen, om het kater gebrek in hun nestjes een beetje op te vullen en omdat de karakters het beste klikte met die van Honeykit. Hierop kan ik tevens ook weer verder spelen~
Mensen, hatelijk bedankt voor jullie aanmeldingen. I really do love you, I just couldn't choose you all D: |
|
| |
» Applejuice 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 14 sep 2013 - 20:08 | |
| Jammer dat Gecko niet gekozen is, maar hartelijk gefeliciteerd Linn en Lianne ^-^ Ik ga dit nestje zeker stalken ^-^
|
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 14 sep 2013 - 20:27 | |
| Gefeliciteerd <3 You guys deserved it. (: |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 14 sep 2013 - 20:28 | |
| Jammer but Gefelicitialiceert ;D |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 14 sep 2013 - 20:41 | |
| |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 14 sep 2013 - 21:22 | |
| Gefeliciteerd voor de anderen die gekozen zijn xD
Kheb echt veel zin om met Dusk te posten. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 14 sep 2013 - 21:45 | |
| Ik ben je nu echt zo dankbaar Q <'3 Echt heel jammer voor de rest, jullie aanmeldingen waren allemaal echt heel mooi <'3 En gefeliciteerd Lianne^^''
Ik zal Wolfkit zo snel mogelijk aanmaken en post-klaar maken (: |
|
| |
Hear me roar 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« za 14 sep 2013 - 21:58 | |
| Zó erg bedankt, Q. ;u; Je weet niet hoe blij ik hier mee ben, zo kan Cinder toch nog voortleven <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] »A Lost Voice in a Stormy Night« | |
| |
|
| |
|