Algemene Onzin Topic - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende
Ducklingkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 DPKsfdL
Loïs
105
Actief

CAT'S PROFILE
Ducklingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 16:35

Bedankt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 16:35

misschien moet ik maar gewoon stoppen met WC, ik RP bijna nooit meer en meestal als ik een post weet te schrijven, is er bijna nooit genoeg inspi om te reageren als er op gereageerd is Sad
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 16:39

Dogdance schreef:
Ziet er goed uit~!^-^

Over aangeboden acc gesproken..:'D
https://www.warriorcatsnl.com/t12690-ag-we-keep-trying

Tja nu je er toch over bezig bent x'D https://www.warriorcatsnl.com/t12251-when-the-light-is-gone-leads-them-the-right-direction-ag
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 16:54

:c
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:18

Camomile is helemaal verpest, haar karakter en al. Ik weet echt niet wat ik met haar moet. :c Iemand die dit Windclankatje zou willen als ik haar weggeef?
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:27

Marieke@ Je hoeft toch niet perse te RPG'en als je daar geen zin in hebt? In het Off-game gedeelte ben je gezellig iig. ^-^

Camomilepelt@ Waarom is ze verpest dan?
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:27

Ik moet actief worden met mn andere accounts >.<
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:38

Dogdance schreef:
Marieke@ Je hoeft toch niet perse te RPG'en als je daar geen zin in hebt? In het Off-game gedeelte ben je gezellig iig. ^-^

Ik heb haar gewoon zelf verpest dat ik niet meer met haar wil Rpg'en en het voelt alsof niemand haar nog wil gewoon om wie ze is. Het voelt gewoon slecht aan wanneer ik met haar inlog D=

Daim snoepjes zijn de beste uitvinding, Sweden <3
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:50

Lightkit schreef:
@Sara, Rowan kan niet buiten t kamp en zeker niet naar zo ver als de sunningrocks

Ohw, oke. Dan maken we een topicje in het kamp. Begin jij of ik?
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:51

Dogdance schreef:

maar waarom zit ik dan op een RPG forum als ik niet RPG?
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:55

Ik heb ook tijden hier rond gebrowsed zonder te rpg'en xD Ik kom echt niet aan die 4000 posts op Strawberry omdat ik zo fanatiek met haar RPG, alles behalve zelfs. Ik ben hier vooral voor de leuke mensen. ^^ Dat RPG'en komt vanzelf wel weer een keer wanneer je een goed idee krijgt. Smile
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:56

:c
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:58

I totally agree with Babs here ^^ Marieke je moet echt niet gaan want je bent een aardig persoon en OOC ben je echt heel erg gezellig. Ik wil je hier echt niet missen ^^
--
Ik ben bezig met uitleg voor HG, zou iemand, als ik klaar ben hiermee, deze uitleg door willen lezen en mij kunnen melden of er enige spellingfouten/onduidelijke dingen instaan? Ik heb sowieso meerdere mensen nodig hiervoor x'D Ja, ik ben redelijk onzeker over mezelf als het gaat om uitleg schrijven, vooral met zo'n onderwerp.
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 17:59

Ik vraag me af waarom ik alleen met katten goed kan RPGen...
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 18:01

Hahaha xD Vraag dat dan ook maar aan mij, want dat is hier idem dito. Ik denk dat dat gewoon is wat je gewend bent^-^

Linn@ Stuur maar op, ik ga wel grammar nazi'en xD
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 18:04

Ach, soms vraag ik me af hoe ik aan zoveel posts kom bij mijn accounts. Dan heb ik altijd de rede dat ik meestal maar 1 account heb waar ik OOC mee post xD -Lionroar is nu mijn slachtoffer zegmaar- en.. Lionroar heeft ook al veel posts bij het accepteren dus (':
Babs: Bedankt ~ Ik heb het sowieso al in Word getypt, maar.. soms vertaal ik bepaalde dingen en zet ze in een best wel rare zin xD Dus ik ben bang dat het niet te begrijpen is ;D
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 18:08

ugh... Ik heb te veel onoriginele ideeën voor forums :c
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 18:19

Nog een onderwerp en dan is de uitleg voor de Spelen zelf klaar :/
Zijn er nog meer mensen die het willen lezen en mij willen helpen onduidelijkheden te vinden en alles?
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 18:26

Ik wil het wel lezen.
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimema 12 aug 2013 - 18:35

Babs&Sara: Uitleg is verstuurd (: Ik weet dat het lang is, maar ik hoop dat het een beetje te lezen is.
--
Nog meer mensen die ik de uitleg kan doorsturen?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: