| [gevonden] crush/beste vriend | |
|
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: [gevonden] crush/beste vriend zo 11 aug 2013 - 22:03 | |
| Ik accepteer geen aanmeldingen meer! Ik maak nogal veel topics aan bij de adoptions. Maar dat is omdat ik net terug ben en Nightpaw toch wel klaar wil krijgen. Karakter uitgewerkt. Een goed beeld van wat haar later te wachten staat. Ze moet bepaalde banden hebben etc. Maar ik zoek dus een crush/beste (mannelijke) vriend aangezien de vriendschaps aanmeldingen bijna alleen van poezen zijn. Ook zoek ik haar partner. Maar ik ga gewoon een beetje rondspelen met katten van buiten de clan. En ik doe dat hier niet omdat het niet mag :)Als je intresse hebt om partner te zijn mag je gerust een Pb sturen. Ik hoop dat het gaat lukken want ik ben altijd wel in voor wat drama (+ Een van mijn katten moet eens wat liefde in het leven krijgen en het verhaal vind ik wel tof) Nou.. Op naar het verhaal- X:
A love story about Day and Night Nightbreeze is 13 moons en krijgt een crush van binnen de clan. Ze heeft helemaal niks door. In die tijd leert ze jaloezie kennen. Al die gelukkige stelletjes met hun lieve kits. Ze heeft kits altijd al leuk gevonden, maar nu krijgt ze nog meer behoefte in die kleine pluizenbolletjes. Maar dan van haar. Ook wil ze haar liefde met iemand delen. En op een andere manier dan vriendschap. Ze word ouder en is 15 moons als ze verliefd word op een kat buiten de clan. Haar liefde lijkt beantwoord. Ze is 17 moons als ze heel dik is. Nightbreeze komt er achter dat ze in verwachting is van kittens. Ze is heel trots en blij, maar ook bang voor de gevolgen. Alle katten willen natuurlijk weten wie de vader is. Night doet alsof ze het nog een tijdje geheim wil houden. In de tussentijd smeekt ze de kater met wie ze de beste band heeft te doen alsof hij de vader is. Die vriend is haar crush. En hij stemt er mee in. Het doet hem erg pijn om zijn liefje kittens van een ander te zien dragen. Het doet hem nog meer pijn om te weten dat ze nooit van hem te houden en dat ze al die tijd moeten doen alsof ze een stelletje zijn. Het maakt hem langzaam kapot. Als de kits 2 moons zijn houd hij het niet meer en barst hij los. Hij vertelt alles. Nightbreeze heeft enorm veel spijt dat ze het niet had gezien. De twee vrienden gaan minder met elkaar om. Night wil wel. Maar haar vriend kan het niet aan, en dat weet ze. Als de kittens 4 moons zijn besluit Nightbreeze de kittens aan hun echt vader voor te stellen. Als ze terug komt word ze opgewacht. Een groot deel van de clan is haar aan het zoeken en haar vriend (van wie ze nog steeds denken dat hij haar partner is) gaat figuurlijk dood van ongerustheid. De kittens kunnen hun vader pas weer zien als ze apprentice zijn. In die tijd kan Nightbreeze maar twee keer naar hem toe. Een keer met de grote vergadering en een keer als ze er op staat om alleen te gaan jagen. Als Night 24 moons is sterft haar crush. Ze verwerkt het heel langzaam. Haar kits en partner helpen haar er weer boven op. Maar het blijft aan haar knagen. Wat er verder gebeurt zien we dan wel. Dit is toch al een heel stuk.
Ik hoop dat jullie ondertussen niet zijn afgehaakt. Maar als je intresse hebt in de crush-rol dan heb ik een lijstje: - Code:
-
[b]Naam: [/b] [b]Leeftijd:[/b] (op dit moment. Moet wel ongeveer even oud zijn als Nightpaw) [b]Karakter:[/b] [b]Foto:[/b] [b]Waarom heb je interesse?:[/b] [b]Extra: [/b] Zo als ik al eerder zij kun je je niet echt aanmelden als partner. Er zijn maar twee eisen: Hij moet van een andere clan zijn en hij mag niet zwart zijn. (Het zou leuk zijn als hij totaal anders zou zijn dan Night, dat hoeft niet.) Maar als het je wat lijkt kun je een pb sturen en spelen we wat topics. Ik zeg het je als hij me wat zou lijken. lol. dit is véél te veel. Als er niemand reageert maak ik hem wat korter XD
Laatst aangepast door Nightpaw' op wo 28 aug 2013 - 20:07; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend di 13 aug 2013 - 20:17 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend do 15 aug 2013 - 9:33 | |
| |
|
| |
Sarah 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend do 15 aug 2013 - 12:41 | |
| Naam: Lightningpaw Leeftijd: 10 moons Karakter: Een kater vol energie, altijd vrolijk en nooit moe. Hij kan soms vervelend zijn, maar meestal heeft hij dat niet door. Een slechte grappenmaker, maar ook niet echt serieus. Foto: Waarom heb je interesse?: Nightpaw is een leuk karakter, en ik probeer Lightningpaw actief te krijgen xD Verder is dit het enige account van mij dat er geschikt voor is :'D Extra: Euh.. Ik heb nog nooit echt een verhaallijn gedaan :3 |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend do 15 aug 2013 - 14:12 | |
| Jeej Hij staat bij mijn denkbeeldige lijstje. |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend ma 19 aug 2013 - 10:43 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend vr 23 aug 2013 - 16:35 | |
| kom op nou.. |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend vr 23 aug 2013 - 19:48 | |
| volgens mij ga je er niet veel meer vinden.. :3 |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend vr 23 aug 2013 - 21:53 | |
| Ik ben bang van niet nee.. D:
Kun je mss reageren bij Cotc? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend ma 26 aug 2013 - 14:45 | |
| Morgen kies ik
Als er dan aanmeldingen komen. Anders word jij 'm Saar ^^ |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend di 27 aug 2013 - 21:41 | |
| Ik heb ondertussen een nieuwe Crush aanmelding via pb gekregen. Ik stel voor om met allebei (apart dan) een topicje te doen. Dan kies ik vanuit dat topic. Zorg dus dat je een goed topic aanmaakt Het is de bedoeling dat jullie het topic aanmaken en de link naar mij sturen. Dan kun je een makkelijke omgeving voor jezelf kiezen etc. En ik heb geen tijd om een topic aan te maken XD Ik stuur jullie ook even een pb met dit, zodat jullie het zeker lezen. |
|
| |
Sarah 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend wo 28 aug 2013 - 17:06 | |
| Ok, begrepen, nog een klein vraagje: (of eigenlijk 2 vraagjes) Wie is de andere kandidaat? (puur nieuwsgierig xD) Speelt Nightpaw er ook in mee? |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend wo 28 aug 2013 - 17:11 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend wo 28 aug 2013 - 18:34 | |
| - Lightningpaw* schreef:
- Ok, begrepen, nog een klein vraagje: (of eigenlijk 2 vraagjes)
Wie is de andere kandidaat? (puur nieuwsgierig xD) Speelt Nightpaw er ook in mee? Speckle is dus de 2e. En tuurlijk speelt Night er in mee ^^ Het is de bedoeling dat je zelf een topic aanmaakt, dat ik daar in reageer en de ander er uit blijft. Met die hoe ik een ander privé topic |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend wo 28 aug 2013 - 19:03 | |
| |
|
| |
Sarah 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend wo 28 aug 2013 - 19:12 | |
| |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend wo 28 aug 2013 - 19:17 | |
| - Nightpaw' schreef:
- Lightningpaw* schreef:
- Ok, begrepen, nog een klein vraagje: (of eigenlijk 2 vraagjes)
Wie is de andere kandidaat? (puur nieuwsgierig xD) Speelt Nightpaw er ook in mee? Speckle is dus de 2e. En tuurlijk speelt Night er in mee ^^
Het is de bedoeling dat je zelf een topic aanmaakt, dat ik daar in reageer en de ander er uit blijft. Met die hoe ik een ander privé topic En Acorn dan? Hij is toch nog een 3e? ;'3 |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend wo 28 aug 2013 - 20:06 | |
| Die heeft zich aangemeld als partner XD Dit gaat over de crush. Ik heb btw wel zin in nog een topic met Acornpaw^^
Maar het blijkt dus dat die ander een aanmelding was voor partner. Dus Sara. Je hebt de rol! |
|
| |
Sarah 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend wo 28 aug 2013 - 20:13 | |
| Jeej ^^ (btw, het is Sarah met een h ) Reageer je ook is in het topic? :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [gevonden] crush/beste vriend | |
| |
|
| |