My search [GZ] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 My search [GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Chico
Member
My search [GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: My search [GZ]   My search [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 11:35

Hee! Misschien kan Hate wel in het topic van ons Nala? Dan is Hate ook meteen de vijand van Chico
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala
Member
My search [GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Isaatje ;3
46

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Nala
BerichtOnderwerp: Re: My search [GZ]   My search [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 11:36

Chico schreef:
Hee! Misschien kan Hate wel in het topic van ons Nala? Dan is Hate ook meteen de vijand van Chico
Ik vind het goed.

Hate@ Als jij het ook goed vind dit is de link: https://www.warriorcatsnl.com/t12632-shall-we-play-together-open
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
My search [GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: My search [GZ]   My search [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 11:38

Ik heb wel zin om Night achternichtje van Nala te maken ^^ Bestaat dat bij wc?
Ik heb geen zin om een uitgebreide uitleg te schrijven als ik er al een klaar heb. Dus ik kopieer het maar van d'r voorstel topic.

Nightpaw'
11 moons
Apprentice

Innerlijk: Nightpaw is soms net een kit. Ze is heel aardig en kan goed luisteren. Maar ze is zo weer weg. Ze komt niet vaak buiten het kamp en is één keer in het territorium van een andere clan geweest. Maar dat was maar een klein stukje. Nightpaw houd van de nacht. Ze is heel behendig en snel. Ze smelt van een nestje kittens en neemt het altijd op voor de zwakkere. Maar als je haar voor het eerst ontmoet kan ze heel verlegen zijn.

Uiterlijk: Nightpaw is helemaal zwart en heeft fel blauwe ogen. Haar slechtste seizoen is bladkaal. Dan ziet de prooi haar al van ver aankomen. Night heeft het ook niet zo op die koude, natte massa. Ze is ietsje kleiner dan de gemiddelde aprentice.

Verleden: Nightpaw is zo als iedere andere kat geboren. Haar moeder is helaas wel gestorven toen ze 8 moons was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
My search [GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: My search [GZ]   My search [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 11:39

Yay, ik zal kijken wanneer ik reageer ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
My search [GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: My search [GZ]   My search [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 11:41

Dan heb je er weer 2 vijanden bij, Chico en Nala:) 
Terug naar boven Ga naar beneden
Nala
Member
My search [GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Isaatje ;3
46

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Nala
BerichtOnderwerp: Re: My search [GZ]   My search [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 11:42

Nightpaw; Ehm tja... Dat is wel moeilijk.. Hoe zit dat dan.. Misschien kunnen we doen dat hun de moeders nichten waren. Dus dan een soort van familie. Naja, Oke goedgekeurd ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico
Member
My search [GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Chico
BerichtOnderwerp: Re: My search [GZ]   My search [GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 11:43

Weet je? Chico heeft best een dikke kop XD Dat krijg je als je zoekt op Wild Cat XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: My search [GZ]   My search [GZ] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My search [GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: