|
|
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 13:23 | |
| Liese@ Guitarsong zou geen legitieme naam zijn xD |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 13:25 | |
| - Jaypaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Jaypaw schreef:
- Miep, ben gister thuisgekomen en ga over 3 dagen wéér voor 2 weken op vakantie x'3
Ik hoop maar dat je er zondag nog bent D< Want ik ga pas een dag later weg, dus kan ik nog kijken :'D -nervous twitch- Ik ben morgen thuis, no worry xD Gelukkig :3 @Marieke;; Heb je nog iets gehad aan die tutorial? (: |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 13:26 | |
| Babs, Grmbl -_- En Guitarcry of zo? Of Guitarsoul? Zijn die dan wel geldig? x3 |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 13:30 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 13:48 | |
| - Dovepaw schreef:
- Babs, Grmbl -_- En Guitarcry of zo? Of Guitarsoul? Zijn die dan wel geldig? x3
Het voorvoegsel Guitar is ongeldig, Warrior Cats hebben tot zo ver ik weet nog nooit van een gitaar gehoord |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 13:53 | |
| Wat Marieke zegt^^"
--
Zijn de laatste 2 mensen ook bezig met het verzinnen van hun fanclan?:'D Dan weet ik een beetje hoe het staat ermee xD |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 13:55 | |
| - Whispersong schreef:
- Dovepaw schreef:
- Babs, Grmbl -_- En Guitarcry of zo? Of Guitarsoul? Zijn die dan wel geldig? x3
Het voorvoegsel Guitar is ongeldig, Warrior Cats hebben tot zo ver ik weet nog nooit van een gitaar gehoord -_- Yay--' Naja, des te beter voor mij, dan heb ik niet NOG een account bij x'D Snel m'n aanvraagje wissen^^" Babs, Jha, ben ermee bezig, maar ik heb het eerste deel, dus de inleiding en de kader, al opgeslagen op MIJN pc waar m'n zusje nu dus op zit --' En ze zegt dat ze geen Sims kan spelen op m'n moeder haar pc, maar dat kan dus écht wel! -__- Sawry dus... x3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 13:57 | |
| @Babs;; Ik heb m'n idee al, hopelijk heb ik tijd om 'm vanmiddag uit te werken, dus ik hoop dat ik hem vanavond af heb ^^ |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 14:07 | |
| Oké^-^ Ik wil namelijk vanavond de inschrijvingen voor de clans opzetten~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 14:09 | |
| @Hierboven, Ik zal proberen m'n zusje over te halen om me deze namiddag op de pc te laten want vanavond moeten we weg... x$ |
|
| |
Loïs 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 14:17 | |
| Nog steeds twijfel ik over een nieuwe naam van een verdrietig karakter, ik kan gewoon echt niet kiezen D: Nog iemand een idee?
Chasinglight/hope/tear Darknessglow/cry/light/ghost/fear Wintertear/glow/light/mountain/icicle Fadinglight/glow/shadow/tear
Of iets met Falcon... |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 14:23 | |
| Ik vind Wintertear mooi klinken :3 Of anders Fadinglight (die is misschien iets origineler?)
Edit: Of Winterghost? Maar die is misschien iets te duister ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 14:26 | |
| Ik vind nog steeds Chasinglight het mooiste, Melissa...
Iemand die het verleden voor m'n forum even wilt keuren? PM dan please ;3 |
|
| |
Loïs 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 14:29 | |
| @Silverthorn; Ze zijn allemaal zo passend bij hem/haar vind, ik, daarom kan ik gewoon niet kiezen -_- dit waren ook de gene die ik het allerbeste vond. Die van Winter is inderdaad mooi, maar er zijn er al veel die winter heten en die andere is ook mooi, maar ik kan gewoon niet kiezen...
@hierboven; Die van Chasing blijft ook zo mooi.... Stiekem wil ik ze allemaal gebruiken maar dat kan gewoon niet -_- Ik denk dat ik gewoon even heeeel goed blijf nadenken |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 14:33 | |
| Zolang je maar van Fadingsound afblijft D: Dat is de naam van mijn Fadingpaw x'D |
|
| |
Loïs 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 14:37 | |
| Wees gerust xD ik had al gezien dat jij die naam gaat gebruiken dus die zou ik sowieso niet gebruiken |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 14:44 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 15:41 | |
| Laura (niet één van de Laura's van hier) is weer weg :c (ze bleef gisteren bij mij logeren) |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 15:48 | |
| Waarom lopen alle topicjes met Burnsoul toch altijd in het water? |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 aug 2013 - 15:53 | |
| Ik wil wel een topic met Burn? Burn en Roseheart dan? c: |