|
|
Beertje « 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 12:23 | |
| Foxfang <3 Nu eerst wat gaan drinken beneden en daarna met Hollypaw. gaan posten, want anders komt daar niets meer van xD
Weet iemand trouwens een leuke, actieve, clan voro Foxy? |
|
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 12:29 | |
| Ik zie hem gelijk in de WindClan xD Maar je moet niet luisteren naar iemand die geen WindClankatjes heeft |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 12:58 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 12:58 | |
| Foxfangs setje is awesome :3 |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 13:33 | |
| - Foxfang schreef:
- Foxfang <3 Nu eerst wat gaan drinken beneden en daarna met Hollypaw. gaan posten, want anders komt daar niets meer van xD
Weet iemand trouwens een leuke, actieve, clan voro Foxy? Hij ziet er wel Windclannig uit. lekker dik vachtje tegen de koude wind. Maar in Thunder zou hij ook mooi passen. Wat voor karakter heeft hij? Of weet je dat niet? Oh gosh. Mensen maak nutella koekjes!
Laatst aangepast door Nightpaw' op zo 11 aug 2013 - 13:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 13:35 | |
| Ik vind hem juist wel RiverClan met die lange vacht, WindClan heeft juist vaak kort n.n |
|
| |
Beertje « 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 13:42 | |
| - Nightpaw' schreef:
- Foxfang schreef:
- Foxfang <3 Nu eerst wat gaan drinken beneden en daarna met Hollypaw. gaan posten, want anders komt daar niets meer van xD
Weet iemand trouwens een leuke, actieve, clan voro Foxy? Hij ziet er wel Windclannig uit. lekker dik vachtje tegen de koude wind. Maar in Thunder zou hij ook mooi passen. Wat voor karakter heeft hij? Of weet je dat niet? Ik wil zijn karakter in de RPG gaan uitwerken, maar er komt wel iets van een manipulatie iets in voor. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 13:45 | |
| - Foxfang schreef:
- Nightpaw' schreef:
- Foxfang schreef:
Weet iemand trouwens een leuke, actieve, clan voro Foxy? Hij ziet er wel Windclannig uit. lekker dik vachtje tegen de koude wind. Maar in Thunder zou hij ook mooi passen. Wat voor karakter heeft hij? Of weet je dat niet? Ik wil zijn karakter in de RPG gaan uitwerken, maar er komt wel iets van een manipulatie iets in voor. Hij mag dan wel langharig zijn, maar euhm.. Windclan? 8D Misschien kun je doen dat zijn vader een Riverclan kat was en zijn moeder een Windclan kat? (: |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 13:46 | |
| - Foxfang schreef:
- Nightpaw' schreef:
- Foxfang schreef:
Weet iemand trouwens een leuke, actieve, clan voro Foxy? Hij ziet er wel Windclannig uit. lekker dik vachtje tegen de koude wind. Maar in Thunder zou hij ook mooi passen. Wat voor karakter heeft hij? Of weet je dat niet? Ik wil zijn karakter in de RPG gaan uitwerken, maar er komt wel iets van een manipulatie iets in voor. Dat is dan weer wat voor shadow. Maar ieder zijn eigen karakter. En hij ziet er btw te trots uit voor shadowclan. (en ik heb gewoon een hekel aan de shadowclan) |
|
| |
Beertje « 160 Actief
| |
| |
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 13:50 | |
| - Foxfang schreef:
- Lionroar schreef:
- Foxfang schreef:
- Nightpaw' schreef:
- Foxfang schreef:
Weet iemand trouwens een leuke, actieve, clan voro Foxy? Hij ziet er wel Windclannig uit. lekker dik vachtje tegen de koude wind. Maar in Thunder zou hij ook mooi passen. Wat voor karakter heeft hij? Of weet je dat niet? Ik wil zijn karakter in de RPG gaan uitwerken, maar er komt wel iets van een manipulatie iets in voor. Hij mag dan wel langharig zijn, maar euhm.. Windclan? 8D Misschien kun je doen dat zijn vader een Riverclan kat was en zijn moeder een Windclan kat? (: Aan zo iets zat ik ook te denken, alleen dan met een Shadowclan vader xD En aangezien ik al een TC account en een ShC account heb, denk ik dat het Windclan wordt. Goede keuze (Jeuhhh. Windclan!) |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 13:50 | |
| |
|
| |
Beertje « 160 Actief
| |
| |
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 14:00 | |
| Net mijn klassenfoto gekregen.
Hij is vreselijk -.- Nou ja. Iedereen staat er goed op. Behalve ik. Maar dat ik ook wel begrijpelijk aangezien ik er niemand ken en de rest van mijn oude school in een andere klas zit. Ik dat dat echt niet verwacht.
Ik wil mijn fimo... |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 14:05 | |
| - Nightpaw' schreef:
- Net mijn klassenfoto gekregen.
Hij is vreselijk -.- Nou ja. Iedereen staat er goed op. Behalve ik. Maar dat ik ook wel begrijpelijk aangezien ik er niemand ken en de rest van mijn oude school in een andere klas zit. Ik dat dat echt niet verwacht.
Ik wil mijn fimo... Ghege, ik was zeer blij dat ik naar de ortho moest vorig jaar toen de schoolfotograaf kwam :'D Toen hoefde ik er geen lelijke foto bij xD |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 14:09 | |
| - Milkykit schreef:
- Nightpaw' schreef:
Ik wil mijn fimo... Ghege, ik was zeer blij dat ik naar de ortho moest vorig jaar toen de schoolfotograaf kwam :'D Toen hoefde ik er geen lelijke foto bij xD Het was niet echt de schoolfotograaf. Ik ga naar de brugklas en we moesten op de kennismakingsdag een foto maken.. |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 14:09 | |
| - Nightpaw' schreef:
- Milkykit schreef:
- Nightpaw' schreef:
Ik wil mijn fimo... Ghege, ik was zeer blij dat ik naar de ortho moest vorig jaar toen de schoolfotograaf kwam :'D Toen hoefde ik er geen lelijke foto bij xD Het was niet echt de schoolfotograaf. Ik ga naar de brugklas en we moesten op de kennismakingsdag een foto maken.. Tja, het blijft hetzelfde principe niet? ;3 |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 14:13 | |
| - Milkykit schreef:
- Nightpaw' schreef:
- Milkykit schreef:
- Nightpaw' schreef:
Ik wil mijn fimo... Ghege, ik was zeer blij dat ik naar de ortho moest vorig jaar toen de schoolfotograaf kwam :'D Toen hoefde ik er geen lelijke foto bij xD Het was niet echt de schoolfotograaf. Ik ga naar de brugklas en we moesten op de kennismakingsdag een foto maken.. Tja, het blijft hetzelfde principe niet? ;3 Yup |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 14:17 | |
| Ik verveel me, maar ik heb geen zin om een nieuwe post te maken/ te tekenen/ doelloos rond te surfen op internet/ iets in real doen -_- |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 aug 2013 - 14:21 | |
| ^ Ik verveel me ook een beetje. Ga nutella koekjes maken!!!! Of een setje maken (als je dat niet aan iemand anders hebt gevraagd.) Edit: Ik heb een partner-plannetje voor Night Als het me lukt hem uit te voeren gaat het voor een hoop drama zorgen. ik hou van drama Maar eerst moet ze wat groeien. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|