Algemene Onzin Topic - Pagina 38

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Pepper
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 DPKsfdL
134
Actief

CAT'S PROFILE
Pepper
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 18:20

Lionroar schreef:
Pepper. schreef:
Strawberry schreef:
Pepper. schreef:
Strawberry schreef:
Ze hebben Mega Evolutions geïntroduceerd voor Pokémon... Met evoluties voor Blaziken, Absol, Ampharos, Lucario, Mawile en Mewtwo... Ik.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken :\
M-Mega Evolutions?

Sounds like Digimon to me .w.
http://www.serebii.net/index2.shtml
Jep, Mega Evolutions
I've seen the trailer.
Ze zien er baas uit, daar niet van. Maar de naam is terrible xD
De naam is idd terrible x'D
Maar euh.. Welke trailer?
https://www.youtube.com/watch?v=O88LwMNZPI4&feature=c4-overview&list=UUuoIRHs-H1gbexuM5V3g7HA

This one ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 18:33

^Dat.

Het klinkt best wel... stom, eigenlijk. Ik had gehoopt dat ze de oude Pokémon met rust zouden laten.

Edit: ugh, quoten is moeilijk xD (of eigenlijk niet, maargoed...) Daar moest dus een quote staan over die mega-evolutions, waar ik het mee eens was. xD

Edit 2: Plaatjes gezien en f- wat zijn ze lelijk. o_O Ik bedoel: een evolutie van Absol kán zo mooi zijn, maar dit is gewoon een Pokémon die nog meer emo is (no offence, ik heb niets tegen emo's) En die van Ampharos is ook jammerlijk zeg...

Maar dat Blaziken een evolutie heeft gekregen, betekent dat dat alle starterpokémon een evolutie gaan krijgen? D:

Laatst aangepast door Silverthorn op do 8 aug 2013 - 18:44; in totaal 3 keer bewerkt
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 18:34

Strawberry schreef:
Pepper. schreef:
Strawberry schreef:
Ze hebben Mega Evolutions geïntroduceerd voor Pokémon... Met evoluties voor Blaziken, Absol, Ampharos, Lucario, Mawile en Mewtwo... Ik.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken :\
M-Mega Evolutions?

Sounds like Digimon to me .w.
http://www.serebii.net/index2.shtml
Jep, Mega Evolutions
Die van Lucario is best leuk :3
En ik vind die van Mawile ook wel aardig, maar die van Absol.... bweh. En die van Mewto en Ampharos vind ik ook niet mooi. Ik vind die van Blaziken niet zo veel toevoegen, eigenlijk.
Hollywood
Member
Viktor
17
Actief

CAT'S PROFILE
Hollywood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 18:59

Hallo <'3
Nightwing
Member
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 19:07

Goedenavond~
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 19:18

Goed.. Moet op 6-8 topics posten met Cinnamon. *krakt vingers* Aan de slag dan maar :'D
Mosspaw.
Member
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 19:24

OMG er is een meisje uit mijn buurt haar kat gewoon letterlijk aan het ophangen ze heeft een sjaal rond zijn nek gebonden en sleurt hem gewoon over de straat
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 19:25

Ik wil Nightpaw z'n warrior setje geven .w.

Nog eventjes geduld //sigh.
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 19:28

Mosspaw. schreef:
OMG er is een meisje uit mijn buurt haar kat gewoon letterlijk aan het ophangen ze heeft een sjaal rond zijn nek gebonden en sleurt hem gewoon over de straat
Wat??? Waarom zou je dat in godsnaam doen...
Mosspaw.
Member
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 19:30

ik heb echt geen idee maar dat meisje is niet echt iemand van de slimste ze heeft al een kip zijn veren uitgetrokken enzo
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 19:40

Mosspaw. schreef:
What the... o.O
Dragonforce
Elder
19
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dragonforce
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 19:41

Ik blijf een gedragen Dogdance x Silverfang shipper <3

En ik moet Dragonforce's sig gaan aanpassen //sigh. Nja, eerst koffie halen xD
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 20:09

Mosspaw. schreef:
ik heb echt geen idee maar dat meisje is niet echt iemand van de slimste ze heeft al een kip zijn veren uitgetrokken enzo
.......
En niemand meld haar bij de politie?
Vanilladrop
Member
Daan ♫
20
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 20:18

Hallo!
Dragonforce
Elder
19
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dragonforce
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 20:19

Hayhay~

Zeg, Vanilladrop. De kleur in je sig klopt niet met de kleur van de background, just saying~
Vanilladrop
Member
Daan ♫
20
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 20:22

O, oeps, ik heb de achtergrond niet transparant gemaakt. Even aanpassen. Bedankt!
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 20:30

o_o Ik werd net op een forum gevraagd of ik Moderator wilde worden. Terwijl ik nog maar net op dat forum zit en ik die mensen volgensmij niet ken
Vanilladrop
Member
Daan ♫
20
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 20:31

Op welk forum zit je dan?
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 20:36

Pokétag
Gooseberry
Member
128
Afwezig
Weapon of choice

CAT'S PROFILE
Rank:
Gooseberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 20:37

@Vanilladrop, dat plaatje van je ava is al bezet door een account van me, Harebell, die ik van plan ben aan te maken wanneer ik enkele van mijn accounts heb weggedaan in mijn topicje op accountmarkt.
https://www.warriorcatsnl.com/t11788-aanmelding-medicine-cat-apprentice-shadowclan
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: