|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 17:43 | |
| Dan zit ik toch nog te twijfelen of ik FFXIV A ream reborn niet gwn zal preorderen... Ondanks dat het een dure beslissing zal zijn.. |
|
| |
128 Afwezig Weapon of choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 17:44 | |
| @Lis, wanneer wil je dat van Gimp nog eens uitleggen? *puppyeyes* |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 17:46 | |
| @Waz, wanneer worden er weer aanvraagjes voor de TC geaccepeteerd? |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 17:51 | |
| Nele, Nu? Ik zal join.me link sturen c: Ik stuur 'm wel door in een PM c'; |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 17:52 | |
| Als k er zin in heb? Nee sorry, maar ik ben vandaag weg geweest enzo en ik heb morgen wat afgesproken, dus moet even kijken wanneer ik even tijd heb om de lijst te doen. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 18:08 | |
| Silhouettekit@ Is de tekst in jouw OS reference naar Kuroshitsuji?o3o Make it out of clay and hay, clay and hay, clay and hay, make it out of clay and hay, my fair lady~ |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 18:22 | |
| Yes, I love that Anime.
Het komt volgens pa oorsprongelijk van My Fair Lady, een musical.
Weet iemand een computer spel wat ik kan kopen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 18:33 | |
| Oh god can't wait. Mn pc is nu die character creator van FFXIV aan t downloaden, maar t duurt nog een half uur. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 18:34 | |
| ugh, waarom kan ik nooit originele onderwerpen verzinnen voor mijn forums en als ik een origineel en goed idee heb, is het te moeilijk om uit te werken :c |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 18:59 | |
| @Fisheye; ik leef helemaal met je mee. Yey nog een paar uurtjes te gaan en ik vertrek! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 19:55 | |
| Aaah look at my Miqo'te <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 20:04 | |
| |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 20:37 | |
| I can die in peace now <3
Verder met AC 8D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 21:04 | |
| meh :c ik heb het idee dat ik te snel jaloers ben op anderen om vrienden te maken... |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 21:05 | |
| Hoezo? Jaloersheid hoeft toch niet per se een vriendschap in de weg te staan, of zie ik dat nou verkeerd? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 21:09 | |
| - Silverthorn schreef:
- Hoezo? Jaloersheid hoeft toch niet per se een vriendschap in de weg te staan, of zie ik dat nou verkeerd?
Geen idee.... ik heb gewoon het idee dat ik vriendinnen aan het verliezen ben door mijn jaloersheid... WAAROM MOETEN AL MIJN VRIENDINNEN ZO GOED KUNNEN TEKENEN VERGELEKEN MET MIJ ;_; Neem bijvoorbeeld Jojo, ze is 11 jaar oud en ze kan keigoed tekenen ;w; ( Klik hier voor een van haar tekeningen) enenenenen... ;W; |
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 21:15 | |
| - Fisheye schreef:
- Silverthorn schreef:
- Hoezo? Jaloersheid hoeft toch niet per se een vriendschap in de weg te staan, of zie ik dat nou verkeerd?
Geen idee.... ik heb gewoon het idee dat ik vriendinnen aan het verliezen ben door mijn jaloersheid... WAAROM MOETEN AL MIJN VRIENDINNEN ZO GOED KUNNEN TEKENEN VERGELEKEN MET MIJ ;_;
Neem bijvoorbeeld Jojo, ze is 11 jaar oud en ze kan keigoed tekenen ;w; (Klik hier voor een van haar tekeningen) enenenenen... ;W; Ik begrijp je jaloersheid.. |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 21:19 | |
| @Fisheye: Dat is inderdaad iets om jaloers op te zijn, ze heeft echt talent! Maar je kunt het ook van de andere kant bekijken en er inspiratie uithalen. ^^ (Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan) En ik heb geen idee hoe jij tekent, dus ik weet niet of het waar is dat je vriendinnen beter kunnen tekenen dan jij. Soms is het ook maar een gevoel: je kijkt vaak veel kritischer naar je eigen tekeningen dan naar die van een ander. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 21:22 | |
| - Silverthorn schreef:
- @Fisheye: Dat is inderdaad iets om jaloers op te zijn, ze heeft echt talent! Maar je kunt het ook van de andere kant bekijken en er inspiratie uithalen. ^^ (Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan)
En ik heb geen idee hoe jij tekent, dus ik weet niet of het waar is dat je vriendinnen beter kunnen tekenen dan jij. Soms is het ook maar een gevoel: je kijkt vaak veel kritischer naar je eigen tekeningen dan naar die van een ander. ... ... ... Hier is mijn DA gallery: http://akumakittyluna.deviantart.com/gallery/ |
|
| |
➽ Juul-chan ♥ 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 21:29 | |
| YES.
Aangezien een Cloud cosplay te duur is, gaan ik en mijn moeder morgen werken aan mijn Gasai Yuno cosplay voor de EFF. : D Lijkt me toch iets leuker dan Luka, gezien Yuno echt een van favoriete chars is like ever. Ik ga dan morgen mijn Luka pruik in model knippen en ombouwen tot een Yuno pruik, strikjes en nepbloed kopen bij de feestwinkel en de nodige make-up. <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|