|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 10:14 | |
| @Linn, auwch.. Waarom staken ze vuurwerk af? o.O
Meap, good mooooooorning :3 |
|
| |
260
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 10:28 | |
| |
|
| |
Acc Markt! 31 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 10:33 | |
| Thunder1, Wat een gezellige vakantie zeg^^" Thunder2, Mijn nicht zit ook altijd op m'n pc, maar dan is het eerder fb dat ze volspamt x'D Linn, Awh... Poor you! <'3 Mijn hond zou dan flippen O_o De eerste keer dat 'ie vuurwerk hoorde heeft hij zijn hele, IJZEREN, bench afgebroken, dus gelukkig zaten er 2 deuren in wat één ervan heeft hij ingebeukt of zo, en raakt totaal niet meer open x'p
All, 'morning! Weet iemand een leuke quote voor Sunny? c: Of voor Dinamo cx |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 10:36 | |
| - Dinamo schreef:
- Thunder1, Wat een gezellige vakantie zeg^^"
Thunder2, Mijn nicht zit ook altijd op m'n pc, maar dan is het eerder fb dat ze volspamt x'D Linn, Awh... Poor you! <'3 Mijn hond zou dan flippen O_o De eerste keer dat 'ie vuurwerk hoorde heeft hij zijn hele, IJZEREN, bench afgebroken, dus gelukkig zaten er 2 deuren in wat één ervan heeft hij ingebeukt of zo, en raakt totaal niet meer open x'p
All, 'morning! Weet iemand een leuke quote voor Sunny? c: Of voor Dinamo cx Good morning! Ik wist niet dat Dinamo van jou was c: Ik wil ook een bijnaam xD |
|
| |
122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 11:21 | |
| .. ;-; Gister ging ik mijn koffer uitpakken en merkte ik dat mijn kleren niet echt meer in de kast pastten. Dus alle oude kleren eruit, alles opgevouwen en op nette stapeltjes neergelegd enzo. Nouja goed toen ik klaar was merkte ik dat hij nu weer helemaal vol zit, ik heb ook echt like 7 lange broeken en 6 truien ofzo. Het is een inloopkastje (je kan er een paar stappen in zetten maar het is geen hele kamer ofzo) en hij zit helemaal vol x'DD En ik ga nog naar Londen en daar ga ik ook shoppen en derp .w. //firstworldproblems |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 11:29 | |
| Mijn buren zijn terug van vakantie .w. Het is gedaan met mn rust //sigh.
Nu ben ik blij als ik weg mag uit huis, tenminste geen ruzies naast mn raam >> |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 11:45 | |
| Wauw, klokje rond geslapen o.o |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 11:58 | |
| Ik wil rpgen met Raindance... |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:07 | |
| Raindancer is de naam van een paard van de zus van een vriendin van me die trickriding geeft op de manege waar ik rijd c: Mag ik een setje maken voor Rainy? :3 Stuur dan wat plaatjes door c:
|
|
| |
Cynthia 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:09 | |
| Ik rij ook paard Hiddendance haha
(ben ook Leopardpaw) En wou je nog een Topic maken met Acornpaw en Leopardpaw? |
|
| |
.... Something 8D 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:30 | |
| @Liese; Gaat dat topic Minnowpaw & Acornpaw eigenlijk nog door? x'D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:31 | |
| Liese: Haha, ik denk dat je je vergist in het LJH topic, want ik ben Adderkit niet hé (: Geen idee of zij ook Linn heet, maar ik denk het niet. |
|
| |
Alice 15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:34 | |
| Nieuw setjaah |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:43 | |
| Adderkit is Lianne x'D --- HahahaxD |
|
| |
45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:44 | |
| |
|
| |
45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:46 | |
| Ik haat mijn computer echt, hij laat Silverkit's Signature niet zien, gister nog wel, en net kon hij de sité niet laden maar deed hij het op de ipad nog perfect, en hij plaatst alles dat ik wil plaatsen dubbel.
EDIT: en nu doet hij het weer wel -.-'
Laatst aangepast door Silverkit, op zo 4 aug 2013 - 12:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:51 | |
| Cynthia, Springen, dressuur of western? c: En ik zal proberen deze week alles bij te posten, of wel volgende week dus^^" Quinty, Kijk hierboven, naar het onderstreepte ;p Linn, Omg, wat heb ik de laatste tijd met namen O_- Ik moet echt wat meer slapen! Was waarschijnlijk verward met het vuurwerk gedoe^^' Babs, Zou inderdaad kunnen ja c: En wat een leuke gif! x'D
|
|
| |
128 Afwezig Weapon of choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:53 | |
| - Skymask schreef:
- Adderkit is Lianne x'D
---
HahahaxD Is dat....sla? |
|
| |
.... Something 8D 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:53 | |
| @Liese; Okay~
@Babs; Dat is de kat die ik vroeger voor King gebruikte xD |
|
| |
45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 12:54 | |
| @Hiddendance kun je reageren op het trainingstopic? (als je tijd hebt ^^ ik heb geen haast) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|