|
|
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 22:36 | |
| @Juul; Wat gaan we nu doen met Otterpaw x Sketchpaw? x'D |
|
| |
Demi 344 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 22:44 | |
| Weet iemand hier misschien nog leuke TV-series die ik kan kijken? c': |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 22:53 | |
| Ik kijk op het moment Angel Beste :'3 |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 22:55 | |
| Hello mensen.
Tamar verveelt zich helemaal te pletter hiero. |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 22:55 | |
| - Nightwish schreef:
- Weet iemand hier misschien nog leuke TV-series die ik kan kijken? c':
Doctor Who. Sherlock. Teen Wolf GOT. How I Met Your Mother. Supernatural. Hawaii-Five-O. Torchwood Mhm ... Merlin? x'D Verder kom ik atm niet xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 22:59 | |
| Oh da leden ship topic is terug. Lol xD |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 23:00 | |
| Voor wie er series zocht, Once Upon A Time is echt een aanrader. |
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 23:02 | |
| Nieuw setje proberen... Heb nog een topic openstaan, voor de geïnteresserden...
n.n |
|
| |
Demi 344 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 23:15 | |
| - Oakkit schreef:
- Nightwish schreef:
Doctor Who. Sherlock. Teen Wolf GOT. How I Met Your Mother. Supernatural. Hawaii-Five-O. Torchwood
Mhm ... Merlin? x'D
Verder kom ik atm niet xD De helft daarvan heb ik al gezien c': Waar gaat Torchwood over? ;o |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 23:21 | |
| - Nightwish schreef:
- Oakkit schreef:
- Nightwish schreef:
Doctor Who. Sherlock. Teen Wolf GOT. How I Met Your Mother. Supernatural. Hawaii-Five-O. Torchwood
Mhm ... Merlin? x'D
Verder kom ik atm niet xD De helft daarvan heb ik al gezien c': Waar gaat Torchwood over? ;o Torchwood is een spin-off van Doctor Who. Het gaat over het Torchwood gezelschap, olv Captain Jack Harkness, die er voor zorgen dat in Cardiff geen aliens door de rift kunnen komen~ Heel veel drama, actie en aliens x'D |
|
| |
Demi 344 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 23:28 | |
| - Oakkit schreef:
- Nightwish schreef:
- Oakkit schreef:
- Nightwish schreef:
Mhm ... Merlin? x'D
Verder kom ik atm niet xD De helft daarvan heb ik al gezien c': Waar gaat Torchwood over? ;o Torchwood is een spin-off van Doctor Who. Het gaat over het Torchwood gezelschap, olv Captain Jack Harkness, die er voor zorgen dat in Cardiff geen aliens door de rift kunnen komen~
Heel veel drama, actie en aliens x'D unpopular opinion warningc': Ik heb Doctor Who geprobeerd, maar ik vond het niet echt heel leuk ofzo. Dus idk. |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 23:32 | |
| @Deemz; Ik vind zelf Torchwood leuker dan Doctor Who. Er zit meer spanning in en de storyline is makkelijker te volgen~ Het is alleen jammer dat er maar 4 seizoenen zijn gemaakt, waarvan ik alleen de eerste 3 heb gezien x'D |
|
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 23:34 | |
| Grimm, if you're into politieseries ofzo...
Ik wil het nieuwe seizoen van Sherlock!!! O.o |
|
| |
Demi 344 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 23:36 | |
| Kan wel, ik vond Doctor Who namelijk een beetje vreemd en ik snapte er vrij weinig van dus ben ik ook maar weer gestopt c': Teen Wolf lijkt me opzich wel wat.. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2013 - 23:36 | |
| ;_; Just.. Mweh ;-;
t is nog vroeg, Soofje, t is nog vroeg D: |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 0:37 | |
| Wauw ik zit dus op zo een huis op een ranch, en ongeveer vijfentwintig meter onder-naast ons zat nog zon huusje en toen we weg gingen (eten) stonden er vijftien politieautos en een politiedude met een getrokken gun. Onze ober ( in amerika heb je een eigen ober, jahaa) zei at er niet zoveel aan de hand was, maar toen we terug kwamen ( was al donker ) kwam er zo een heel cool swat busje voorbijijden met wat dudes eruit hangen met een m16 op hun rug ( groooooot geweer). Toen kwamen er nog twee van die busjes aanrijden en kon het feest beginnen. Wat bleek dsu: er zat iemand in dst huisje die daar nit hoorde ( geen idee wat ie heeft geflikt) en ging dat hele swatteam het huis doorzoeken, maar ze konden hem niet vinden. Toen ging een man zo praten door zo een luidspreker: eerst was het mr. Huppelde pup, come uitside the frontdoor with your hands up and empty! Toen was het: timothy, come outside the front door with your hands up and empty! Toen was het: tim, bud, we need you to come uit the front door with your hands UP and EMPTY! Toen gingen ze dat hele gebouw doorspuiten met traangad, wat helemaal doordreef tot ons huis ( auwieeee). Toen ging die dude dus zeggen: tim, this is the original swatteam, we hear you couhging inside, we know you are oncomftorble in there, and we got some medicine to make you feel better, but we need you to come out THE FRONT DOOR NOW, with your hands UP and EMPTY! Toen na een uur, wat echt onmenselijk is met al dat traangas, kwam hij naar buiten. Hoorde je zo een hond blaffen en een man roepen CRAWL KEEP ON CRAWLING KEEP ON CRAWLING TOWARDS ME KEEP ON CRAWLING! Toen werd ie gepakt en naar het ziekenhuis gebracht. Fijne vakantie verder hoor! EDIT: Pia hier, mijn nichtje heeft dit prongeluk op mijn acc gepost. =D Ik was er ook wel bij hoor, maar eigenlijk had ze het moeten posten met Mad hatter... |
|
| |
128 Afwezig Weapon of choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 0:47 | |
| @hierboven, haha leuke vakantie seg xD ik dacht dat dat alleen in films gebeurde :p |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 1:09 | |
| Ja ik dus ook maar blijkbaar niet =D Het was we, eng af en toe omdat we zo dicht bij waren maar het was wel leuk... |
|
| |
Meap 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 4:23 | |
| Ik was echt zo: wanneer komte de western shootout nou....? ( zitten in tucson, westernse western stadje die je kan vinden...) |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2013 - 9:19 | |
| Vannacht staken ze vuurwerk af, rond half twee. Ik schrok me te pletter en wist niet hoe snel ik op moest staan door die knallen ._. Spring ik uit mijn bed, zak ik door mijn benen omdat ik te snel opstond.. heb nu een blauwe plek op mijn voet en een beginnende bult. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|