Hunting-Minnowleaf



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Hunting-Minnowleaf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightwhisper
Member
Hunting-Minnowleaf DPKsfdL
Hanna!
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightwhisper
BerichtOnderwerp: Hunting-Minnowleaf   Hunting-Minnowleaf Icon_minitimedo 1 aug 2013 - 15:22

Nightwhisper keek om zich heen en zach dat hij sporen in de sneeuw achterliet. Hij stak zijn neus in de lucht en liet de bosgeuren zijn  neus binnen. De geur van eekhoorn berijkte zijn neus. Soepel zakte hij in sluiphouding en volegde de geur. Niet veel later kwam het rood-bruine diertje in zicht. Hij zat bij een boomwortel en probeerde zo veel mogelijk eikels in zijn mond te proppen. De eekhoorn spitste zijn oren. Het gekraak van bevroren bladeren klonk achter hem. Net toen hij terug de boom in wou spurten, schoot Nightwhisper half glijdend vooruit en beet het diertje, net op tijd in zijn nek. Nu vroeg hij zich wel af wie het in zijn hoofd haalde om zoveel lawaai te maken. Nightwhisper schraapte wat aarde over zijn prooi en liep het bos in waar hij de rosse poes waar hij de naam Minnowleaf op kon plakken, staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowleaf
Member
Hunting-Minnowleaf DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 75 мσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hunting-Minnowleaf   Hunting-Minnowleaf Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 11:25

Een kleine gaap verliet haar mond toen ze weer op adem was gekomen nadat ze had gejaagd op een konijn. Hoe het dier op Shadowclan gebied was geraakt wist ze niet, het was vast de Windclan grens overgestoken. Ze haalde haar schouders ietwat ongeïnteresseerd op en keek nadien rondom zich heen. Ze had het konijn niet te pakken gekregen, wat best normaal was gezien ze nog nooit eerder op eentje had gejaagd. Net toen ze verder wou stappen, verscheen een zwart gestalte in haar ogen. "Oh, hallo Nightwhisper!" Miauwde ze vriendelijk tegen de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwhisper
Member
Hunting-Minnowleaf DPKsfdL
Hanna!
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Hunting-Minnowleaf   Hunting-Minnowleaf Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 12:17

"Oh, hallo Nightwhisper!", miauwde ze, heel gewoontjes. "Dag Minnowleaf", zei hij. Hij keek haar emotieloos aan. "Zou je misschien wat stiller kunnen zijn? Je jaagd mijn prooi weg", probeerde hij zichzelf zacht uit te drukken, wat niet zijn sterkste kant was. Als hij vriendelijk had gekeken, was het misschien ook vriendelijk overgekomen, maar 'vriendelijk kijken' was niet direct iets waar hij goed in was. Hij hoopte dat ze het goed zou opvangen, niet zoals de vorige keer dat hij iemand vroeg om stiller te lopen. Toen was het op tranen uitgelopen. Nightwhisper keek naar zijn halfbevroren voorpoten, en vond dat ze een korte wasbeurd verdienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowleaf
Member
Hunting-Minnowleaf DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 75 мσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hunting-Minnowleaf   Hunting-Minnowleaf Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 13:48

"Dag Minnowleaf" Sprak de kater terug terwijl hij haar een emotieloze blik gunde. Maar daar trok ze zich niks van aan. Ze wist dat de meeste Shadowclan katten ongeveer zo waren. Het leek wel of ze allemaal datzelfde karaktertrekje hadden, iets duisters... Zelfs zij had dat, alleen duurde het wel eventjes voordat ze die kant van haar ook echt liet zien. "Zou je misschien wat stiller kunnen zijn? Je jaagd mijn prooi weg" Ze keek hem even schuin aan, en begon zachtjes te grinniken. "Sorry, maar als ik een prooi aan het achtervolgen ben kan ik niet echt stil lopen." Miauwde ze terug, terwijl ze snel een lik over haar schouder gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwhisper
Member
Hunting-Minnowleaf DPKsfdL
Hanna!
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Hunting-Minnowleaf   Hunting-Minnowleaf Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 14:09

"Sorry, maar als ik een prooi aan het achtervolgen ben kan ik niet echt stil lopen.", zei ze rustig waarna ze haar schouder likte. "Ik anders wel", zei hij, met een licht uitdagende blik in zijn ogen. Nightwhisper wierp een booze blik op de sneeuw die de grond bedekte. Hij had altijd al een hekel aan sneeuw gehad. Het verpeste zijn humeur, het was veel te koud en zijn zwarte vacht viel erg hard op tijdens de jacht, wat het moeilijk maakte om voldoende te vangen. Soms reageerde hij zich een beetje af op clanleden, hij viel ze natuurlijk niet aan of zo, maar den gedroeg hij zich alsof de wereld alleen om hem draaide. Nightwhisper vond het vreselijk als merkte dat hij zich zo gedroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowleaf
Member
Hunting-Minnowleaf DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 75 мσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hunting-Minnowleaf   Hunting-Minnowleaf Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 14:19

"Ik anders wel" Zei de kater terug met een uitdagende blik in zijn ogen. Ze trok één van haar wenkbrauwen op keek de kater neutraal aan. "Dan is dat goed voor jou." Miauwde ze. Haar interesse in de kater was nu al verdwenen, ze had al genoeg van zulke katers ontmoet. "Ik ga maar weer eens." Miauwde ze, waarna ze met een zwiep van haar staart weer verder liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hunting-Minnowleaf   Hunting-Minnowleaf Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hunting-Minnowleaf
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: