[SPT] Someone I've never seen before.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [SPT] Someone I've never seen before.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartdestroyer
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 14:42

De cyperse kater snoof de lucht in zich op, autogassen, geur van mens, hond en natuurlijk kittypets, Elite katten en rogues. Clankatten waren eigenlijk de enigste die hier niet kwamen, of ze waren te bang om hier te komen of het mocht gewoon niet van die ò zo heilige warrior code. Afkeurend schudde Heartdestroyer zijn hoofd bij die gedachte en scherpte zijn nagels enkele keren aan de stenen straat waar hij overheen liep en rekte vervolgens zijn lichaam uit.  Na enige tijd door de straten te hebben gelopen dringt een onbekende geur zijn geurklieren binnen. Verbaasd heft hij zijn hoofd en ziet ergens in de verte een silhouet verschijnen. De kat was alleen dus het zal vast geen clankat zijn, dat wist hij onderhand zeker aangezien die watjes altijd kwamen met één of meer katten, bang dat hun wat overkomt.

~Nikita
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
» Chi «3
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 months}
Gender:
Rank:
Nikita
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 14:57

» Met ruime passen kwam de lenige kattin haar hol uitgestapt en rekte ze eventjes haar vier poten uit. Tegelijkertijd kromde ze haar rug eventjes en vocht een luide gaap zich een weg naar buiten. Na enkele seconden was de vermoeidheid volledig uit haar lichaam verdwenen en zette ze een flinke pas in. De wind sneed in haar gezicht en gleed over haar gladde rug heen. Ze zou een nieuw hol moeten zoeken wanneer het zou beginnen te sneeuwen, gezien het hol waarin ze nu sliep haar zo goed als geen warmte gunde. Ze slaakte even een ongeïnteresseerde zucht tijdens het lopen en keek tegelijkertijd rondom haar heen. Ze had het bos net achter zich gelaten en kreeg nu de eerste tekens van het kittypet gebied in zicht. Een boomhakkers huisje dat al een tijdje verlaten was, was voor haar de grens van haar gebied en dat van de huiskatten. Iedereen die het waagde die grens te overschreden zou sowieso te maken krijgen met haar klauwen, ze tolereerde het niet dat ze hààr territorium binnenkropen, net zoals die katten welke stonken naar tweebenen het niet leuk vonden dat Nikita haar kop liet zien in hun huis, punt. Toen ze eventjes halt hield en de omgeving nogmaals in haar opnam merkte ze een bruine cyperse kater op. Haar blik bestudeerde nieuwsgierig zijn lichaam, en het duurde niet lang of de kater had ook haar gezien. Ze trok eventjes haar wenkbrauwen op toen haar blik de zijne ontmoette. Dat kon gewoon géén kittypet zijn. "Wat doe jij hier?" Vroeg ze luidop zonder dichter naar hem toe te gaan, ze wou eerst meer over hem te weten te komen voordat ze acties ondernam die haar leven misschien op het spel zette. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 15:12

"Wat doe jij hier?" sprak de poes luid naar hem toe terwijl ze geen stap dichterbij hem waagde. Heartdestroyer daar in tegen grijnste toen hij zag dat ze stilstond en liep op zijn gemak richting de kat heen. “Ik loop in mijn territorium” bromde hij richting de zwarte kat terwijl zijn kristalblauwe ogen de hare goed in de gaten hield. Ze zag er niet uit als een kittypet, tenminste die beesten kwamen zelden tot nooit van die kant aangelopen, de kant van het bos. Ze bleven liever in de buurt van hun veilige en warme hol bij de mens. “En wie mag jij dan wel niet wezen?” vroeg hij vervolgens op licht norse toon aan haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
» Chi «3
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 months}
Gender:
Rank:
Nikita
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 15:25

» Haar oceaanblauwe ogen vernauwden zich een beetje toen de gespierde kater begon te grijnzen en op haar af liep. Ze probeerde haar nerveusheid te maskeren door rustig te gaan zitten en haar staart rond haar lichaam heen te slagen, echter gingen haar oortjes wel automatisch iets naar achteren leunen. “Ik loop in mijn territorium” Bromde hij in haar richting. Ze keek hem verbaasd aan en opende haar mond als teken dat ze iets ging zeggen. "Oh, ik wist niet dat kittypet gebied jouw territorium was." Mompelde ze, met dezelfde verbaasde tint in haar stem als in haar donkerblauwe ogen. Ze had eerder gedacht dat hij een wilde kat was, net zoals haar. Toen de kater eenmaal vlak voor haar stond drong een verschrikkelijke stank haar neus binnen en moest ze even flink slikken om het kokhalzen tegen te houden. “En wie mag jij dan wel niet wezen?” Ze keek even op en liet haar blik nogmaals over zijn gestalte glijden. Deze keer bleef ze even staren naar zijn klauwen in plaats van zijn ogen. Waren dat nu hondentanden? Een koude rilling rolde over haar ruggengraat maar ze keek algauw weer zelfverzekerd op en keek hem met vernauwde ogen aan. "Nikita, en jij?" Vroeg ze terwijl ze de stank die van zijn pels droop probeerde te negeren. Maar het duurde niet lang of ze zei haar gedachtes per ongeluk luidop. "God, wat stink jij." Sprak ze terwijl ze enkele stappen naar achter nam in de hoop dat de geur zo minder sterk zou zijn. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 15:41

"Oh ik wis tneit dat het kittypet gebied jouw territorium was.” Sprak ze tegen hem terwijl hij nog dichterbij kwam tot hij recht voor haar stond. In tegen deel tot haar bleef hij op vier poten staan en ging niet zitten. "Nikita, en jij?" antwoordde ze op zijn vraag over wie ze was. “Heartdestroyer” antwoordde de cyperse kater simpel en kortaf. Hij kon zien aan haar gezicht dat ze zich niet al te comfortabel bij hem voelde. "God, wat stink jij." Sprak ze opeens waarna hij zijn ogen tot spleetjes kneep. “Mevrouw houd niet van de geur van dood of wel soms?” sprak hij emotieloos uit alsof die geur een dagelijkse geur was, wat voor hem natuurlijk wel zo was maar voor een groot deel van alle katten die bestonden niet natuurlijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
» Chi «3
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 months}
Gender:
Rank:
Nikita
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 15:58

» Ze wist nog niet helemaal zeker wat ze van de kater moest denken. De meeste katten die ze tegen was gekomen trokken niet geheel op hem. Hij was... anders. En ze wist niet of het aan de geur lag of aan zijn nagels. Maar iets aan hem joeg haar schrik aan. “Heartdestroyer” Antwoordde de cyperse kater simpel en kortaf. Ze knikte even als teken dat ze hem had gehoord, maar waagde het nog altijd niet haar bek weer te openen, bang dat de walgelijke stank de geurklieren in haar gehemelte zouden aantasten. “Mevrouw houd niet van de geur van dood of wel soms?” Sprak hij emotieloos. Ietwat verward draaide ze haar oortjes naar zijn richting, en hield ze haar kopje schuin. Geur van de.. dood? Over wat was die kat hier voor haar aan het praten? Er bestond helemaal niet iets zoals de geur van de dood. "Ik zou niet weten waarover je het hebt, Heartdestroyer." Beaamde ze met opgetrokken wenkbrauwen, waarna ze toch uiteindelijk een klein stapje dichter naar hem toe nam. "En ik heb jou hier ook nog nooit eerder gezien, jij bent toch geen huiskat hé?" Vroeg ze, al liet haar stem blijken dat ze het antwoord op haar eigen vraag stiekem zelf al wist. Het kon gewoon niet dat hij samen woonde met tweebeeners. Dan zou hij punt één al helemaal niet zo'n stank aan zijn lijf hebben plakken, maar een andere verschrikkelijke geur. En dan zou hij punt twee er ook niet zo uitzien. Ze had nog nóóit eerder zo'n kittypet ontmoet, en iets in haar bracht haar bij dat ze dat waarschijnlijk ook nooit ging doen. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 21:43

"Ik zou niet weten waarover je het hebt, Heartdestroyer." Sprak ze verward tegen hem, aan haar gedrag te zien leek ze echt niet te weten waar hij het over had en trok daarbij verbaasd zijn wenkbrauw op. Dood geurde naar zijn gevoel naar rottende lijken etc. Maar goed blijkbaar niet elke kat kan dat weten. "En ik heb jou hier ook nog nooit eerder gezien, jij bent toch geen huiskat hé?" vroeg ze vervolgens aan hem. Om haar gelijk te geven schudde hij zijn kop heen en weer. “Ik behoor tot de Elite, of bij clankatten in het woud beter bekend als BloodClan.” zei hij met een spottende toon op clankatten, de watjes alleen maar naar die dooie katten in de lucht luisteren die waarschijnlijk nog geen eens bestonden. Ze zagen gewoon allemaal waan dat is het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
» Chi «3
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 months}
Gender:
Rank:
Nikita
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 22:22

» De kater leek verbaasd te zijn door het feit dat Nikita niet wist waarover hij het had. Tenminste, dat kon ze toch afleiden van de manier waarop hij zijn wenkbrauwen optrok. “Ik behoor tot de Elite, of bij clankatten in het woud beter bekend als BloodClan.” Deze keer was het haar beurt om nogmaals een keertje verbaasd op te kijken. Echter weerkaatste er nu ook lichte interesse naast verbaasdheid in haar donkerblauwe ogen. "Bloodclan?" Herhaalde ze zijn woorden nieuwsgierig. Ze had dat woord nog nooit eerder gehoord. En wat had hij nog gezegd? Iets over Clankatten? De poes schudde plots afkeurend haar kopje waarna een korte grinnik haar mond verliet. "Stop maar al, denk je nu echt dat ik in zo'n flauwe grap ga trappen?" Miauwde ze ongelovig, terwijl haar mondhoeken zich omhoog krulden totdat een glimlach tevoorschijn kwam op haar gelaat. De kater wist vast niet waarover hij aan het praten was. Als er echt Clankatten waren die zich in het woud hadden gevestigd dan had ze er ooit allang eentje tegen gekomen. Ze moest wel toegeven dat ze af en toe wel eens een rare geur had geroken, maar nog nooit eerder was ze een kat tegen gekomen die beweerde dat hij tot een Clan behoorde. En nu probeerde deze Heart dinges haar ervan te overtuigen dat Clankatten echt bestonden? Tuurlijk.. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 16:56

"Bloodclan?" zei ze verbaasd tegenhem, of ze vond de naam raar of ze had er nooit van gehoord. “Een soort van ‘clan’ beschrijfde hij had aangezien het niet een normale clan was vergeleken met de 4 andere Clans, het had er wel wat van weg omdat het een grote groep katten waren. "Stop maar al, denk je nu echt dat ik in zo'n flauwe grap ga trappen?" Toen ze dat zei gingen Heart zijn wenkbrauwen in een frons. Grap?, dacht ze nou echt dat een kater met hondentanden als klauwen en een halsband met allemaal tanden eraan stond te liegen? Tss, dan had ze dat verkeerd gedacht. “Dus je denkt dat ik hier loopt te liegen, hmm?” sprak hij op scherpe toon uit en spande zijn spieren wat aan, “Ik weet niet hoelang jij al in deze omgeving woont maar aan je kennis te horen zal dat wel niet al te lang zijn aangezien die clanmormels al eeuwen –zeggen ze- in dit woud leven.” siste hij tegen haar terwijl zijn staart een paar slagen kwaad heen en weer zwiepte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
» Chi «3
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 months}
Gender:
Rank:
Nikita
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 17:39

» “Een soort van ‘clan’" Probeerde de kater haar uit te leggen. “Dus je denkt dat ik hier loop te liegen, hmm?” Ze greens even en schudde haar kopje afkeurend. Ze had toch niks over liegen gezegd? Ze had alleen gemiauwd dat ze dacht dat hij een grap aan het maken was. Niet meer. “Ik weet niet hoelang jij al in deze omgeving woont maar aan je kennis te horen zal dat wel niet al te lang zijn aangezien die clanmormels al eeuwen –zeggen ze- in dit woud leven.” Ze sloeg eventjes met haar staart in de lucht en behield nog altijd de ongelovige blik in haar donkerblauw getinte ogen. "Ik zei dat je een grap aan het maken was, niet dat je loog." Miauwde ze als response op de zin waarin hij had gezegd dat Nikita zei dat 'ie loog. Hierna zuchtte ze even luidop, en begon ze al enkele woorden te bedenken die ze in haar volgende zin zou gebruiken. "En ik woon hier al lang genoeg om te weten dat er geen dingen bestaan als Clankatten." Miauwde ze zelfverzekerd terwijl ze haar kijkers ietwat vernauwde. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 18:07

"Ik zei dat je een grap aan het maken was, niet dat je loog." Sprak ze uit, naar Heart zijn gevoel was een grap een soort van iemand in de maling nemen door niet de waarheid te spreken, wat dus valt onder liggen. Hij kneep zijn kristalblauwe ogen waarmee hij de zwarte kat fel aankeek enkele secondes tot spleetjes. “Valt op het zelfde neer” antwoordde hij op haar tegenspraak. "En ik woon hier al lang genoeg om te weten dat er geen dingen bestaan als Clankatten." Vervolgde ze haar zinnen, zelverzekerd over haar woorden waarvan hij wist dat ze niet waar waren. “Blijkbaar niet.” zei hij met een grommende ondertoon in zijn stem. “überhaupt ooit wel in het woud geweest?” sprak hij, “Moet je eens gaan wachten bij een sterke kattegeur waar ze hun grenslijnen markeren, komen ze vanzelf opzoeken.” vervolgde hij zijn woorden met een zelfverzekerde blik in zijn ogen. Wie deze kat ook was of waar ze vandaan kwam, ze wist de helft niet van alles wat hier speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
» Chi «3
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 months}
Gender:
Rank:
Nikita
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 18:37

» “Valt op het zelfde neer.” Antwoordde hij op haar tegenspraak. Een grinnik verliet luid haar mond en ze keek even eigenwijs van hem weg. Deze kater was ook snel op zijn teentjes getrapt.. “Blijkbaar niet.” Zei hij met een grommende ondertoon in zijn stem, eentje die haar ietwat deed schrikken. Vanwaar die vijandelijkheid? Ze had toch nog niks verkeerds gezegd noch gedaan? “überhaupt ooit wel in het woud geweest?” Vroeg hij nadien, waarop ze ja knikte. “Moet je eens gaan wachten bij een sterke kattegeur waar ze hun grenslijnen markeren, komen ze vanzelf opzoeken.” Ze glimlachte even flauw en haalde haar schouders opvallend op. "Oké, zal ik doen." Sprak ze op een schijnheilige manier. "En als ik gelijk heb dat er werkelijk geen Clankatten bestaan, wat krijg ik dan?" De poes vernauwde haar ogen nog meer en wendde haar oortjes opzij. Ze begon zich uiteindelijk wel af te vragen of de kater misschien gelijk had, en dat het misschien echt geen fabeltje was. Ze had inderdaad al eens eerder een vreemde geur geroken, maar was zelf nog nooit een wilde kat tegen gekomen die in een Clan leefde. Met een venijnige blik in haar ogen wachtte ze af op respons. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 19:53

"Oké, zal ik doen." Antwoordde ze op een schijnheilige toon tegen hem waarbij Heartdestroyer een wenkbrauw omhoog liet rijzen. "En als ik gelijk heb dat er werkelijk geen Clankatten bestaan, wat krijg ik dan?" een spottend lachje verliet zijn lippen toen ze dat zei. “Geloof me, je zult zelfs niets krijgen als je gelijk heb want die krijg je sowieso niet. Er leven echt katten in het woud. Als je hun grens overtreedt en de geur van katten wordt sterker dan kom je dichter bij hun kamp waar ze overnachten.” Informeerde hij haar en keek even vijandig terug zoals ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
» Chi «3
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 months}
Gender:
Rank:
Nikita
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 13:58

» “Geloof me, je zult zelfs niets krijgen als je gelijk heb want die krijg je sowieso niet. Er leven echt katten in het woud. Als je hun grens overtreedt en de geur van katten wordt sterker dan kom je dichter bij hun kamp waar ze overnachten.” Nikita keek de kater ongelovig aan en schudde haar kopje. "Dat lijkt me eerder op een verhaal waarmee je kittens bij het woud vandaan krijgt." Sprak ze, duidelijk niet onder de indruk van Heartdestroyer's vijandelijke houding en blik. Ze begon haar pootje weer te wassen en negeerde de kater voor enkele seconden volop. "Als ik niets krijg, als er geen weddenschap is, dan doe ik niet mee. Dan beleef je er geen lol aan." Merkte ze droogjes op terwijl ze haar donkerblauwe blik liet kruisen met de zijne. Alles wat uit de kater zijn mond kwam waren leugens, leugens en nog eens leugens. Wie dacht hij wel niet dat hij was? Iemand die zomaar iedere kat om zijn zielige pootje kon winden? Wel, dan was hij deze keer de verkeerde kattin tegen gekomen. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
[SPT] Someone I've never seen before. DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 16:33


"Dat lijkt me eerder op een verhaal waarmee je kittens bij het woud vandaan krijgt." Zijn wenkbruawen rezen omhoog bij haar opmerking, een kittenverhaaltje was de StarClan waar die woudkatten in geloofde, niet wat hij vertelde. "Als ik niets krijg, als er geen weddenschap is, dan doe ik niet mee. Dan beleef je er geen lol aan." Sprak ze verder waarbij Heartdestroyer met zijn ogen rolde, “Wat wil je dan als je gelijk hebt” sprak hij met een zucht, helemaal geen zin om zijn tijd hier aan te verdoen omdat hij die katten met zijn eigen ogen had gezien. Geërgerd om haar koppigheid keek hij der strak aan, ergens benieuwd naar wat ze wilde hebben voor als ze gelijk kreeg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Someone I've never seen before.   [SPT] Someone I've never seen before. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] Someone I've never seen before.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: