Violent words



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Violent words

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Minnowleaf
Member
Violent words DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 75 мσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Violent words   Violent words Icon_minitimema 22 jul 2013 - 18:14

&Bulletpaw
Haar pootstappen lieten afdrukken achter in de mossige aarde onder haar zodat wie dan ook haar gemakkelijk zou kunnen volgen. Maar daar lette ze niet op, gezien ze nu niet bepaald bezig was met het besluipen van iemand. En daarbij; Het maakte haar niks uit zou iemand haar volgen, en als dat echt zo was dan had ze die kat of wat het ook mocht zijn, allang geroken. Haar twee blauwe poelen die de benaming ogen hadden keken strak voor zich uit, concentrerende op de weg dat ze volgde. Ze had deze ochtend nog te horen gekregen dat hier enkele dagen geleden een vos was gespot, dus nu kwam zij uitstippelen of dat echt zo was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Violent words DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Violent words   Violent words Icon_minitimema 22 jul 2013 - 18:29

Hij stapte over het nattige mos, wat zacht onder zijn pootkussentjes voelde. Wat paddenstoelen groeide op het natte hout van de bomen en tussen het mos door, maar hem was al sinds hij jong was aangeleerd dat hij dat nooit mocht eten. Zijn oren draaide wat rond, zoekend naar geluiden. Hij opende zijn mond en liet wat geuren in zijn geurklieren stromen. Het gebied was rijk aan geuren, maar er was weinig prooigeur. De jonge kater was er vroeg opuit gegaan om zo veel mogelijk prooi te vangen, maar weinig liet zich zien. Hij had een enkel muisje gevangen. Hij liep door de struiken en de takjes onder zijn poten drukte het mos in, tot ze niet verder konden en braken. De kater voelde een druppel in zijn dunne vacht vallen, de voorgaande nachten had het geregend, maar hij trok zich er weinig van aan. Hij wilde prooien, hij wilde dat zijn mentor trots kon zijn. De geur van een kat, duidelijk ShadowClan, drong lichtjes zijn neus binnen, en gezelschap vond hij nog niet eens zo erg. Hij sloop de struiken uit om de prooien niet weg te jagen en keek rond. Een oranjekleurige poes stond daar, in de verte. Wat ze deed, hij had geen idee, maar hij kon vast wel helpen, dus hij stapte op haar af en begroette haar respectvol met een knik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowleaf
Member
Violent words DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 75 мσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Violent words   Violent words Icon_minitimema 22 jul 2013 - 18:37

Een tweekleurige apprentice met blauwe ogen verscheen in haar zichtveld en knikte haar respectvol toe. Rustig knikte ze terug naar hem en liep ze op haar teentjes naar hem toe. "Kan ik je ergens mee helpen?" Vroeg ze rustig, haar blauwe blik in de zijne borende. Terwijl ze dat vroeg woei de wind tegen de bomen en liet het de dorre bladeren die zich nog altijd niet verloren hadden verklaard ritselen. Tegelijkertijd gleed er ook een zachte bries over haar rug heen om vervolgens als stof in de lucht op te gaan. Zo ging dat altijd. Wind had geen richting, het kon niet gezien worden, en het was overal en altijd aanwezig. Je kon het best wel eng noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Violent words DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Violent words   Violent words Icon_minitimema 22 jul 2013 - 18:43

Rustig liep de oranjekleurige poes zijn richting op en hij keek haar aan. "Kan ik je ergens mee helpen?" vroeg ze rustig en de kater keek haar aan. "Kan ik jou ergens mee helpen was eigenlijk mijn vraag." miauwde de kater met een glimlach. De wind liep de blaadjes ritselen en hij keek om zich heen. "Wat doet u hier, als ik vragen mag? Heeft u iets waarmee ik mag helpen?" vroeg hij en zijn kille blauw ogen staarde door het gebied. Ze stond er niet bepaald bij alsof ze wilde jagen. Hij stapte van de ene poot op de andere en zette zijn vacht op tegen de kou. Zijn blik verzachtte weer toen hij haar ogen ontmoette en hij staarde haar met een glimlach aan. Hij merkte dat zijn tweekleurige vacht steeds dikker werd, daar was hij vreselijk blij mee. Zonder die vacht zou hij dit niet volhouden. De wolken prikte in zijn vacht, maar of er onweer kwam, hij had echt geen idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowleaf
Member
Violent words DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 75 мσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Violent words   Violent words Icon_minitimema 22 jul 2013 - 18:49

"Kan ik jou ergens mee helpen was eigenlijk mijn vraag." Ze lachte even en wende haar blik van hem af. Hij was nog jong, en ze wou hem niet in gevaar brengen door samen met hem achter een vos te jagen. Nog voordat ze in staat was een antwoord op zijn vraag te geven, stelde hij alweer een nieuwe. "Wat doet u hier, als ik vragen mag? Heeft u iets waarmee ik mag helpen?" Ze ademde even diep in en uit en keek hem hierna weer aan. "Eigenlijk wel ja, je kan me helpen." Sprak ze rustig, haar stem perfect tot in de lijntjes uitgewerkt in controle houdende. "Heb jij al enige ervaring met vossen?" Vroeg ze voorzichtig, om hem niet af te schrikken. Ze wist dat sommige katten, oud én jong, een slechte ervaring met vossen hadden opgelopen. Echter wist ze niet uit het hoofd wie, dus speelde ze maar eventjes met vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Violent words DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Violent words   Violent words Icon_minitimema 22 jul 2013 - 18:58

"Kan ik jou ergens mee helpen was eigenlijk mijn vraag." de lachte even en wende haar blik af. Hij wist niet precies wat hij moest doen, dus hij keek haar vragend aan. "Wat doet u hier, als ik vragen mag? Heeft u iets waarmee ik mag helpen?" vroeg hij toen maar, als ze niet wist wat ze moest zeggen dan maar de volgende vraag. De poes ademde even diep in en uit, en keek Bullet weer aan. Misschien wist ze nu wat te zeggen. "Eigenlijk wel ja, je kan me helpen." miauwde ze rustig en de kater keek haar opgewonden aan. "Heb jij al enige ervaring met vossen?" vroeg de poes voorzichtig en hij knikte van nee. "Geen slechte ervaringen in ieder geval." miauwde hij toen met een glimlach. Hij kon bijna raden wat ze ging zeggen, maar hij bleef, zoals altijd, rustig staan en keek haar verwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowleaf
Member
Violent words DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 75 мσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Violent words   Violent words Icon_minitimema 22 jul 2013 - 19:04

De kater maakte tot haar opluchting een nee gebaar met zijn hoofd. "Geen slechte ervaringen in ieder geval." Ze knikte en beet eventjes op de binnenkant van haar lip. "Goed dan," Begon ze terwijl ze even ongemakkelijk met haar pootjes begon te schuifelen. Ze vond het nog altijd geen prima idee om een nog zeer jonge apprentice mee te nemen op vossenjacht. Maar als hij het zelf wou, dan was er niks dat ze er tegen kon doen. "Dus, heb je zin om mee op een vos te gaan jagen? Ze hebben me gewaarschuwd dat ze enkele dagen geleden hier een vos hadden gezien." Miauwde ze tegen hem. Minnowleaf wist heus wel dat ze helemaal alleen een vos onmogelijk kon verslaan, maar ze ging hem ook alleen maar zoeken. En als ze hem vond, dan ging ze versterking halen om hem voor eens en altijd van het territorium te verjagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Violent words   Violent words Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Violent words
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: