|
|
Anna/Duckface 18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:23 | |
| @Lis; Jup, heb het zelfde probleem als jou! Heb je daarjuist een filmpje van drie meisjes gezien? Weet je er zat een Noa bij en die zat op mijn school in mijn zus haar klas haah! |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:24 | |
| Miep~
Eens kijken of ik een leuke sheet voor Dragon kan maken, zn voorsteltopic maken en daarna posten :'D |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:26 | |
| - Rabbitkit schreef:
- @Lis; Jup, heb het zelfde probleem als jou! Heb je daarjuist een filmpje van drie meisjes gezien? Weet je er zat een Noa bij en die zat op mijn school in mijn zus haar klas haah!
Gheheeeeh, m'n zus heeft het op dat Pennenzakkenrock gedoe op Ketnet staan, en ik zit in de zetel erachter, dus het is hier een echte kwelling^^" |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:27 | |
| Oh god is DAT nog steeds bekend? 0.0
|
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:29 | |
| Ja en omdat hij 1 lied heeft kunnen vertalen naar het Nederlands is hij ineens beroemd... Ik kan dat ook en ik eb toch ook niet beroemd? |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:29 | |
| - Fireheart schreef:
- Oh god is DAT nog steeds bekend? 0.0
Ghehe, do you mean 'DAT vreselijk slecht zingend, lelijk, schending voor de mensheid, onzijdelijk wezen', ja dan x'D Raar hé! O_o |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:32 | |
| - Cleverkiller schreef:
- Fireheart schreef:
Ghehe, do you mean 'DAT vreselijk slecht zingend, lelijk, schending voor de mensheid, onzijdelijk wezen', ja dan x'D Raar hé! O_o Jup dat bedoelde ik ja. Heel lang geleden zag ik da liedje van 'het' van JB. Toen hebben mn vrienden en ik ons rot gelachen. Like what the hell. |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:32 | |
| - Fireheart schreef:
jammer genoeg wel, ik zou willen dat het niet zo was |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:33 | |
| "Deep down inside you've always known the truth, I'm Amanda Clarke"
Oh god ;-; Beste scene ever. |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:35 | |
| Wazz,, Ghehe x'D Alexx, Z'n vader is ook wel een VB hé c; Maar ik snap niet dat je zo iemand kunt aanzien... x'O |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:38 | |
| Net naar de film geweest en iedereen in de zaal zat te snikken. Net als het zielige moment voorbij was kwamen de tranen weer bij mij x'D Helaas waren er weer van die meisjes die de hele tijd er doorheen zaten te kleppen en toen er op gewezen werd gingen ze zo achterlijk dom lachen ._.
Ik werd weer eens afgeleid door de knappe acteurs x3 |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:40 | |
| OMG Skull heeft al twee aanbidders (geen liefde hoor, maar ze vinden het karakter gewoon awsome) Yey, i'm happy! |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:43 | |
| @Lis ja maar dat geeft nog steeds niemand het recht om beroemt te zijn als je gene talent hebt ^-^ |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:44 | |
| - Hawkscream schreef:
- Net naar de film geweest en iedereen in de zaal zat te snikken. Net als het zielige moment voorbij was kwamen de tranen weer bij mij x'D
Helaas waren er weer van die meisjes die de hele tijd er doorheen zaten te kleppen en toen er op gewezen werd gingen ze zo achterlijk dom lachen ._.
Ik werd weer eens afgeleid door de knappe acteurs x3 Welke film? *Nieuwsgierig* Ik moet maar es wat topics af gaan werken //sigh. Oh, en Soof. IK had met Timey gepost in dat topic met Shrew ^^' |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:45 | |
| - Wolfsbane schreef:
- Hawkscream schreef:
- Net naar de film geweest en iedereen in de zaal zat te snikken. Net als het zielige moment voorbij was kwamen de tranen weer bij mij x'D
Helaas waren er weer van die meisjes die de hele tijd er doorheen zaten te kleppen en toen er op gewezen werd gingen ze zo achterlijk dom lachen ._.
Ik werd weer eens afgeleid door de knappe acteurs x3 Welke film? *Nieuwsgierig*
Ik moet maar es wat topics af gaan werken //sigh.
Oh, en Soof. IK had met Timey gepost in dat topic met Shrew ^^' Spijt (: Ja Nederlands maar ik vond hem echt goed ;-; Zo zielig en ik ergerde me gewoon aan die bitch D< -als je het boek kent weet je misschien waar ik het over heb x3- Oh oke :3 Mijn laptop heeft alle nieuwe berichten blijkbaar al gemarkeerd als gelezen, dus heb ik geen idee wat nieuw is en wat niet d: |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:46 | |
| @Soof; Ah, Spijt. Heb er veel over gehoord, het boek nooit gelezen tho~ Is niet echt mijn soort film x'd
Is goed, heuwr~ Ik wilde 't je alleen eventjes zeggen ^^' |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:51 | |
| Lol, ik wist eerst niet wie de Ian Thomas was, maar ik kan vaagjes dat liedje van Baby nog herinneren van hem :') Ik vind nederlandse muziek sowieso nooit zo mooi en dan ook niet als je er ook nog eens engels bij gaat voegen xD Dan ben ik in de war :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:51 | |
| - Lionroar schreef:
- Lol, ik wist eerst niet wie de Ian Thomas was, maar ik kan vaagjes dat liedje van Baby nog herinneren van hem :') Ik vind nederlandse muziek sowieso nooit zo mooi en dan ook niet als je er ook nog eens engels bij gaat voegen xD Dan ben ik in de war :')
+1 |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:53 | |
| - Lionroar schreef:
- Lol, ik wist eerst niet wie de Ian Thomas was, maar ik kan vaagjes dat liedje van Baby nog herinneren van hem :') Ik vind nederlandse muziek sowieso nooit zo mooi en dan ook niet als je er ook nog eens engels bij gaat voegen xD Dan ben ik in de war :')
Nederlandse muziek als in met Nederlandse teksten of alle Nederlandse artiesten? |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:54 | |
| @Linneh; ik snap je helemaal. En ik ben het helemaal met je eens ^^ Ooh, ja misschien dat je het al gemerkt hebt maar Skull word zo ongeveer verbannen uit de Clan (hoopt van wel) Bij de volgende ceremonie waarschijnlijk. Moet ik met daar even voor aanmelden dan? Het is nog niet eens zeker wanneer het gebeurt... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|