{Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{Open - SPT} Into the Woods

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Strawberry
Member
{Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 1:22

"Ik geloof dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn." Eventjes keek Strawberry op en ontmoette haar lichte, blauwe ogen de gouden ogen van Twirlfang. Maar het duurde niet lang, of ze sloeg haar blik weer neer, nog altijd zachtjes bevend. "Dat denk ik dan..." Mompelde ze zachtjes, terwijl ze haar oren weer naar achter draaide. "Dat ben je wel, écht wel." Miauwde Twirlfang zachtjes. Strawberry keek alleen maar verder naar beneden, alleen maar reagerende met de zachtste nee-schudding van haar hoofdje. Zwijgend drukte ze het spinrag, die door al haar hoofdbewegingen weer los begon te zitten, weer onhandig vast met haar voorpoot. Waarom werd elk gesprek met Twirlfang altijd zo.. awkward?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 1:30

Toen de poes zachtjes nee schudde, zuchtte hij even luidop en nam hij voorzichtig een stapje naar haar toe. "Strawberry, er is geen andere kattin waar ik ooit gevoelens voor heb gekregen. En ik ben er zeker van dat er nog katten zijn die veel om je geven," Hij wierp even een zachte blik op haar. Eigenlijk wou hij haar beter kunnen troosten, maar hij wou d'r tegelijkertijd ook weer niet afschrikken door zijn aanwezigheid. "Als er ook maar iets is waarmee ik kan bewijzen dat ik écht om je geef, alsjeblieft, zeg het me..."
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 1:35

"Strawberry, er is geen andere kattin waar ik ooit gevoelens voor heb gekregen. En ik ben er zeker van dat er nog katten zijn die veel om je geven," Miauwde de kater. Strawberry knikte zachtjes en krulde haar staart opnieuw rond haar lichaam heen. Stormfur... Maar dat kon ze niet vertellen. Ondanks dat zij zich wel aan de regels gehouden had... Wilde ze hem ook niet in de problemen brengen. Ze keek alleen maar behoedzaam op vanuit haar ooghoek toen hij bewoog, maar luisterde gespitste oren toe. "Als er ook maar iets is waarmee ik kan bewijzen dat ik écht om je geef, alsjeblieft, zeg het me..." Miauwde de kater. Strawberry beet op haar lip. "Ik weet het niet," Gaf ze zachtjes toe, waarna ze iets begon te schokschouderen. "Ik weet het echt niet.."
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 1:39

"Ik weet het niet," Hij zag hoe ze iets begon te schokschouderen, en slikte de krop die zich had gevormd in zijn keel door. "Ik weet het echt niet.." Hij zuchtte zachtjes en knikte. "Oké dan, dat geeft niet," Hij glimlachte eventjes en sprak nadien weer iets. "Dan denk ik dat we het tijd moeten geven, ik verwacht ook niet dat je zomaar alles vergeet wat ik je heb aangedaan." Heel eventjes keek de gespierde kater naar beneden, naar zijn poten die ietwat ongemakkelijk over de grond begonnen te schuifelen bij het volgende woord dat hij luidde. "Sorry."
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 1:43

"Oké dan, dat geeft niet, dan denk ik dat we het tijd moeten geven, ik verwacht ook niet dat je zomaar alles vergeet wat ik je heb aangedaan." Miauwde Twirlfang. Strawberry knikte in bevestiging, op de manier waarop ze zat, zag ze er nog kleiner en kwetsbaarder uit dan ze al was. "Sorry." Miauwde de kater. Eventjes keek Strawberry op, maar ze wist geen woorden te vormen. Ze had haar mond wel geopend, haar lippen bewogen wel, maar.. ze klapte ze maar weer op elkaar en knikte alleen maar zachtjes. "Had jij gehoord.. van die kittypet die hier gezien was..?" Sprak ze zachtjes, het maar over een andere boeg gooiende.
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 1:49

"Had jij gehoord.. van die kittypet die hier gezien was..?" Hij keek even vol verbazing op, maar toonde nog wel een glimp van dankbaarheid. Ze wist waarschijnlijk wel hoe slecht hij was op het vlak liefde, en zo niet, dan was ze daar vast net achter gekomen. "Ehm, ik heb er wel al katten over horen praten, maar ben er niet echt verder op in gegaan." Miauwde hij twijfelend.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 1:54

"Ehm, ik heb er wel al katten over horen praten, maar ben er niet echt verder op in gegaan." Miauwde de kater. Strawberry negeerde vertwijfeld zijn dankbare blik en zonk weg in een veilige, professionele toon. "De patrouille vanochtend sprak over een overtreder van de grenzen," Miauwde ze, terwijl ze weer richting de hekken stapte. Eventjes tuurde ze naar het hout, waarna ze weer omkeek naar Twirlfang. "Ik was zelf even een kijkje gaan nemen.." Voegde ze er zachtjes aan toe. Het was een zeer onverstandig plan geweest, alleen op onderzoek uitgaan... Maar ze had het er wel voor over gehad.
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 22:04

"De patrouille vanochtend sprak over een overtreder van de grenzen," Sprak ze, compleet professioneel. Hij knikte even kort en keek om hem heen. "Ik was zelf even een kijkje gaan nemen.." Hij liet zijn blik weer naar Strawberry toe glijden, maar besloot wijselijk zijn mond te houden. Pas na enkele seconden opende hij deze weer. "Dat is... heel moedig van je." Miauwde hij rustig, even professioneel als Strawberry zonet. Maar nog voordat hij nog iets kon zeggen, daagde een bruin gestalte op. "Strawberry, pas op!" Schreeuwde hij.

Nu mag Heartdestroyer posten^^
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 22:30

Stilletjes was de donkerbruine kater die.de naam Heartdestroyer noemt het ThunderClan territoria binnengedrongen, vooral omdat er naar zijn gevoel aardig wat prooi rondliep en ook omdat Thunderclanners een bloedhekel hebben aan de Elite. Een grijns sierde zijn mond en verbaasd keek hij op toen hij stemmen hoorde. Langzaam sloop hij dichterbij tussen de struiken en maakte uit het gesprek op dat de kat met het meeste bruin Twirlfang heette en de andere Strawberry, die hem gelijk ook het zwakst leek. Hij fronste diep toen hij hoorde dat ze het over een kittypet hadden die het territorium was binnengedrongen, als ze het over hem hadden zal hij duidelijk maken dat hij totaal geen kittypet was. De cyperse kater zette met zijn achterpoten af en sprong recht op de rug van de zogenoemde Strawberry en kraste met zijn verlengde nagels over haar rug terwijl hij zijn tanden bij haar nekvel zette zodat haar spieren.licht verzwakte.

-sorrry voor spelfouten, heb het getypt op gsm s:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 22:36

Strawberry glimlachte lichtjes naar Twirlfang. "Dat is... heel moedig van je." Miauwde de kater. Strawberry, nog steeds ongemakkelijk in het gezelschap van Twirlfang, haalde haar schouders wat schaapachtig op. "Ik weet niet of het moed is..." Mompelde ze, terwijl ze even voor zich uit staarde. De waarschuwing van Twirlfang kwam te laat. Een scherpe pijn kraste zich over haar rug, gepaard met een massief gewicht op haar rug. Een sjor aan haar nekvel zorgde ervoor dat haar spieren automatisch verslapten en de poes zakte snakkend naar adem door haar poten. Paniek en schok stroomde door haar aderen terwijl ze vitale seconden verloor met het zichzelf herpakken. Tegelijkertijd ontsnapte er een geschrokken gil uit haar mond terwijl ze zich in allerlei mogelijke bochten wrong om weer tot haar poten te komen en de kater af te werpen. "Lazer op!" Snauwde ze. Toch beefde ze iets. De situatie leek teveel op die situaties die ze met Twirlfang had gehad. Leek teveel op de keer dat Bones haar aangevallen had... Ze haalde uit met haar klauwen, zoekende naar contact met de vacht van haar aanvaller. Maar ze kon er niet goed bij... Van elke slag wist ze niet zeker of ze nou echt schade aanrichtte, of niet. Dit was het dan. Twirlfang zou haar waarschijnlijk uitzwaaien als ze in haar graf kukelde. Of misschien zelf wel de doodsbeet uitoefenen.
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 22:43

De waarschuwing die Twirlfang had uitgeroepen naar de tweekleurige kattin kwam te laat aan, de bruine cyperse kater welke verlengingen aan zijn klauwen droeg was al bij Strawberry gearriveerd en sprong op diens rug. Verstard bleef hij even kijken naar het hele gebeuren, maar toen hij zag dat de kater naar het nekvel leek te willen gaan met zijn tanden, schoot hij in actie. Zijn poten raakte nog nauwelijks de grond aan, en toen hij zich afzette om in de lucht te springen, verbrak hij gelijk de aanraking met de aarde onder hem voor enkele seconden. Hij had Strawberry eerst de tijd gegund om haarzelf te redden, zodat ze niet zou denken dat hij dacht dat ze niks waard was. Maar hij kon gewoon niét toezien hoe ze werd afgeslacht door een vuile Bloodclanner. Zijn voorpoten welke uitgeworpen waren raakten de andere kater aan en wierpen hem van de poes af. Woest landde hij weer op de grond. "Maak dat je weg komt!" Riep hij naar de kater, zijn tanden en nagels ontbloot. Beschermend stond hij voor de poes welke Strawberry heette, niet toestaande dat de vijandelijke kat nog één haar aan haar krenkte.
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 22:58

Hij voelde hoe de tweekleurige kat onder hem naar zijn vacht probeerde te grijpen en hier en daar ook wat plukken vacht uittrok en een kras achterliet, al deerde het hem niet echt. Net toen hij haar nekvel wilde vastgrijpen met zijn tanden kwam de andere kat in actie en sprong met vaart tegen hem aan waardoor hij van de poes werd afgeduwd. Een geirriteerde grom verliet zijn luchtwegen toen hij zag dat de kater beschermend voor de poes was gaan staan en een paar woorden toe snauwde dat hij moest vertrekken. Even grinnikte hij en keek recht in de kat zijn ogen "Ik zie geen reden om eerlijk te zijn." Zei die schaapachtig en maakte een snelle beweging naar zijn poten in de hoop dat hij die onderhem vandaan haalde en hij op de grond zou vallen.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 23:20

Plotseling werd het gewicht van haar rug verwijderd en kreeg ze weer lucht. Snakkend naar adem keek Strawberry op, proberende een helder beeld te krijgen van de situatie. Ze hoorde nog net het geluid van Twirlfang's stem, die Heartdestroyer bedreigde als hij haar nog een haar zou krenken. Eventjes staarde Strawberry er verbaasd naar, maar toen kwam ook zij omhoog met een snauw op haar gezicht richting de Bloodclan kater. Die ging betalen, en flink. En of Twirlfang er nou voor stond of niet, ze ging zich er mooi wel mee moeien. "Ik zie geen reden om eerlijk te zijn." Miauwde de Bloodclan kater naar Twirlfang en haalde uit. "Ik dan ook niet." Gromde Strawberry. Erop vertrouwende dat Twirlfang dat wel zou redden, schoot Strawberry achter de bruin met witte kater vandaan. "Verdwijn!" Grauwde ze, terwijl ze zich afzetten om een kopstoot te geven tegen de flank van de elite kater, nu hij met Twirlfang bezig was.
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 23:26

"Ik zie geen reden om eerlijk te zijn." "Dwaas" Kaatste hij bijna binnen de seconde terug. Maar nog voordat hij de kans kreeg de kater nogmaals te bedreigen met zijn aanvallen, maakte hij voordat Twirlfang het doorkreeg deze keer als eerste een actie. Zijn gele blik volgde het lichaam van de Bloodclanner die naar zijn poten greep, maar deze keer was het de beurt van Strawberry om hem de redden, en dat deed ze ook. De poes gaf een kopstoot tegen de flank van de kater. Twirlfang keek haar even dankbaar aan, maar sprong nadien op de rug van de Bloodclanner. Zijn eigen gespierde lichaam in de strijd werpende. Misschien, als hij geluk had, zou zijn gewicht de kater tegen de grond gedrukt houden. "Ik zeg het niet nóg een keer, maak dat je wegkomt!" Siste hij scherp in het oor van de kat onder hem.
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 23:48

"Verdwijn!" siste de tweekleurige poes die net nog zo.zwak leek.en.nu tot.leven.kwam met een.kopstoot tegen zijn flank als gevolg. Met een sis werd heart uit.zijn evenwicht gebracht maar kwam gelukkig, voorm.hem, met beide.poten weer op de grond terecht. Een paar ogenblikken later sprong de kater van de twee op zijn rug.waardoor het gewicht Heartdestroyer tegen de grond aandrukte. "Ik zeg het nog een keer, maak dat je wegkomt!" Snauwde de kater hard bij zijn oorschelp. Een grom verliet de cyperse.kater zijn.luchtwegen. "Gaat lekker.makkelijk met een.kat die een paar ton weegt op je rug" snauwde hij terug in een belediging terwijl zijn staart flink op en neer zwiepte.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:00

Strawberry wankelde zelf eventjes van de terugslag die kwam na haar kopstoot, maar herstelde zich al snel genoeg om te aanschouwen hoe Twirlfang de Bloodclan kater tegen de grond had gewerkt en deze bedreigde. Ze vernauwde haar ogen iets en stapte zelf ook wat nader. Haar staart zwiepte licht agressief heen en weer. Ze had zo'n hekel aan indringers en deze had haar nog vernederd ook. "Gaat lekker.makkelijk met een.kat die een paar ton weegt op je rug" miauwde de Elite kater. "Bedenk maar eens hoeveel geluk je nog hebt," Gromde Strawberry, "Als wij volgens jullie standaarden hadden gewerkt, hadden we nu met alle plezier je halsslagader doorgebeten." Ze sprak het woord jullie met walging uit. Van haar tante had ze zat nare verhalen gehoord over de Bloodclan...
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:10

"Gaat lekker.makkelijk met een.kat die een paar ton weegt op je rug" Mauwde de kater. Twirlfang wachtte nog even af en wierp een zijdelingse blik op Strawberry. "Bedenk maar eens hoeveel geluk je nog hebt," Hij grinnikte even, maar de serieuze blik op zijn gelaat bleef waar 'ie was. "Als wij volgens jullie standaarden hadden gewerkt, hadden we nu met alle plezier je halsslagader doorgebeten." Bij deze woorden liet hij de kater los, en sprong hij van hem af. Echter hield hij zichzelf nog altijd groot opgesteld tegenover hem en verliet een luide grom zijn keel.
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:22

"Bedenk maar eens hoeveel geluk je nog hebt" zei de kat die waarschijnlijk de naam.strawberry droeg. "Als we volgens jullie standaarden hadden gewerkt hadden we zo je halsslagader doorgebeten." Bij die woorden had de.kater op zijn rug hem.losgelaten en Heartdestroyer sprong.gelijk op en schudde zijn vacht daarbij uit. "Nee jullie.luisteren naar dat kitten fabeltje met die sterrenkatten die vinden dat je een kat niet mag doden.ofzo, dat ik.me.kan herinneren." spotte hij met hum StarClan die o zo.heilig voor ze. "En zonder protesten.luisteren naar je.leider" sprak hij hoofdschuddend, toen hij nog in de WindClan zat had hij dat al vreselijk gevonden, nu had hij tenminste vrijheid om te doen wat hij wilde. However als de 2 hem zouden aanvallen zou hij terugvechten, vluchten? Nee daar dacht hij liever niet aan, nog niet in ieder geval.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:25

"Nee jullie.luisteren naar dat kitten fabeltje met die sterrenkatten die vinden dat je een kat niet mag doden.ofzo, dat ik.me.kan herinneren." Miauwde de Bloodclan kater. Strawberry's nekharen rezen overeind terwijl ze langzaam kwaad begon te worden. Het radiëerde eigenlijk rond haar. De poes liet zich altijd al te snel opwinden en nu weer. "En zonder protesten.luisteren naar je.leider" Ging de kater hoofdschuddend verder. "Oh en jullie dan? Jullie lopen als brave puppies achter die gestoorde Icy aan. Jullie zijn geen haar beter." Miauwde Strawberry scherp terug, terwijl ze kwaad met haar staart zwiepte.
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:33

Een woeste glans nam plaats in zijn felle gele ogen toen de Bloodclan kater weer sprak. De woorden drongen nauwelijks tot hem door. Die katten wisten niet wat ze zeiden. Het bloed dat ze dronken, het leek er wel voor te zorgen dat die katten overal en altijd dronken leken te zijn. In ieder geval, het had een grote invloed op hem. Maakte hen gestoord, gek, maar alles behalve wijs en slim. "Oh en jullie dan? Jullie lopen als brave puppies achter die gestoorde Icy aan. Jullie zijn geen haar beter." Kaatste Strawberry scherp terug. Twirlfang wierp een honende blik op de kater en knikte. "Ga terug naar dat afgedankte tweebeen park van jullie waar je thuis hoort," Zijn stem had een zekere diepe haat jegens de kater die tegenover hem stond. "Je wilt zeker niet gehandicapt zijn voor de rest van je leven, of wel soms?" Een sarcastische toon wist zich neer te nestelen in de toon van zijn stem toen hij dit zei.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Open - SPT} Into the Woods   {Open - SPT} Into the Woods - Pagina 2 Icon_minitime

{Open - SPT} Into the Woods
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: