Just live my life - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Just live my life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Spirit
Member
Just live my life - Pagina 2 DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Just live my life   Just live my life - Pagina 2 Icon_minitimema 7 feb 2011 - 19:03

Spirit keek naar Swan, ietwat bezorgd. Swan's blik zei meteen dat het niet nodig was. Spirit wist niet of ze dit moest geloven. Swan was een kitten die graag de sterke wou zijn en dacht dat ze geen hulp nodig had. Spirit wou Swan niet het gevoel geven dat ze Swan niet zou helpen, dus keek ze die bezorgd aan. Ze luisterde naar de vraag van Swan. Ze kreeg enkele twijfels. Ze vertrouwde Swan wel, maar ze wist niet zeker of IJsel en Sandstorm het zouden accepteren dat zij Swan iets had geleerd en bij haar was gebleven. Spirit stelde zichzelf die vraag. Zou zij blij zijn als een volslagen vreemde, die ze niet kende, haar kitten had ontvangen en iets geleerd had? Om eerlijk te zijn niet echt, maar iedere kat reageerde daar anders op. Trouwens, als Swan of zij het uitlegde, dan zouden ze het wel begrijpen. Dat zou zij trouwens ook doen. Ze keek opzij naar Swan en knikte toen. 'Dat zou me een eer zijn,' sprak ze plechtig. Ze pakte toch een beetje prooi van Swan mee om haar te helpen. De kitten had ook veel gevangen. Ze keek naar Swan. Het was fijn dat Swan haar vertrouwde. Zij zou die vertrouwen ook niet schenden. Ze had nu een kleine vriendin. Of ja, een jongere vriendin. Swan klein noemen? Niet echt. Ze was niet veel kleiner dan Spirit. Maar Spirit was eigenlijk ook wel klein voor haar leeftijd, ook al zou ze dat tegenover anderen nooit toegeven. Ze keek opzij naar Swan, terwijl ze al aanstalten maakte om te vertrekken. Ze keek opzij of er toevallig een andere Clankat aankwam. Spirit liep beschermend dichtbij Swan. Ze keek om zich heen, alsof er elk moment een of ander beest tevoorschijn zou komen om Swan te doden. Spirit zou het zelf ook niet leuk vinden als een ouder niet beschermend was tegenover haar kittens. Dus zou ze Swan voldoende beschermen. Tenslotte was Swan ook haar vriendin en vriendinnen beschermde je. Ze keek opzij naar Swan. Swan leek niet echt eentje die bang was. Of ja, snel bang was. 'Je bent een sterke kitten, Swan, weet je dat?' vroeg Spirit, maar het klonk toch een beetje als woorden die bemoedigend waren. Ze keek opzij naar Swan. Ze rekte haar nek uit om te kijken of er echt géén Clankat kwam. Ze opende haar mond een beetje, zodat de geuren binnendrongen. Ze rook ook geen katten die maar in de buurt durfden te komen. Ze oordeelde deze plek dus maar als veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swan
Member
Just live my life - Pagina 2 DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Swan
BerichtOnderwerp: Re: Just live my life   Just live my life - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 9:22

(sorry, sorry, sorry voor de late reactie)

Vrolijk sprong Swan heen en weer toen Spirit antwoord gaf 'Dat zou me een eer zijn,' sprak ze plechtig en Swan sprong nog enthousiaster heen en weer terwijl ook Spirit een deel van e vissen oppakte en Swan ook een deel en daarna begon te lopen. 'Je bent een sterke kitten, Swan, weet je dat?' klonk Spirit's stem en wan knikte een beetje voorzichtig met haar kop om verlegen te antwoorden 'O, dat zeggen ze soms wel' En daarna om maar op een ander onderwer[p over te gaan begon Swan over haar Famielie te praten: 'Ik heb 4 zusjes maar geen broertjes, een van mijn zusjes is jonger als mij, zij heet Seashell en lijkt op papa. Maar ik heb ook drie oudere zusjes die al ouder waren toen Seashell en ik geboren werden, zij heten: Ice, Aube en Moon, Aube lijkt ook op papa en Ice, Aube en ik maar op mama'
Terug naar boven Ga naar beneden

Just live my life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Gorge-
Ga naar: