|
|
Daan :D 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 15:41 | |
| @Liese, Twilight word moeilijk, maar ga het proberen x'D @Linn, ik heb geen wereld creëren ofzo, mijne is gedownload x'] Ga proberen Sunset Vally, Apaloossa Plains of Isla Paradiso om te bouwen x'D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 15:42 | |
| Ik ga me gewoon bij het eerstvolgende nestje weer 'ns aanmelden voor een kitten x'D Ik heb zin om weer zo'n aanmelding te maken d: |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 15:44 | |
| - Ashpaw. schreef:
- Ik ga me gewoon bij het eerstvolgende nestje weer 'ns aanmelden voor een kitten x'D
Ik heb zin om weer zo'n aanmelding te maken d: *Wijst naar het topic van Twily & Cherryleaf waarin ze kitties zoeken* :'3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 15:45 | |
| - Twilightmoon schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Ik ga me gewoon bij het eerstvolgende nestje weer 'ns aanmelden voor een kitten x'D
Ik heb zin om weer zo'n aanmelding te maken d: *Wijst naar het topic van Twily & Cherryleaf waarin ze kitties zoeken* :'3 Sorry, WindClan daar heb ik momenteel echt geen inspiratie meer voor d: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 15:48 | |
| - Ivypool schreef:
- Mensen ik ga WarriorCats namaken met Sims, en dus ook de Clans etc. Wie hier wil zijn/haar katje der wel in hebben? Ik ben bezig met de WindClan, nu. Ik heb al; Inkmask & Leafstorm, Wolfsbane is bijna af :} Ga ook de gebieden etc maken :DGa de hele wereld van warrior cats namaken hehe >D PS:graag beschrijving van je kat geven *vachtlengte, kleur+oogkleur*
EDIT: er komen ook plaatjes als het af is en dan ga ik spelen ermee x'] EDIT: en kittens kan je niet aanvragen x'D Die kan ik niet maken :} Suntail: Normale vachtlengte, wit met oranje (tabby) vlekken, grijze ogen Whispersong: Halflangharig, (blauw)grijs met donkerdere snuit, poten, staart en vlek op de rug, mintgroene ogen Deze twee mag je gebruiken als je wil :3 |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 15:49 | |
| - Ashpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Ashpaw. schreef:
Ik heb zin om weer zo'n aanmelding te maken d: *Wijst naar het topic van Twily & Cherryleaf waarin ze kitties zoeken* :'3 Sorry, WindClan daar heb ik momenteel echt geen inspiratie meer voor d: Ghehe x'D Ik heb niet bepaald inspi voor RC, BC, TC, en alle Clans waarbij een C in de afkorting komt x'D Nee hoor, maar voor RC & BC heb ik écht geen inspi... |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 15:50 | |
- Ashpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Ashpaw. schreef:
Ik heb zin om weer zo'n aanmelding te maken d: *Wijst naar het topic van Twily & Cherryleaf waarin ze kitties zoeken* :'3 Sorry, WindClan daar heb ik momenteel echt geen inspiratie meer voor d: Ghehe x'D Ik heb niet bepaald inspi voor RC, BC, TC, en alle Clans waarbij een C in de afkorting komt x'D Nee hoor, maar voor RC & BC heb ik écht geen inspi... Maar in alle Clans komt de C in de afkorting? ^^"Ik kan altijd wel posten, alleen heb ik sowieso niets met het koppeltje en is WindClan wat eentonig voor me geworden. Heb daarom alleen Timber als actief WindClan account d: |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:00 | |
| - Timberpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Ashpaw. schreef:
Ik heb zin om weer zo'n aanmelding te maken d: *Wijst naar het topic van Twily & Cherryleaf waarin ze kitties zoeken* :'3 Sorry, WindClan daar heb ik momenteel echt geen inspiratie meer voor d: Ghehe x'D Ik heb niet bepaald inspi voor RC, BC, TC, en alle Clans waarbij een C in de afkorting komt x'D Nee hoor, maar voor RC & BC heb ik écht geen inspi... Maar in alle Clans komt de C in de afkorting? ^^" Ik kan altijd wel posten, alleen heb ik sowieso niets met het koppeltje en is WindClan wat eentonig voor me geworden. Heb daarom alleen Timber als actief WindClan account d: Jup, I know x'D Dat is het net^^" cx Maar ja c; Ik wil in ons zwembad(je) springen, maar dat is nog maar net gevuld en dus ijskoud... ;$ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:05 | |
| En toen was Fishy's ava vernieuwd en had ze een sig :3 |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:10 | |
| - Fisheye schreef:
- En toen was Fishy's ava vernieuwd en had ze een sig :3
sorry, maar ik vind Fisheye een beetje eng... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:11 | |
| - Gleampool schreef:
- Fisheye schreef:
sorry, maar ik vind Fisheye een beetje eng... snap ik ^^ Niet erg, die opmerking heb ik al vaker gehoord vandaag en gisteren x) |
|
| |
Sacha 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:11 | |
| - Talonkit schreef:
- Tomb Raider uitgespeeld. *Rekt zich uit* Nu nog een 100% clearing, maar dat komt later wel.
*Scrollt lijst door* Wat nu, wat nu :/ xD Welk deel heb je uitgespeeld? |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:12 | |
| - Leather schreef:
- Talonkit schreef:
- Tomb Raider uitgespeeld. *Rekt zich uit* Nu nog een 100% clearing, maar dat komt later wel.
*Scrollt lijst door* Wat nu, wat nu :/ xD Welk deel heb je uitgespeeld? Tomb Raider 2013~ De nieuwste x'D Ik moet nog es gaan kijken of ik de oude spellen terug kan vinden en dan hopen dat mn laptop ze aan kan~ |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:14 | |
| - Fisheye schreef:
- Gleampool schreef:
- Fisheye schreef:
sorry, maar ik vind Fisheye een beetje eng... snap ik ^^ Niet erg, die opmerking heb ik al vaker gehoord vandaag en gisteren x) Ghehe *Kijkt weg en fluit* Dat kan ook een compliment zijn? cx |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:33 | |
| always tell the truth, that is easier to remember |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:34 | |
| - Gleampool schreef:
- always tell the truth, that is easier to remember
?? Crunchy wordt echt awesome! <33 |
|
| |
Daan :D 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:39 | |
| @Marieke, ze komen er vast is >D Pff, eventjes pauze van Simsen x'D |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:40 | |
- Gleampool schreef:
- always tell the truth, that is easier to remember
??
Crunchy wordt echt awesome! <33 dat is mijn motto |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:41 | |
| Woosh, Fishy's sheet is af (alweer met dank aan Babs' codes) :3 |
|
| |
Sacha 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 16:51 | |
| - Dragonforce schreef:
- Leather schreef:
- Talonkit schreef:
*Scrollt lijst door* Wat nu, wat nu :/ xD Welk deel heb je uitgespeeld? Tomb Raider 2013~ De nieuwste x'D
Ik moet nog es gaan kijken of ik de oude spellen terug kan vinden en dan hopen dat mn laptop ze aan kan~ Die is leuk haha, ik moet m nog uitspelen x] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|