|
|
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 19:40 | |
| - Ivypool schreef:
- Ik ben terug van eten x'D
welkom terug |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 19:57 | |
| THE INTERNSHIP IS EEN AWESOME FILM :'D Moest ik even zeggen, er zat echt zo'n knapperd in die film en ik heb meteen thuis z'n naam opgezocht x'D -wat ik wel vaker doe na een film >:3- |
|
| |
128 Afwezig Weapon of choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 21:21 | |
| Doei allemaal *vertrekt op vakantie voor lang , hopelijk is er internet* |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:11 | |
| |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:21 | |
| Fijn erg fijn. Heb net nieuwe vissen gekregen. Beschouwd mijn salamander get als voedsel. Weg vissen. Samen met mijn kikker veroberen ze 12 vissen in een uur D: |
|
| |
128 Afwezig Weapon of choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:22 | |
| - Frostlake schreef:
- Veel plezier Nele!
Bedankt x'D |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:24 | |
| - Sparkingpaw schreef:
- Fijn erg fijn. Heb net nieuwe vissen gekregen. Beschouwd mijn salamander get als voedsel. Weg vissen. Samen met mijn kikker veroberen ze 12 vissen in een uur D:
o.0 |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:25 | |
| - Desertkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
- Fijn erg fijn. Heb net nieuwe vissen gekregen. Beschouwd mijn salamander get als voedsel. Weg vissen. Samen met mijn kikker veroberen ze 12 vissen in een uur D:
o.0 Dacht ik dus ook al. De rest hangt op hun rug zonder staart ect D; |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:25 | |
| - Sparkingpaw schreef:
- Desertkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
o.0 Dacht ik dus ook al. De rest hangt op hun rug zonder staart ect D; ... |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:36 | |
| - Sharpkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
- Desertkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
o.0 Dacht ik dus ook al. De rest hangt op hun rug zonder staart ect D; ... Ik had een vis met kannibalistische trekjes, is ook niet fijn x'D |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:38 | |
| - Timesong schreef:
- Sharpkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
- Desertkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
o.0 Dacht ik dus ook al. De rest hangt op hun rug zonder staart ect D; ... Ik had een vis met kannibalistische trekjes, is ook niet fijn x'D Iewl eng x'D Bijt ie dan ofzo? |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:39 | |
| - Timesong schreef:
- Sharpkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
- Desertkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
o.0 Dacht ik dus ook al. De rest hangt op hun rug zonder staart ect D; ... Ik had een vis met kannibalistische trekjes, is ook niet fijn x'D Wat hebben jullie een rare dieren! Alsof ik dat kan zeggen, ik heb een hond die wel half geit lijkt omdat hij alles eet |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:41 | |
| - Bravesoul schreef:
- Timesong schreef:
- Sharpkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
- Desertkit schreef:
- Sparkingpaw schreef:
o.0 Dacht ik dus ook al. De rest hangt op hun rug zonder staart ect D; ... Ik had een vis met kannibalistische trekjes, is ook niet fijn x'D Iewl eng x'D Bijt ie dan ofzo? Hij had de staart van een andere vis opgegeten~ Niet lang daarna waren ze allemaal dood .w. @Alexx; We zijn er vandaag achter gekomen dat mijn katten niet alleen kaas, slagroom en koekjes eten, maar blijkbaar ook popcorn. Zoute popcorn x'D |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:43 | |
| @Q, mijn kat eet ook kaas :'D En muggen, en bromvliegen x'D Vooral muggen staan op zijn menulijst, blije mij daarom x'D Want hij hangt 's avonds vaak rond in mijn kamer >D
Zit der weer helemaal in met Brave! |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:43 | |
| Aamg, arme jij Q xD Mijn kikker eet kogelvissen en is niet dood gegaan 0.o |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:46 | |
| Ik moet nodig een nieuw setje hebben voor dit poesje .w. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:51 | |
| - Sparkingpaw schreef:
- Aamg, arme jij Q xD
Mijn kikker eet kogelvissen en is niet dood gegaan 0.o kogelvissen :'o hoe komt ie daar aan dan? x'D @Iedereen, wie nog een topicje met Bravesoul? |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 22:54 | |
| - Bravesoul schreef:
- Sparkingpaw schreef:
- Aamg, arme jij Q xD
Mijn kikker eet kogelvissen en is niet dood gegaan 0.o kogelvissen :'o hoe komt ie daar aan dan? x'D
@Iedereen, wie nog een topicje met Bravesoul? Nou het is een warmwater kikker en die leven bij vissen en ik had kogenvissen xD |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 23:11 | |
| - Sparkingpaw schreef:
- Bravesoul schreef:
- Sparkingpaw schreef:
- Aamg, arme jij Q xD
Mijn kikker eet kogelvissen en is niet dood gegaan 0.o kogelvissen :'o hoe komt ie daar aan dan? x'D
@Iedereen, wie nog een topicje met Bravesoul? Nou het is een warmwater kikker en die leven bij vissen en ik had kogenvissen xD Ah, zo x'] - @Alex, wat heeft Desertkit van de warriorcode overtreden dan? En ik ga slapen, daaag! |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 23:12 | |
| @Daan zij is het kamp uitgegaan om een apprentice te volgens om vervolgens verloren te raken en haar weg dan terug te vinden maar in de plaats van het kamp in te gaan was ze Smellpaw toch gevolgd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|