|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 9:38 | |
| Oh boy, straks zit Warrior Cats een kort weekje zonder Admins. Niet de boel afbreken hier he? De mods are in charge now. ;D |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 9:41 | |
| - Littlepaw schreef:
- Oh boy, straks zit Warrior Cats een kort weekje zonder Admins. Niet de boel afbreken hier he? De mods are in charge now. ;D
Ghehe, dat gaat leuk worden! :'D Maar je hebt Babs en Quinty nog? Ghehe, dit is hier een heel ander forum als jullie terug komen! x'D *Wenst zichzelf succes met ervoor te zorgen dat de boel niét ontploft* ;'D |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 9:46 | |
| Is Quinty ook zoiets als Babs? Wist ik niet xD But ik zal een oogje in t zeil houden :p |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 9:48 | |
| Ik vertrouw jullie sowieso wel hoor. c: |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 9:55 | |
| Ons vertrouwen? Niet je slimste zet ooit^^" x'D Trouwens, ik denk dat wij de enige online zijn O_O |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 9:56 | |
| Nooooo im always watching you here 0_0 |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 9:57 | |
| En toen liep men kip op straat... |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 9:58 | |
| - Spitfire schreef:
- Nooooo im always watching you here 0_0
Ghehe, dan zijn we met 4 c: Ik zal maar eens gaan posten, want wat is Twilight's familie al groot zeg! Nog iemand die zich bij de familie wil voegen? :'D Eva, Hoe kan je je kip op straat laten lopen? o_O |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:00 | |
| - Twilightmoon schreef:
- Ons vertrouwen? Niet je slimste zet ooit^^" x'D
Trouwens, ik denk dat wij de enige online zijn O_O Haha we'll see >D |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:02 | |
- Spitfire schreef:
Ghehe, dan zijn we met 4 c: Ik zal maar eens gaan posten, want wat is Twilight's familie al groot zeg! Nog iemand die zich bij de familie wil voegen? :'D
Eva, Hoe kan je je kip op straat laten lopen? o_O wel, eu, ze ontsnapt nogal vaak, maar goed, ze luistert naar haar naam, en huppelt achter mij, dus ze zit zo weer binnen.^^ |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:06 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Spitfire schreef:
Ghehe, dan zijn we met 4 c: Ik zal maar eens gaan posten, want wat is Twilight's familie al groot zeg! Nog iemand die zich bij de familie wil voegen? :'D
Eva, Hoe kan je je kip op straat laten lopen? o_O wel, eu, ze ontsnapt nogal vaak, maar goed, ze luistert naar haar naam, en huppelt achter mij, dus ze zit zo weer binnen.^^ Smart Chickie! x'D Kom je dat ook eens aan mijn kippen leren? Dabbertje en Little, want Vampier is gepakt door de vos omdat ze 's avonds haar hok niet in wilde--" R.I.P. Vampier 3 |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:09 | |
- Lightpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Spitfire schreef:
Eva, Hoe kan je je kip op straat laten lopen? o_O wel, eu, ze ontsnapt nogal vaak, maar goed, ze luistert naar haar naam, en huppelt achter mij, dus ze zit zo weer binnen.^^ Smart Chickie! x'D Kom je dat ook eens aan mijn kippen leren? Dabbertje en Little, want Vampier is gepakt door de vos omdat ze 's avonds haar hok niet in wilde--" R.I.P. Vampier 3 oke, ik word wel kippenfluisteraar^^ mijn kippen noemen Geretrude, Mona en Lisa.^^ Een vos?o.O dat is echt erg. Bij ons zitten geen vossen ofzo, soms vergeten we ze binnen te steken en lopen ze een nachtje rond. |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:17 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Spitfire schreef:
Eva, Hoe kan je je kip op straat laten lopen? o_O wel, eu, ze ontsnapt nogal vaak, maar goed, ze luistert naar haar naam, en huppelt achter mij, dus ze zit zo weer binnen.^^ Smart Chickie! x'D Kom je dat ook eens aan mijn kippen leren? Dabbertje en Little, want Vampier is gepakt door de vos omdat ze 's avonds haar hok niet in wilde--" R.I.P. Vampier 3 oke, ik word wel kippenfluisteraar^^ mijn kippen noemen Geretrude, Mona en Lisa.^^ Een vos?o.O dat is echt erg. Bij ons zitten geen vossen ofzo, soms vergeten we ze binnen te steken en lopen ze een nachtje rond. Wij hebben al veel te veel kippen gehad^^" Dabbertje is vernoemd naar mijn vorige kip, genaamd Dabbertje x'D Die is gestorven aan diarree^^" En Little was het kuiken van m'n zus haar kip c: Vampier was gewoon eng--" Go kippenfluisteraar! ;'D |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:25 | |
| Omg een heel gesprek over kippen hiero x'D |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:30 | |
- Lightpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Spitfire schreef:
Eva, Hoe kan je je kip op straat laten lopen? o_O wel, eu, ze ontsnapt nogal vaak, maar goed, ze luistert naar haar naam, en huppelt achter mij, dus ze zit zo weer binnen.^^ Smart Chickie! x'D Kom je dat ook eens aan mijn kippen leren? Dabbertje en Little, want Vampier is gepakt door de vos omdat ze 's avonds haar hok niet in wilde--" R.I.P. Vampier 3 oke, ik word wel kippenfluisteraar^^ mijn kippen noemen Geretrude, Mona en Lisa.^^ Een vos?o.O dat is echt erg. Bij ons zitten geen vossen ofzo, soms vergeten we ze binnen te steken en lopen ze een nachtje rond. Wij hebben al veel te veel kippen gehad^^" Dabbertje is vernoemd naar mijn vorige kip, genaamd Dabbertje x'D Die is gestorven aan diarree^^" En Little was het kuiken van m'n zus haar kip c: Vampier was gewoon eng--" Go kippenfluisteraar! ;'D Een enge kip? o.O Wat een leuke namen. Wij hebben er ook al wat gehad, we nemen er altijd 2 met namen die bij elkaar passen, zoals Mona en Lisa, de andere kip is wat ouder. Ze slapen in de boom.^^ @Frostlake: Jup, omdat kippen cool zijn.^^ |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:32 | |
| De Coole Kippen Club x'D Vampier was wit met wat zwart, en ze zonderde zich altijd af. Ze kon echt héél eng kijken! O_O |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:36 | |
| hehehe c: Laat ik maar eens een post dag van vandaag gaan maken >D |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:37 | |
| - *Dawnpaw schreef:
- hehehe c:
Laat ik maar eens een post dag van vandaag gaan maken >D Dat zeg ik zowat elke dag, ik post bijna geen enkele dag^^" x'D *Shame myself* |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:39 | |
| Lol xD Maar ik moet want ik ben een hele tijd inactief geweest, zoals in mijn os staat x3 dus ik moet topics inhalen :') Gelukkig hou ik van posten xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 jul 2013 - 10:43 | |
| -hoopt dat IE WC niet helemaal verstoort- Ben nu bij m'n opa&oma en die computer is uit en kan geen nieuwe programma's aan, dus er is een kans dat ik de komende drie dagen hier niet te zien ben ^^"
Vandaag misschien weer 'ns naar de film :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|