We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] za 13 jul 2013 - 21:46
uuuummm... sorry voor mijn afweizigheid dat kwam doordat ik het druk had omdat ik bij mijn vader was ^^ @wolfkit ik zal je erbij zetten bij het lijst als er een slotje open is ^^ @*dawnpaw het zou wel kunnen maar was nog bezig ben net thuis en ben op de helft van het filmpje maar als je het wilt zou het kunnen ps voor *Dawnpaw: ik zou het vertellen maar dan word mijn moeder boos XD maar oké ik werk met movie maker en paint maar ik doe alles op een laptop moeilijk teken xD
psssss: schema loopt uit had het te druk -.-
acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] di 16 jul 2013 - 12:46
-- ik weet niet of het open is ^^' Aangezien die van Dawnpaw* nu af is (: --
voor welke kat is het?: Jaypaw hoe ziet je kat eruit?: Tabby met groene ogen (: waar gaat het over?: Over Jaypaw die in gevecht is met de Hond van The Blue Star.
Misschien kan je dit doen? Alleen als je het wilt en kan :3:
In het begin zie je hoe de hond Jaypaw tegen een rots smijt via zijn poot. Dan hoor je; "And I can’t stand the pain. And I can’t make it go away. No I can’t stand the pain" En dan zie je hoe Jaypaw rechtop probeert op te staan. Als het Refrein komt dan zie je een Flashback van zijn moeder die bij de geboorte van hem & zijn witte zusje overlijd. Daarna zie je dat zijn vader overlijd aan een slangenbeet. En uiteindelijk dat hij zijn zusje heeft vermoord. Dan zie je hem in een zwarte wereld waar hij 'Schreeuwt' omdat hij het zat is. Dan hoor je 'So I try to hold onto a time when nothing mattered' en dan zie je hem als kitten. Voor de rest kan je je uitleven xD
liedje?: Simple Plan - Untitled komen er meer katten in voor?: Ja, zijn vader een bruine tabby met gele ogen. Zijn moeder, een sneeuwwitte poes met groene ogen. En zijn zusje, een wit poesje met gele ogen.
Sucks don't it?
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts 2/05/2020 17:46
<3:
<3:
Thank you Waz! <33
Thanks Jamie!! <3
Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] di 16 jul 2013 - 12:49
alsje xP voor de mensen die zich aangemeld hebben ik probeer mijn best om het zo snel mogelijk af te hebben Jaypaw: ik doe wel een uitzondering 4 slotjes zijn handiger XD
acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] di 16 jul 2013 - 14:01
voor welke kat is het?: Leafstorm hoe ziet je kat eruit?: Langharig, wit, groene ogen waar gaat het over?: Flashpack: Het begint met Leafstorm die Fearlightning(langharige birmaan kater) ontmoet ('s avonds met een maan) in de hoogvelden. Leafstorm heeft daar een plekje gemaakt en huilt daar om haar familie in StarClan. Fearlightning troost haar. Dan gaat het naar Leafstorm en Fearlightning die van een heuvel afrollen, en beneden ligt Leaf dan op Fear en kijken ze heel verliefd. Dan gaat het naar Leafstorm en Fear in de nursery, ze hebben 3 kittens gekregen. Summerkit(wit), Whisperkit(grijzig) en Rhythmkit(grijzig). Dan gaat het naar Fear en Leaf die ruzie maken, en Fear maakt het uit. Dan weer naar de nursery waar nu geen Fear meer is, alleen Leaf en de kittens die steeds groter worden. Als de kittens hun apprentice vorm hebben berijkt skipt het naar dat ze met hun mentoren het kamp uit gaan, Leafstorm achterlatend. Dan naar Leaf die langs het Thunderpath loopt, ze volgt de geur van Fear, dan ziet ze Twirlfang en Fear in gevecht, Twirl dood Fear. Leafstorm komt op het toneel en maakt ruzie met de kater. En dan zie je hoe ze het kamp binnen komt met dode Fear en dan komen Whisper, Summer en Rhythmpaw meerouwen met haar. Dan skipt het naar een donkere avond, ze volgt de geur van haar zus Spottedleaf. Haar nzus ligt dood op de grond, Lionroar komt er ook bij en ze dragen haar samen terug naar het kamp. In het kamp zie je hun dan rouwen bij haar. Dan eindigd de flashback, en zie je Leafstorm zitten op een heuveltje en kijkt naar de Silverpels, en dan zie je hoe Fearlightning en Spottedleaf in de lucht staan als geest en op haar neerkijken, en als laatste een traan die neervalt. liedje?: How to safe a life komen er meer katten in voor?: ja (Fearlightning, Twirlfang, Lionroar, Spottedleaf, Whisperpaw/Summerpaw/Rhythmpaw - deze drie ook als kitten nog)