We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Teken filmpjes are back [shopje] do 11 jul 2013 - 9:47
Hi lezer, ik maakt teken filmpjes als je het al leest, mijn eerste shopje faalden omdat ik niet allen teken filmpjes kon afkrijgen enzv. door te veel aanmeldingen, maar ook deels mijn eigen fout ik wil dat graag recht zetten dus ik wil nu graag aanmeldingen. Je bent altijd welkom. Sorry voor de mensen bij mijn vorige shopje :'[ ik maak ook animaties kleine teken filmpjes die telkens achterelkaar afspelen. ^^
lijstje voor filmpje: voor welke kat is het?: hoe ziet je kat eruit?: waar gaat het over?: liedje?: komen er meer katten in voor?:
lijstje animaties: wat gebeurt er: welke kat: hoe ziet de kat eruit:
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] do 11 jul 2013 - 12:36
wat gebeurt er: Kestrelwing borsteld zijn staart voor de spiegel welke kat: Kestrelwing hoe ziet de kat eruit:http://ezsie.deviantart.com/gallery/44388068 Met een wit puntje in de staart
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] do 11 jul 2013 - 19:38
voor welke kat is het?: Chikita & Fireheart hoe ziet je kat eruit?: Allebei rood tabby alleen is chikta klein. waar gaat het over?: Ze gaan eyeliner kopen op de fiets. liedje?: I can't decide - scissor sisters komen er meer katten in voor?: Nope.
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] do 11 jul 2013 - 19:46
Voor welke kat is het?: *Dawnpaw Hoe ziet je kat eruit?: Dawnpaw: rood gestreept met een witte buik en borst en blauwe ogen. Lovelypaw: een Calico poes met groene ogen. Simplepaw: een wit gestreepte kater met blauwe eigen. Waar gaat het over?: over dat Dawnpaw verliefd is op Lovelypaw, maar dat hij denkt dat Lovelypaw verliefd is op Simplepaw. Dawnpaw doet alsof het hem niets boeit maar van binnen sloopt het hem Liedje: kies jij maar iets toepasselijke ^^" Komen er meer katten in voor?: Ja, Lovelypaw van Alexandra en Simplepaw van Tamar
Awesome dat je dit doet <3
>>Topic search<<>>Everything search Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] do 11 jul 2013 - 20:08
het verschil is dat een animatie geen muziek je heeft en korter is en een filmpje muziek en langer is ^^ de rest ik zal jullie er wel bij zetten ^^ en bedankt *dawnpaw
acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] do 11 jul 2013 - 21:14
voor welke kat is het?: Hiddendance & Heronwing hoe ziet je kat eruit?: Hiddendance is groot en gespierd. Hij heeft kort haar en is wit met grijze strepen op zijn kop. Hij is eigenlijk een totale mengeling van kleuren, zoek maar op z'n setje c; Heronwing is zwart-donkerbruin en is zeer slank en smal. Kijk ook voor meer duidelijkheid in haar setje ;'3 waar gaat het over?: Hiddendance flirt met een andere kat, misschien Sequoiafall of zo, terwijl Heronwing (z'n partner) erbij staat waardoor er een ruzie ontstaat. liedje?: Wordt morgen toegevoegd komen er meer katten in voor?: Ja, de kat waarmee hij flirt, Sequoia of zo c;
CAT'S PROFILE Age: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the world Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] vr 12 jul 2013 - 10:59
voor welke kat is het?: Goldenshadow hoe ziet je kat eruit?: goudkleurige vacht, met lichtere strepen, donker gouden ogen. waar gaat het over?: over hoe haar broer (spotlight) haar in de steek laat, zij slecht wordt, maar ze blijft wel in de riverclan. en zij dus als iemand haar lastig valt, het meestal eindigt in een gevecht. maybe als het kan, eindigen met golden met een evil blik op haar gezicht, als het kan^^ liedje?: sweet dreams ~ Emily Browning komen er meer katten in voor?: ja, broer (spotlight) en euhmm, willekeurige katten ofzo die haar ook de rug toe keren.
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] vr 12 jul 2013 - 11:06
Oki bedankt ps voor iedereen: alle filmpjes zijn ongeveer dit weekend af of ieder geval maandag xP voor de genen die zich hebben aangemeld tot maandag zijn de aanmeldingen gesloten ^^
CAT'S PROFILE Age: 8 moons in this wonderfull world Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] vr 12 jul 2013 - 11:08
Dat filmpje van Fire en Chikita is echt geweldig! x'D Maar voor het filmpje van Hiddendance&Co mag je zelf een muziekje kiezen, dat je er leuk bij vind passen c; Erg leuk trouwens, zo'n shopje c:
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] vr 12 jul 2013 - 11:12
xP ja he? Ik zal het wel gaan kiezen nau iedergeval is je filmpje dit weekend af ^^ elk slotje duurt een dag dezen dag gelden voor fire en chikita volgende dag is van *dawnpaw af of eerder jouw filmpje over morgen of en ochtent van maandag goldenshadow's filmpje maandag of dinsdag [filmpjes maken duurt voor mij een dag XD]
Onderwerp: Re: Teken filmpjes are back [shopje] za 13 jul 2013 - 20:54
Mag ik je vragen welk programma jij gebruikt? C:
>>Topic search<<>>Everything search Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c: