|
|
Most of you call me Lein. 94
| CAT'S PROFILEAge: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:06 | |
| - Dreamchaser schreef:
- Earthwalker schreef:
- Moonpaw* schreef:
- Earthwalker schreef:
- Moonpaw* schreef:
- Hey, Lein!
Wat is het hier stil vandaag zeg o.O Dagje Leuven was leuk, maar vermoeiend... ;3 Nu nog maar eens een paar accountjes op de accountmarkt gaan zetten, aangezien ik de laatste dagen weer 2 accounts heb bijgemaakt x$ whah, dat is ook niet echt slim om er bij te maken, terwijl je er al zoveel hebt
eindelijk het ww van earth gevonden. het ww was zo simpel dat het moeilijk was >.< maarja, nu hijnieuw setje heeft^^ Ghehe, ja, dat is wel waar, maar deze was voor een verhalenlijn met Chriss, en ik heb haar op het idee gebracht Bullet aan te maken ;3 En Whitefang die MOETS gewoon, een soort van 'eerbetoon' aan m'n super sweetie doggieh! x'D Mooi setje trouwens c: tja, zo kun je het ook zien^^. thx
- Dreamchaser schreef:
- Lein, topicje Dream x Earth?
is goed^^ wil jij hem aanmaken? moet namelijk met earth ook nog op een paar andere topics reageren^^
ok, ik reageer eerst nog ergens anders en daarna zal ik het topic aanmaken ^^ is goed^^ |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:06 | |
| - Moonpaw* schreef:
- Zou ik de warriorname van Moonpaw niet veranderen in Moonnight van het boek, in de plaats van Moonmask? *twijfelt*
ik zou voor Moonmask gaan ^^ |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:08 | |
| Cato; Ik kom meteen naar jou! Zolang er dan maar GEEN bejaarde, naakte vrouwen rond lopen, brr! O_O |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:09 | |
| iemand een topic met Gleampool? |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:10 | |
| - Gleampool schreef:
- iemand een topic met Gleampool?
ben op dit moment bezig voor een topic van gleam x earth, vanuit je gezocht topic^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:11 | |
| - Blossompaw schreef:
- Boe.
Ik zit op Menorcaaa. We hebben een privézwembad, net even naar het dorpje gegaan om een crêpe te eten en te kijken waar het strand was. Gingen we een stukje over het strand lopen, waren er aan het eind allemaal naakte bejaarde oude vrouwen u^u *trauma for life* MAAR. Aan het begin hadden de mensen op zich wel zwemkleding aan enzo, was er zo'n super knappe jongen met sixpack, whihi <3 Ik dacht als super knappe oude vrouw, ik las even half x'D Ik wil ook een zwembad D: Nu ;-; |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:12 | |
| - Earthwalker schreef:
- Gleampool schreef:
- iemand een topic met Gleampool?
ben op dit moment bezig voor een topic van gleam x earth, vanuit je gezocht topic^^ o ja, je was je wachtwoord kwijt, als het er is zal ik zo snel mogelijk reageren |
|
| |
Danii 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:16 | |
| - Shrewstar schreef:
- Saltpaw schreef:
- Salt & Shrew moeten echt weer een topic xD
Maar ik moet nog best wat posten, maar ik heb het zo druk D: Ik heb nu like, een hele vakantie de tijd? x'D Ik ook, maar tot nu toe spreek ik elke dag met vriendinnen af :') |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:17 | |
| Soof, Kan je Moon's naampje kleuren? Want ze is geaccepteerd maar d'r naam is nog gewoon zwart, maar niet het zwart kleurtje van de ShadowClan... x3 |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:17 | |
| - Saltpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Saltpaw schreef:
- Salt & Shrew moeten echt weer een topic xD
Maar ik moet nog best wat posten, maar ik heb het zo druk D: Ik heb nu like, een hele vakantie de tijd? x'D Ik ook, maar tot nu toe spreek ik elke dag met vriendinnen af :') mijn vriendinnen zijn op het moment dat ik thuis ben, op vakantie, en als ik weg ben, zijn zij weer terug |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:20 | |
| @Dani;; Zeg maar wanneer je er klaar voor bent dan d: |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:20 | |
| wie heeft een rc cat en kan curlew straks vinden? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:22 | |
| - Curlewpaw schreef:
- wie heeft een rc cat en kan curlew straks vinden?
ik heb wel een rc poes, |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:23 | |
| Wie?
Het topic is bijna klaar. De vos is trouwens al weg en komt niet meer terug. |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:25 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:26 | |
| |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:28 | |
| - Curlewpaw schreef:
- Wie?
Het topic is bijna klaar. De vos is trouwens al weg en komt niet meer terug. Owh, ik had 'r ook wel willen vermoorden, met Road? Maar aangezien je topic toch bijna klaar is, denk ik niet dat het veel zin zal hebben... x'd |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:30 | |
| |
|
| |
59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:55 | |
| Iemand een topicje met de windclanpoes? |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 jul 2013 - 17:59 | |
| - Plumefur schreef:
- Iemand een topicje met de windclanpoes?
ik wil wel, met Wolftear |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|